quote:Op woensdag 11 december 2013 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Danny en Roy hadden D en ik kunnen wezen
Is het verschil wel dat die Danny ook daadwerkelijk een plofkop isquote:Op woensdag 11 december 2013 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Danny en Roy hadden D en ik kunnen wezen
hoe is je onderzoek gegaan?quote:Op woensdag 11 december 2013 08:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen en thnx voor de lieve woorden.
Prachtig uitzicht hier: 3 bejaarde dames in de kamer en buiten mist.
Stay strongquote:Op donderdag 12 december 2013 13:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vanochtend CT scan gehad en net gehoord dat er heel veel vocht in de buik zit, Dat was me inmiddels wel duidelijk want ik zie eruit als een hoogzwangere vrouw.
Krijg een drain in de buik en ben benieuwd hoeveel liter eruit komt, Ben zo bang voor de verdoving. Ik kan wel janken,
Een leuk vooruitzicht is dat ik weer vast voedsel mag.Weet je hoe smerig gepureerd warm eten is?
hmm, Sterkte Sel:*quote:Op donderdag 12 december 2013 13:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vanochtend CT scan gehad en net gehoord dat er heel veel vocht in de buik zit, Dat was me inmiddels wel duidelijk want ik zie eruit als een hoogzwangere vrouw.
Krijg een drain in de buik en ben benieuwd hoeveel liter eruit komt, Ben zo bang voor de verdoving. Ik kan wel janken,
Een leuk vooruitzicht is dat ik weer vast voedsel mag.Weet je hoe smerig gepureerd warm eten is?
Zie sig ofniet?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik jou een keer ergens tegenkom jonguh,
moet je lang in het ziekenhuis blijven?quote:
Aiquote:Op donderdag 12 december 2013 13:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Echt hard lopen kun je toch niet met dat looprek ofwel..quote:Op donderdag 12 december 2013 14:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik jou een keer ergens tegenkom jonguh,
Een paar dagen denk ik. Drain zit er net in en doet zn werk goed.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je lang in het ziekenhuis blijven?
Ja (3 O) En ik mag nog geen vast voedsel. Moet rustig opbouwen.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
AiWel fijn dat je weer vast voedsel mag
![]()
Lig je in Almelo in het ziekenhuis of..?
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Echt hard lopen kun je toch niet met dat looprek ofwel..
Giga veel sterkte Sellie![]()
mooi dat de drain z'n werk goed doet. Weten ze al een oorzaak? Of wordt je daarvoor later nog onderzocht?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een paar dagen denk ik. Drain zit er net in en doet zn werk goed.
Ik kan weer diep ademhalen.
Uitzaaingen van kanker he. Google maar eens op ovarium carsinoom en ascites. Zie je ook meteen mn vooruitzichten. Ik heb mijn internist nog niet gezien maar de assistent-artsen doen flink ontwijkend hierover.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi dat de drain z'n werk goed doet. Weten ze al een oorzaak? Of wordt je daarvoor later nog onderzocht?
hmm, dat is kutquote:Op donderdag 12 december 2013 22:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Uitzaaingen van kanker he. Google maar eens op ovarium carsinoom en ascites. Zie je ook meteen mn vooruitzichten. Ik heb mijn internist nog niet gezien maar de assistent-artsen doen flink ontwijkend hierover.
slaap lekkerquote:Op donderdag 12 december 2013 22:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik mocht net een bruine boterham met jam eten en ga nu met een "volle" maag lekker slapen. trusten
http://www.drmulier.com/1%20nl%20pat%20info%20ovarium.htmlquote:Op donderdag 12 december 2013 22:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Uitzaaingen van kanker he. Google maar eens op ovarium carsinoom en ascites. Zie je ook meteen mn vooruitzichten. Ik heb mijn internist nog niet gezien maar de assistent-artsen doen flink ontwijkend hierover.
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |