abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6080658
Ik heb op 16 sept een nieuwe telefoon besteld bij sitel.nl en die een week later ook binnen gehad. Nu zie ik dat sinds kort diezelfde foon nu 80 euro goedkoper is! Heb ik nu het recht om die telefoon voor diezelfde prijs te krijgen? Is dat nou het recht van reclame? wie kan mij meer vertellen?
...
  woensdag 2 oktober 2002 @ 22:54:08 #2
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_6080715
volgens mij heb je niets te willen nu.
Het ene bedrijf garandeert de prijs bij bestelling en de ander garandeert de prijs bij aflevering. In hele uitzonderlijke gevallen garandeert de leverancier de laagste prijs, maar dat komt niet vaak voor helaas.
Liefde, leven , geven!!!!
pi_6080754
ik denk dat je in dit geval gewoon pech hebt
je leverancier zal met hoge waarschijnlijkheid zeggen
dat hij deze prijsdaling ook niet had zien aankomen

dat maakt hem al vrij van.........

pi_6080873
mijn computer van 2 jaar oud wordt nu ook voor een kwart vd prijs verkocht (componenten) maar dat wil toch niet zeggen dat ik 75% korting krijg..?! ongeacht of het 2 weken of 2 jaar is... producten kunnen goedkoper worden en daar heb je geen moer over te zeggen..
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_6081021
internetaankopen kan je binnen 7 dagen zonder reden retourneren.
pi_6081054
je bent dus een paar dagen te laat
pi_6081923
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 22:52 schreef Kos het volgende:
Ik heb op 16 sept een nieuwe telefoon besteld bij sitel.nl en die een week later ook binnen gehad. Nu zie ik dat sinds kort diezelfde foon nu 80 euro goedkoper is! Heb ik nu het recht om die telefoon voor diezelfde prijs te krijgen? Is dat nou het recht van reclame? wie kan mij meer vertellen?
Nee kun je niks tegen beginnen. Hetzelfde verhaal met kleding. Je kunt hooguit van te voren (voor de volgende keer) vragen waneer er weer actie komt, maar ook dit zal weinig opleveren.
Altijd blijven lachen
pi_6100502
Helaas pindakaas
Knowing is not enough, we must apply
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')