Mooi!quote:Op maandag 9 december 2013 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, heb net even de huisarts gebeld over de uitslag van een bloedonderzoek: GEEN diabetes
quote:Op maandag 9 december 2013 14:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik moet zo naar de huisarts. Heb bloed in mn urine en morgen naar het ziekenhuis want mijn buik is enorm opgeblazen. Ik zie het somber in.
quote:Op maandag 9 december 2013 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, heb net even de huisarts gebeld over de uitslag van een bloedonderzoek: GEEN diabetes
quote:Op maandag 9 december 2013 14:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik moet zo naar de huisarts. Heb bloed in mn urine en morgen naar het ziekenhuis want mijn buik is enorm opgeblazen. Ik zie het somber in.
Happy birthday!!!quote:
Dikke lulquote:
Ik moet me maar eens goed genoeg voelen, dan kun je langskomen en voel je het zelf wel.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moet me maar eens goed genoeg voelen, dan kun je langskomen en voel je het zelf wel.
Nog steeds het zelfde verhaal of inmiddels al wat verbetering,, vergeleken met begin dit jaar zeg maar...quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet me maar eens goed genoeg voelen.
Nog steeds redelijk hetzelfde verhaal, zit vooral thuis en ga 1 á 2 keer per week naar het Roessingh voor gesprekken en wat bewegingquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nog steeds het zelfde verhaal of inmiddels al wat verbetering,, vergeleken met begin dit jaar zeg maar...
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog steeds redelijk hetzelfde verhaal, zit vooral thuis en ga 1 á 2 keer per week naar het Roessingh voor gesprekken en wat beweging
Gefeliciteerd ouwe pik!quote:
quote:
Dankjewel, geile spekbipsen van mequote:
Klinkt niet goed Sel!quote:Op maandag 9 december 2013 14:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mooi!Je zou jezelf maar iedere keer moeten injecteren..getver. Het door een ander laten doen maakt het ook niet veel beter.
last van blaas ontsteking ofzo?quote:Op maandag 9 december 2013 14:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mooi!Je zou jezelf maar iedere keer moeten injecteren..getver. Het door een ander laten doen maakt het ook niet veel beter.
Sterkte!!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik lig nu in het ziekenhuis. Ben uitgedroogd dus zodalijk infuus.Misschien sondevoeding want ik hougeen eten binnen. En morgen onderzoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |