Nou, denk je een knop in die je ps4 aan en uit kan zettenquote:
effe wachten dusquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nou, denk je een knop in die je ps4 aan en uit kan zetten
spannend he
Jammer dat het er niet isquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het enige dat ik nog echt mis is een dagboekfeature zoals 3DS en WiiU hebben. Daar wordt bijgehouden hoe lang je welke game speelt, en je kunt er lijsten zien wat je meest gespeelde game is enzo.
Zou handig zijn ivm http://www.howlongtobeat.com/ Voor PlayStationgames kan ik het niet goed bijhouden helaas.
Turkijequote:Op dinsdag 3 december 2013 23:41 schreef Santello het volgende:
[..]
Jammer dat het er niet is
WAAR
KAN
IK
NOG
EEN
PS4
KOPEN
WELK
LAND
??
Uh dat is toch niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goftedomme
Echte na elk racer event in NFS lukt het me niet om naar een schuilplaats te gaan eb wordt ik gearresteerd. Weg SP... Iemand tips?
Is de SP wel de moeite waard? Ik wil hem wel een keer gaan halen maar speel sowieso geen MPquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Ondanks dat ik nooit fan geweest ben van levels in FPS games met veel gangen en deuren, was chapter 3 in Shadow Fall wel erg tof, mede dankzij de geweldige soundtrack ook trouwens!
Bij vlagen leek het net alsof ik in Alien of The Thing speelde met die onheilspellende achtergrondmuziek en geluiden.
Ik vind van wel, echt een verademing ten opzichte van de standaard shooter campaigns van CoD en BF.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is de SP wel de moeite waard? Ik wil hem wel een keer gaan halen maar speel sowieso geen MP
Inclusief slowdown.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:54 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik zit te twijfelen om NFS te halen, maar 30fps locked op een nextgen console vind ik maar een luie cashpoging van EA.
Ik vind NFS erg leuk om te spelen. Wist niet eens dat het 30pfs is, en is me ook niet opgevallen eigenlijk. Het ziet er wel echt mooi uit. En ook nog makkelijk te spelen door je kids. Ik zou hem kopen.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:54 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik heb tot nu toe niet veel kunnen gamen op dat pokkeding.
OF druk met voorbereidingen Sint, OF de kids zitten Playroom te spelen OF vrouwlief wil aandacht....
Ongeveer 2 uurtjes Killzone gespeeld en in totaal een uurtje Resogun. Contrast vind ik niks.
Bij Killzone probeerde ik steeds stealth te doen, maar na een half uur schoot het niet op en werd het guns blazing.
Ik zit te twijfelen om NFS te halen, maar 30fps locked op een nextgen console vind ik maar een luie cashpoging van EA.
Forza vind ik maar saaiquote:Op woensdag 4 december 2013 09:15 schreef byah het volgende:
ik vind NFS ook leuk om af en toe even te doen, maar ben eigenlijk al verpest na Forza 5. Zou wachten op driveclub
ja klopt, het is wel spannender, maar de auto's in Forza zien er zoveel beter uitquote:Op woensdag 4 december 2013 09:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Forza vind ik maar saaiVan nfs vind ik leuk dat het meer is dan alleen race, omdat je ook politie kan zijn. En die tech dingen kan gebruiken etc
Gewoon alleen maar race vind ik maar saai
Dat zal wel ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:25 schreef byah het volgende:
[..]
ja klopt, het is wel spannender, maar de auto's in Forza zien er zoveel beter uit![]()
Ander dingetje, kun je alleen gameplay clips uploaden naar facebook? Of zijn ze nog op een andere manier te exporteren?
Dus constant?quote:Op woensdag 4 december 2013 09:33 schreef speknek het volgende:
Elke keer als ik dit topic omhoog zie in mijn myAt denk ik dat er nieuws is over de tweede levering,
2e batch 11 december waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:33 schreef speknek het volgende:
Elke keer als ik dit topic omhoog zie in mijn myAt denk ik dat er nieuws is over de tweede levering,
bron?quote:Op woensdag 4 december 2013 09:36 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
2e batch 11 december waarschijnlijk.
quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Voor de mensen die bij de Saturn of de Media Markt Amsterdam op de tweede levering staan. De Playstation 4 is voor hen op 11 december op te halen. En dit is een definitieve datum.
? Die kon ik maandag al downloaden hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Blacklight : Retribution komt vandaag in de PS Store.
http://www.eurogamer.net/(...)ay-after-short-delay
Dat is gek, aangezien ie uitgesteld was?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:07 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
? Die kon ik maandag al downloaden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |