Wij missen gewoon het topicquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Sadisten zijn jullie ook hè. Na alles wat ik heb meegemaakt
Lief dat je ernaar vraagt. Ik heb alleen last van knabbelkoorts: als ik hoor knabbelen, check ik nog steeds hoe het klinkt. Dof: poes. Knerpend: egel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:34 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Wij missen gewoon het topic![]()
Ik hoop dat je geen last heb van PTEES (post-traumatische Egel Egbert syndroom)
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Lief dat je ernaar vraagt. Ik heb alleen last van knabbelkoorts: als ik hoor knabbelen, check ik nog steeds hoe het klinkt. Dof: poes. Knerpend: egel.
Tot nu toe dus alleen dof?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Lief dat je ernaar vraagt. Ik heb alleen last van knabbelkoorts: als ik hoor knabbelen, check ik nog steeds hoe het klinkt. Dof: poes. Knerpend: egel.
Proef ik weer dat hoopvolle toontjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:24 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Tot nu toe dus alleen dof?
Jij heb egel-geïnduceerde paranoiaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 08:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Proef ik weer dat hoopvolle toontje
OMGquote:Jij heb egel-geïnduceerde paranoia![]()
Ik ben natuurlijk geen psycholoogquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:16 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
OMGWat erg. Is er nog hoop op herstel?? Is er een behandeling mogelijk?
Ik vind het heel zielig, maar voor een beetje een goed topic moet je tegenwoordig iets over hebbenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:04 schreef Disana het volgende:
Mijn psycholoog zegt dat ik hier gemarteld ben.
Het komt nooit meer goed.
Dank voor je medeleven. Die dierenarts zit me gewoon uit te lachen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik vind het heel zielig, maar voor een beetje een goed topic moet je tegenwoordig iets over hebben
Zielig hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:04 schreef Disana het volgende:
Mijn psycholoog zegt dat ik hier gemarteld ben.
Het komt nooit meer goed.
Ik heb geen leven meer, maar wrijf het er maar in hoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:14 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Zielig hoor![]()
Eerst had jij het Stockholm syndroom toen je de egel plotseling leuk begon te vinden.Nu achtervolgingswaan en egel nachtmerries...
![]()
Zo veel meegemaakt, en die egel ligt nu waarschijnlijk ergens lekker in een holletje te snurken zonder zich te realiseren wat hij aangericht heeft.![]()
Fijne avond
Maar we houden wel van jequote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:13 schreef Disana het volgende:
Dank voor je medeleven. Die dierenarts zit me gewoon uit te lachen.
Ik wou alleen maar helpenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen leven meer, maar wrijf het er maar in hoor.
Wat koop ik daarvoor? Mijn tuin zit vol met egels. Elk moment kan er weer een naar binnen komen wandelen.quote:
Die houden ook van jequote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat koop ik daarvoor? Mijn tuin zit vol met egels. Elk moment kan er weer een naar binnen komen wandelen.
Jij weet het wel te verzieken hèquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:17 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Ik wou alleen maar helpen... Ik leef echt wel mee hoor
Ze vraagt er gewoon om. Mogen 1000 egels haar huis met een bezoek vereren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:22 schreef Queller het volgende:
[..]
Jij weet het wel te verzoeken hè
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze vraagt er gewoon om. Mogen 1000 egels haar huis met een bezoek vereren.
Vertel jouw egels waar de DDA woont!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:23 schreef Disana het volgende:
Ze vraagt er gewoon om. Mogen 1000 egels haar huis met een bezoek vereren.
Ik ben niet zo'n gemenerik als zij.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:23 schreef Queller het volgende:
[..]
Vertel jouw egels waar de DDA woont!
Nah. Zij is liever, hoe lang is ze nu al mensen aan het helpen met zieke beestjes?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:28 schreef Queller het volgende:
[..]
Zo ik al zei: je bent te leuk. Of te lief, dat kan ook
Maanden en maanden. By far de beste toevoeging aan FOK! sinds jaren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:29 schreef Disana het volgende:
Nah. Zij is liever, hoe lang is ze nu al mensen aan het helpen met zieke beestjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |