abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 december 2013 @ 16:43:54 #126
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134408857
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:41 schreef kipknots het volgende:

[..]

Hoe veilig is je wallet nog als je een mes op de keel hebt? De bank heeft nog wel wat extra checks om zeker te zijn dat iemand geen tonnen in een keer kan stelen. Als iemand je wallet met een groot bedrag te pakken krijgt en je wachtwoord, geld dat dan nog steeds?

Je praat hier niet over een paar honderd Euro he. Er zullen echt wel criminelen zijn die voor dit soort bedragen risico's willen nemen.
Met een mes op mijn keel heb ik ineens alleen een lege wallet in de container staan. Maar met een mes op je keel is internetbankieren ook niet echt veilig is het wel?

-Edit: nu ik er over denk zou ik misschien 0.1 naar die lege wallet moeten sturen.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_134410785
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:43 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Met een mes op mijn keel heb ik ineens alleen een lege wallet in de container staan. Maar met een mes op je keel is internetbankieren ook niet echt veilig is het wel?

-Edit: nu ik er over denk zou ik misschien 0.1 naar die lege wallet moeten sturen.
Als ze je vinden via Fok zullen ze daar dus ook niet meer in trappen.
  woensdag 18 december 2013 @ 17:36:41 #128
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134411057
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:29 schreef kipknots het volgende:

[..]

Als ze je vinden via Fok zullen ze daar dus ook niet meer in trappen.
Als ze zo ver willen gaan om me via Fok! te vinden, bij me thuis te komen en een mes op mijn keel te zetten wens ik ze daar veel succes mee. Zou alsnog makkelijker zijn om me mijn internetbankieren leeg te laten maken.

Ik weet natuurlijk niet wat ik precies zou doen in zo'n situatie, maar mijn wallet is een stuk minder toegankelijk dan mijn bankrekening.

[ Bericht 0% gewijzigd door Maxbet op 18-12-2013 17:44:58 ]
#teammaxbet
pi_134413893
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:36 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Als ze zo ver willen gaan om me via Fok! te vinden, bij me thuis te komen en een mes op mijn keel te zetten wens ik ze daar veel succes mee. Zou alsnog makkelijker zijn om me mijn internetbankieren leeg te laten maken.

Ik weet natuurlijk niet wat ik precies zou doen in zo'n situatie, maar mijn wallet is een stuk minder toegankelijk dan mijn bankrekening.
Voor iemand die zo pocht over beveiliging begrijp je er toch niet zoveel over.

De zwakke plek in de beveiliging is in heel veel gevallen de gebruiker. Bv doordat ze informatie online plaatsen die bruikbaar is voor hackers/criminelen.

Door te vertellen dat je een substantieel bedrag aan bitxoins hebt kan je je al in de schijnwerpers plaatsen en loop je een risico. Als je gaat lopen pochen over hoe goed je je spullen beveiligd hebt met daarbij meer informatie geef je hackers mogelijk aanknopingspunten over zwakke plekken.

Wil je je spullen veilig houden? Beveilig ze dan goed en geef geen informatie weg. 100% veilig ben je nooit, maar als je jezelf niet tot doelwit maakt is de kans dat er iets gebeurd al wel een stuk kleiner.
  woensdag 18 december 2013 @ 19:37:58 #130
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134415803
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef kipknots het volgende:

[..]

Voor iemand die zo pocht over beveiliging begrijp je er toch niet zoveel over.

De zwakke plek in de beveiliging is in heel veel gevallen de gebruiker. Bv doordat ze informatie online plaatsen die bruikbaar is voor hackers/criminelen.

Door te vertellen dat je een substantieel bedrag aan bitxoins hebt kan je je al in de schijnwerpers plaatsen en loop je een risico. Als je gaat lopen pochen over hoe goed je je spullen beveiligd hebt met daarbij meer informatie geef je hackers mogelijk aanknopingspunten over zwakke plekken.

Wil je je spullen veilig houden? Beveilig ze dan goed en geef geen informatie weg. 100% veilig ben je nooit, maar als je jezelf niet tot doelwit maakt is de kans dat er iets gebeurd al wel een stuk kleiner.
Ik plaats hier ook niet wat ik heb aan Bitcoin, heb wel al vaker laten weten dat het bij mij de moeite niet is.

Wat ik wil zeggen met dat 'pochen' is dat je je bij iemand die goed weet wat hij doet m.b.t. computers/Bitcoin je waarschijnlijk beter kunt richten op bankrekeningen e.d.
#teammaxbet
pi_134431874
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:41 schreef kipknots het volgende:
Hoe veilig is je wallet nog als je een mes op de keel hebt? De bank heeft nog wel wat extra checks om zeker te zijn dat iemand geen tonnen in een keer kan stelen. Als iemand je wallet met een groot bedrag te pakken krijgt en je wachtwoord, geld dat dan nog steeds?

Je praat hier niet over een paar honderd Euro he. Er zullen echt wel criminelen zijn die voor dit soort bedragen risico's willen nemen.
Dit was allemaal puur hypothetisch he, niemand hier beweert dat hij tonnen aan bitcoins heeft.

Maar hypothetisch dan: mijn wallet staat alleen remote, en versleuteld met een soort tijdslot constructie. Als ik een bepaald password invoer komt er 0.1 BTC beschikbaar en de rest van mijn coins wordt voor 1 maand in quarantaine geparkeerd (zodanig dat ik er zelf ook niet bij kan).
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_134440351
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 23:32 schreef Jace_TBL het volgende:
Dit was allemaal puur hypothetisch he, niemand hier beweert dat hij tonnen aan bitcoins heeft.

Maar hypothetisch dan: mijn wallet staat alleen remote, en versleuteld met een soort tijdslot constructie. Als ik een bepaald password invoer komt er 0.1 BTC beschikbaar en de rest van mijn coins wordt voor 1 maand in quarantaine geparkeerd (zodanig dat ik er zelf ook niet bij kan).
Iemand hier beweerde dat hij 176 bitcoin heeft, en dat was op het moment dat de bitcoin rond de 1200 dollar zat. En blijkbaar was ik de enige die het dom vond om dat te plaatsen. Volgens anderen is het allemaal veilig en kan het geen kwaad om dat te laten weten.

En again, je laat veel te veel weten over hoe je je spul beveiligd. Dat is niet echt verstandig, hoeveel vertrouwen je er ook in hebt.
pi_134440485
Ik heb nu allemaal doge coins! Die worden vet veel waard! We worden er allemaal miljonair mee!
pi_134441784
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:22 schreef kipknots het volgende:
Iemand hier beweerde dat hij 176 bitcoin heeft, en dat was op het moment dat de bitcoin rond de 1200 dollar zat. En blijkbaar was ik de enige die het dom vond om dat te plaatsen. Volgens anderen is het allemaal veilig en kan het geen kwaad om dat te laten weten.
Geen idee in hoeverre dat echt gevaarlijk is, maar ik vind het wel precies hetzelfde als hier gaan posten hoeveel euro's je op je bankrekening hebt staan. Ik zou 't in ieder geval beide niet doen, heeft ook geen zin, je moet het hier niet over absolute bedragen hebben.

quote:
En again, je laat veel te veel weten over hoe je je spul beveiligd. Dat is niet echt verstandig, hoeveel vertrouwen je er ook in hebt.
Het ging mij alleen om de theoretische discussie. Ik zei niet voor niets "hypothetisch" :) Ik vind digitale security en privacy erg interessant, en het Bitcoin gebeuren is een mooie context om het over problemen, oplossingen en mogelijkheden op dat gebied te hebben.

Daarnaast lullen er natuurlijk een hoop mensen uit hun nek, zeker waar het hun bitcoin saldo's betreft.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_134553829
Kan ook bij de club.

Heb er van de week 1 gekocht voor 440 euro. Heb het geld niet nodig, dus de komende maanden, misschien jaren maar eens zien wat het gaat worden allemaal.

Wat is de beste site om te verkopen?

Nu maar eens teruglezen en leren
  zondag 22 december 2013 @ 12:38:08 #136
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134554616
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 12:06 schreef nelisb het volgende:
Kan ook bij de club.

Heb er van de week 1 gekocht voor 440 euro. Heb het geld niet nodig, dus de komende maanden, misschien jaren maar eens zien wat het gaat worden allemaal.

Wat is de beste site om te verkopen?

Nu maar eens teruglezen en leren
Bitstamp -> Verificatie nodig, vrij snel, redelijke prijs
BTC-e -> Verificatie nodig, prijs vaak lager, belachelijke fee.
Bitonic -> Geen verificatie, prijs iets onder Bitstamp, vanaf Nederlandse bankrekening dus meestal de volgende dag binnen.
#teammaxbet
pi_134555109
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 12:38 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Bitstamp -> Verificatie nodig, vrij snel, redelijke prijs
BTC-e -> Verificatie nodig, prijs vaak lager, belachelijke fee.
Bitonic -> Geen verificatie, prijs iets onder Bitstamp, vanaf Nederlandse bankrekening dus meestal de volgende dag binnen.
Thanks, ga ik die even bekijken.

MT.Gox heb ik ook aan account aangevraagd. Weet alleen niet of ik de BT via blockchain naar MT.Gox krijg.
Maar dat hoort bij het inlezen hahaha.
  zondag 22 december 2013 @ 12:56:49 #138
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134555249
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 12:52 schreef nelisb het volgende:

[..]

Thanks, ga ik die even bekijken.

MT.Gox heb ik ook aan account aangevraagd. Weet alleen niet of ik de BT via blockchain naar MT.Gox krijg.
Maar dat hoort bij het inlezen hahaha.
Gox heeft tijden lang problemen gehad met uitbetalen, letterlijk vertragingen van 2 tot 3 maanden. Totdat ik hoor dat die problemen opgelost zijn vanuit meerdere bronnen vermijd ik ze als de pest.
#teammaxbet
pi_134555337
Ik zag het net in hun FAQ staan, bizar. Die slaan we inderdaad maar even over.
Ze geven 20 euro meer op de huidige koers dan Bitstamp, dat is dan even niet anders.
  zondag 22 december 2013 @ 13:08:57 #140
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134555700
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 12:59 schreef nelisb het volgende:
Ik zag het net in hun FAQ staan, bizar. Die slaan we inderdaad maar even over.
Ze geven 20 euro meer op de huidige koers dan Bitstamp, dat is dan even niet anders.
Die hogere prijzen komen ook deels doordat je er je geld niet weg krijgt. Mensen komen er op een gegeven moment achter dat het te lang duurt en kopen dan maar (te duur) weer Bitcoin om het geld in ieder geval daar weg te krijgen.

Het is momenteel even neit anders, maar gelukkig zijn er nog meer opties.
#teammaxbet
pi_134556043
We gaan voorlopig uit van de Bitstamp koers. Die lijkt me reëel. Account geopend, verificatie even afwachten.
pi_134809479
Ik heb nu

Kittehcoin's
10500.00 MEOW
en
FedoraCoin's
45000.00 TIPS
pi_134940469
0.06351716 BTC

“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_134950044
6,3 LTC's momenteel.

Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen. Ze staan rond de 17 euro op dit moment.

Denk dat ik ze gewoon hou en maar zien verder :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_134983318
0 nog.

Net verkocht met 100 euro winst in 1,5 week.
Maar weer wachten op een daling.
pi_135015771
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:34 schreef nelisb het volgende:
0 nog.

Net verkocht met 100 euro winst in 1,5 week.
Maar weer wachten op een daling.
Goed bezig. Verkocht voor 750, tikt de bitcoin nu 796 aan :P
pi_135087811
Zoals de meeste hier heb ik er altijd te weinig :7
LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
pi_135107579
Kut zeg verkocht voor 750 uso en vandaag de 910 usd aantikken op bitstamp.
pi_135141521
0.6 BTC
90 PPC
  † In Memoriam † maandag 6 januari 2014 @ 13:20:49 #150
230491 Zith
pls tip
pi_135142022
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:02 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat je dat soort bedragen grondig encrypt EN backupt (op meerdere locaties).

Verlies, brand, inbraak, overstroming, harddisk crash, usb stick kapot, etc: niets aan de hand, wat die bitcoins betreft.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')