Ja alleen mag ik er niet bedrijfsmatig beelden mee opnemen begreep ik net. Boete en in beslagname?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:56 schreef nietzman het volgende:
Zo'n parrot is niet echt ontworpen om iets te tillen. Heeft geen landingsgestel en dus geen clearance onder z'n buik voor een camera. Voor een paar centen meer heb je een Phantom. -en voor meer centen meer daar een gimbal onder-
Vergunningquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja alleen mag ik er niet bedrijfsmatig beelden mee opnemen begreep ik net. Boete en in beslagname?
Ja precies. Dure business dusquote:
Omdat je momenteel er niet mee mag vliegen kennelijk vanwege gewijzigde regelgeving. zie de website.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja precies. Dure business dus
Ik ken iemand die een drone heeft voor dslr maar die vliegt er niet meer mee
En de leverancier heeft een overschot aan 2e hands
Je mag er geen beelden mee makenquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:02 schreef Wespensteek het volgende:
Begrijp ik nu goed dat amateurs er wel mee mogen vliegen maar professionals niet?
Okay dat is dus net iets anders maar komt bijna wel op hetzelfde neer voor de fotografen. Blijft grappig dat google met zijn auto alles mag en dit blijkbaar wordt verboden, ik vraag me zelfs af of zo'n verbod wel stand gaat houden als je een boete krijgt.quote:
Mjah, volgens mij heeft er nog niemand zo'n auto op z'n knar gehad.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:10 schreef Wespensteek het volgende:
Blijft grappig dat google met zijn auto alles mag
Toen ging ik ervan uit dat het ging om het maken van foto's (en dus privacy gerelateerd) maar daar gaat het blijkbaar dus niet om.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mjah, volgens mij heeft er nog niemand zo'n auto op z'n knar gehad.
Nee dat verbod is juist opgeheven in mei, daar kwam wel een droneverbod voor terugquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Toen ging ik ervan uit dat het ging om het maken van foto's (en dus privacy gerelateerd) maar daar gaat het blijkbaar dus niet om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |