quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:19 schreef Ratsnest89 het volgende:
Cursusje Nederlands, en alle zorgen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Dit dus ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:18 schreef Syntos het volgende:
Duidelijk tegen haar zeggen dat ze niet bepaald met wie jij omgaat, en anders zoekt ze maar een ander.
Moet niet gekker worden.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:19 schreef Ratsnest89 het volgende:
Cursusje Nederlands, en alle zorgen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Dumpen dus. Het gaat er echt niet beter op worden als ik het zo lees.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:23 schreef Quichot808 het volgende:
Praten gaat amper, ze moet altijd haar gelijk hebben.
Als ik ook maar een klein dingetje verkeerd zegt loopt het meestal al uit in een ruzie.
Laatst vroeg mijn stiefzus aan mij of ik een meeging naar de bios met haar.
M'n vriendin zag dat, en heeft toen ruzie lopen maken met m'n stiefzus omdat ze bang was dat ik op mijn stiefzus zou vallen, dit gaat veel te ver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij zou het nu al klaar zijn hoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:17 schreef Quichot808 het volgende:
Hey, first time on this forums!
Heb nu dus al meer als een jaar een relatie, en ik ben nog steeds in love met haar.
T probleem nu is, ze heeft de broek aan, mag bijna nooit uit gaan en als ik ook maar met een ander meisje praat moet ik dr gelijk blokkeren / verwijderen. Ben zo al een aantal goede vrienden kwijtgeraakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
De tering zeg. Je hebt het al veel te ver laten komen. Zo snel mogelijk dumpen. Hoe eerder je van dit ziekelijk jaloerse mens verlost bent, hoe beter.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:23 schreef Quichot808 het volgende:
Als ik ook maar een klein dingetje verkeerd zegt loopt het meestal al uit in een ruzie.
M'n vriendin zag dat, en heeft toen ruzie lopen maken met m'n stiefzus omdat ze bang was dat ik op mijn stiefzus zou vallen, dit gaat veel te ver.
Ontzettende loser, kweek eens een ruggengraat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:23 schreef Quichot808 het volgende:
quote:
Hahaha xD Ik moest daar ook aan denken! TS is Norbit!quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:33 schreef pl4kkie het volgende:
TS, ik raad je aan de film Norbit te kijken. Voornamelijk het eind stuk.
Dit. TS verdient z'n wijf.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:46 schreef Mystikvm het volgende:
Wat ben jij een zielig onderdanig type. Je laat je toch niet voorschrijven met wie je contact mag hebben?
Heb je ooit geleerd voor jezelf op te komen of laat je alles maar over je kant gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |