Zouden ze als DLC kunnen aanbieden *koekoek*quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Met al zijn verhalen is er te weinig ruimte op de disc.
Dan snappen zij het toch niet!quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:30 schreef Yi-Long het volgende:
Laat ze gewoon lekker kappen met die gelokaliseerde bullshit. Zorgt alleen maar voor extra kosten en uitstel. En vaak is het niveau om te janken.
Gewoon originele taal, engelse subs, en klaar.
Draagt iedereen daar een joggingbroek ofzo?quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan snappen zij het toch niet!
[ afbeelding ]
Mikken en schieten. Klaar. Vroeger keken we als kinderen toch ook gewoon Engelstalige TV en speelden we Engelstalige games...!? Geen probleem.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan snappen zij het toch niet!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Draagt iedereen daar een joggingbroek ofzo?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Draagt iedereen daar een joggingbroek ofzo?
Dat zegt dus eigenlijk genoegquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb m nog niet geinstalleerd, doe ik komend weekend als de tv-meubel staat.
Ik wil straks Co-op master doen, heb je daar zin in?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:04 schreef Bolters het volgende:
Ik ga even aan de laatste wereld van Resogun beginnen. Wie wil meekijken: http://www.twitch.tv/boltersss
Kut.. ik om 9u nog besteld. kreeg je een mail dat ie uitverkocht was?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:08 schreef Bartcoah het volgende:
Gisteren om 8 uur 's avonds AC BF besteld, bij de Saturn.
Helaas krijg ik hem vandaag niet binnen(uitverkocht) ik zal dus nog even moeten wachten...
Heb saturn net een paar minuten geleden gebeld... kreeg wel het antwoord; ''wij kunnen het spel elk moment binnen krijgen''. Talking about vague...quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:12 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Kut.. ik om 9u nog besteld. kreeg je een mail dat ie uitverkocht was?
Dit gebeurde mij namelijk een week geleden met de xbox 360 versiequote:Op dinsdag 3 december 2013 15:13 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Heb saturn net een paar minuten geleden gebeld... kreeg wel het antwoord; ''wij kunnen het spel elk moment binnen krijgen''. Talking about vague...
Word ik een beetje blij gemaakt met een dode musquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:16 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Dit gebeurde mij namelijk een week geleden met de xbox 360 versie.. Toen was hij ook veel goedkoper dan anders. (¤35.-) waarna ik een mail kreeg dat hij niet meer leverbaar was en is mijn bestelling geannuleerd..
Nu staat hij er gewoon weer op maar dan voor ¤48..
Hoop niet dat ze dat nu weer doen.
Ik hoopte er ook al zo opquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:23 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Word ik een beetje blij gemaakt met een dode mus
Krijg je dan geen restricties als je de multiplayer wilt gaan doen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:26 schreef byah het volgende:
je kan die games toch gewoon kopen in de us store voor omgerekend 45,-?
Hoe laat wil je?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:10 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik wil straks Co-op master doen, heb je daar zin in?
heb Fifa en NFS gekocht, speel bij beiden gewoon tegen onze duitse burenquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:30 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Krijg je dan geen restricties als je de multiplayer wilt gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |