Dan moet ik daar eerst werk en een woning vinden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:23 schreef CrosbyStills het volgende:
Waarom ga je niet in Roemenie wonen dan
quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:29 schreef Zeetakje het volgende:
Oostblok![]()
Sfeerloze paupertroep
Wat moet je daar man?
Tijdje in Boekarest geweest, wat een geweldige tijd heb ik daar gehadquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:20 schreef Copthorne het volgende:
Zijn er hier mensen die ook in Roemenië zijn geweest en die de passie voor dit land kunnen delen met TS?
Klacht: Roemenië missen.
Klopt, ik heb dat in Tsjechië al. Ik vond deze plaats een half jaar geleden helemaal het einde en tegenwoordig klaag ik samen met een buitenlandse collega over hoe stug de mensen hier over het algemeen zijn, haha.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:32 schreef o.us2.0 het volgende:
Ben er weleens geweest, lijkt mij wel een leuk vakantieland en het eten en drinken is goedkoop en lekker maar niet meer dan dat.
Als je er gaat wonen ga je het in een ander perspectief bekijken. Net als al die toeristen die Nederland helemaal de bom vinden terwijl wij steen en been lopen te klagen over wat er mis is in dit land.
De sfeer?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:43 schreef Etsu het volgende:
Ik ben ook in Roemenië geweest van de zomer, best een leuk land, maar vind Boekarest eigenlijk niet zo speciaal. Snap niet wat je er zo fantastisch aan vindt.
Ik ben nooit in Parijs geweest, dus kan er niks over zeggen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:45 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De sfeer?
Net klein (?) Parijs vond ik het.
Het duidelijke verschil was wel schrijnend soms om te zien, opeens in een mooie straat een vervallen huis vol zigeuners etc.![]()
Het had iets mysterieus voor mij op de één of andere manier..
Precies, ik kan het niet goed uitleggen, maar het heeft iets mysterieus.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:45 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De sfeer?
Net klein (?) Parijs vond ik het.
Het duidelijke verschil was wel schrijnend soms om te zien, opeens in een mooie straat een vervallen huis vol zigeuners etc.![]()
Het had iets mysterieus voor mij op de één of andere manier..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |