Ben je nu serieus aan het vertellen op een forum dat je bestanden op je PC hebt staan die een paar ton waard zijn?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:04 schreef Wootism het volgende:
Heb 176 BTC![]()
Heeft me toentertijd alleen maar stroom gekost en de aanschaf van wat hardware.
Moet zeggen dat ik het toch best wel eng vind om zoveel BTC's te hebben
Weet ook niet hoe ik dit makkelijk kan omzetten naar euro's i.v.m. belastingen etc...
Het hoeft helemaal niet op zijn PC te staan, en als Wootism het een beetje goed geregeld heeft is het net zo veilig of zelfs veiliger dan op zijn bankrekening.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:21 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ben je nu serieus aan het vertellen op een forum dat je bestanden op je PC hebt staan die een paar ton waard zijn?
Verkeerde topiquequote:Op vrijdag 13 december 2013 12:36 schreef Pr0blame het volgende:
30 LTC in wallet en elke 24 uur 2.2 LTC erbij.
2 Mining rigs met 7990's, ongeveer 5.5 KH/s
[ afbeelding ]
Hoe erg baal je nu?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:04 schreef Wootism het volgende:
Heb 176 BTC![]()
Heeft me toentertijd alleen maar stroom gekost en de aanschaf van wat hardware.
Moet zeggen dat ik het toch best wel eng vind om zoveel BTC's te hebben
Weet ook niet hoe ik dit makkelijk kan omzetten naar euro's i.v.m. belastingen etc...
Niet, heb op 5 december de helft verkocht.quote:
Keurig op tijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:06 schreef Wootism het volgende:
[..]
Niet, heb op 5 december de helft verkocht.
De andere helft laat ik ter experiment lekker staan
Bitonic.nl lijkt me het makkelijkste.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:39 schreef nelisb het volgende:
Nu de koers onder de 500 USD wil ik er weleens 2 kopen.
Waar kan ik dit het beste doen?
Wil betalen met mijn creditcard, geeft mij iets meer zekerheid qua gevoel.
Gaat je niet lukken, creditcardbetalingen kun je namelijk terugdraaien en btc transacties niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:39 schreef nelisb het volgende:
Nu de koers onder de 500 USD wil ik er weleens 2 kopen.
Waar kan ik dit het beste doen?
Wil betalen met mijn creditcard, geeft mij iets meer zekerheid qua gevoel.
Je snapt toch wel dat je dat soort bedragen grondig encrypt EN backupt (op meerdere locaties).quote:Op woensdag 11 december 2013 11:21 schreef kipknots het volgende:
Ben je nu serieus aan het vertellen op een forum dat je bestanden op je PC hebt staan die een paar ton waard zijn?
Je praat hier over tonnen aan waarde. Leuk al die utopie hier, maar wat als er een bende hier mogelijkheden in ziet en er achteraan gaat? Leuk dat het ge-encrypt is, maar dat is echt niet 100% veilig. Kraken is natuurlijk niet de enige manier om achter een wachtwoord te komen.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:02 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat je dat soort bedragen grondig encrypt EN backupt (op meerdere locaties).
Verlies, brand, inbraak, overstroming, harddisk crash, usb stick kapot, etc: niets aan de hand, wat die bitcoins betreft.
Hij is vandaag al onder de 400 euro geweest. Nu zit ie op 405quote:Op woensdag 18 december 2013 16:13 schreef sweetlady-o het volgende:
Geen. Had mij netjes ingelezen. Wou 1 bitcoin kopen voor 400 euro ( kon toen nog) en 10 litecoins voor in totaal 80 euro ( kon ook nog) en toen ging mijn PC stuk.
Heb geen geld meerquote:Op woensdag 18 december 2013 16:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij is vandaag al onder de 400 euro geweest. Nu zit ie op 405
Eigenlijk zouden we een keer een uitdaging op moeten zetten waar Jace/Ik een wallet ter beschikking stellen die men mag proberen te kraken. Ik ben voorlopig nog erg tevreden met de veiligheid van mijn wallets, denk dat het daar veiliger staat als op de bank.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:32 schreef kipknots het volgende:
[..]
Je praat hier over tonnen aan waarde. Leuk al die utopie hier, maar wat als er een bende hier mogelijkheden in ziet en er achteraan gaat? Leuk dat het ge-encrypt is, maar dat is echt niet 100% veilig. Kraken is natuurlijk niet de enige manier om achter een wachtwoord te komen.
Hoe veilig is je wallet nog als je een mes op de keel hebt? De bank heeft nog wel wat extra checks om zeker te zijn dat iemand geen tonnen in een keer kan stelen. Als iemand je wallet met een groot bedrag te pakken krijgt en je wachtwoord, geld dat dan nog steeds?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we een keer een uitdaging op moeten zetten waar Jace/Ik een wallet ter beschikking stellen die men mag proberen te kraken. Ik ben voorlopig nog erg tevreden met de veiligheid van mijn wallets, denk dat het daar veiliger staat als op de bank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |