quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
4 hele posts op vrijdag. Het gaat wel fucking hard hier.
Niet zeiken. Ik moest op de fiets naar school. Bleek de toko ook nog eens ontruimd te zijn toen ik aankwam. Kon ik die 16km weer terug.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:58 schreef ReMcOrE het volgende:
bijna weekend
eerste deel van terugweg veel wind en regen gehad, tegemoetkomende vrachtwagens zorgden elke keer voor een ware vloedgolf over de automaar laatste deel van de reis was het gewoon droog
Meer posts dan PSV de bal naar elkaar kan overspelen achter elkaar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
4 hele posts op vrijdag. Het gaat wel fucking hard hier.
Ja hè, echt super grappig allesquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Meer posts dan PSV de bal naar elkaar kan overspelen achter elkaar.
Ik hoop het ook.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja hè, echt super grappig alles
Vanavond 3-1
D: "Op m'n stoel"quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:17 schreef rulerofdeath het volgende:
Zeg D, waar zit jij nu ergens eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:03 schreef Befferton het volgende:
[..]
D: "Op m'n stoel"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja hè, echt super grappig alles
Vanavond 3-1
Nou, het werd 2-6 en 1-2quote:
Ja, bij PSV kunnen ze niet altijd geluk hebben.quote:Op zondag 8 december 2013 20:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Nou, het werd 2-6 en 1-2![]()
Die is er nooit als PSV verliestquote:Op zondag 8 december 2013 22:40 schreef ReMcOrE het volgende:
PSV krijgt met 2-6 op de kloten en toevallig is Waterkneus er net vanavond niet bij Studio Voetbal
quote:Op maandag 9 december 2013 11:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 12 uur en een handjevol minuten te gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |