abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133921211
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:29 schreef yats het volgende:

[..]

Daar ben ik vrij zeker van. Van ons mannen word toch verwacht dat wij altijd op jacht zijn, liefst de ene na de andere vrouw versieren en er daarna ook nog tegen elkaar over opscheppen. Helaas is dat niet iedere man gegeven. Vrouwen zijn toch eerder geneigd om nee te zeggen tegen mannen die een poging wagen. Als een vrouw daarentegen interesse toont zal een man vrijwel nooit de vrouw afwijzen aangezien het hen dan een stuk makkelijker gemaakt word om hun genen/opvoeding om zoveel mogelijk vrouwen na te jagen na te leven...

En ja, ik val overduidelijk niet in de categorie 'jagers'...
Je hebt dus een een geëmancipeerde vrouw nodig. Ik weet eigenlijk niet hoe vrouwen zijn in NL, maar ik heb de indruk dat de meiden hier wat losser zijn, maar goed ben daar niet zeker van hé, gewoon een gevoeltje.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_133921262
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:31 schreef yats het volgende:

[..]

Haar nummer bedoel je? Haar facebook hoef ik niet te vragen, die heb ik zo gevonden... Ik twijfel nog een beetje. Dat is toch die drempel van de angst voor afwijzing weer he?
Ja haar nummer bedoel ik of facebook.
Niet bang zijn :) ,je kan er ook voor zorgen dat ze jouw nummer of facebook vraagt hé, maar dat is moeilijker. :{
pi_133921608
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:29 schreef yats het volgende:

[..]

Daar ben ik vrij zeker van. Van ons mannen word toch verwacht dat wij altijd op jacht zijn, liefst de ene na de andere vrouw versieren en er daarna ook nog tegen elkaar over opscheppen. Helaas is dat niet iedere man gegeven. Vrouwen zijn toch eerder geneigd om nee te zeggen tegen mannen die een poging wagen. Als een vrouw daarentegen interesse toont zal een man vrijwel nooit de vrouw afwijzen aangezien het hen dan een stuk makkelijker gemaakt word om hun genen/opvoeding om zoveel mogelijk vrouwen na te jagen na te leven...

En ja, ik val overduidelijk niet in de categorie 'jagers'...
Je moet niet jagen, je moet toneelspelen. ;)
  woensdag 4 december 2013 @ 20:48:52 #204
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133921889
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef complicate het volgende:

[..]

Je hebt dus een een geëmancipeerde vrouw nodig. Ik weet eigenlijk niet hoe vrouwen zijn in NL, maar ik heb de indruk dat de meiden hier wat losser zijn, maar goed ben daar niet zeker van hé, gewoon een gevoeltje.
Het hoeft geen geëmancipeerde vrouw te zijn, maar het zou mij wel helpen als ik een vrouw tref die ziet dat ik interesse heb maar moeite heb om dat laatste stapje te zetten. De eerste stap (eropaf stappen) is immers meestal geen probleem, en ook de babbel is wel aanwezig maar niet direct op iets meer dan ouwehoeren gericht...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_133922046
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:48 schreef yats het volgende:

[..]

Het hoeft geen geëmancipeerde vrouw te zijn, maar het zou mij wel helpen als ik een vrouw tref die ziet dat ik interesse heb maar moeite heb om dat laatste stapje te zetten. De eerste stap (eropaf stappen) is immers meestal geen probleem, en ook de babbel is wel aanwezig maar niet direct op iets meer dan ouwehoeren gericht...
Dat snap ik. denk maar goed over na of je haar nummer of facebook zal vragen. ;)
pi_133922179
Je moet haar laten jagen, dat doe je dmv push/pull. Als je daar meer over wilt weten ga je maar naar het PUA topic ... :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 4 december 2013 @ 20:57:47 #207
416020 K44S
The bearded man
pi_133922307
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:55 schreef firefly3 het volgende:
Je moet haar laten jagen, dat doe je dmv push/pull. Als je daar meer over wilt weten ga je maar naar het PUA topic ... :P
Wees eerlijk, doe jij nou mee aan van die dating cursussen ?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 4 december 2013 @ 21:08:49 #208
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133922809
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:55 schreef firefly3 het volgende:
En hoe zie jij dat voor je bij iemand zoals mij die niet zo'n versierder is?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 4 december 2013 @ 21:13:15 #209
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_133923021
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:57 schreef K44S het volgende:

[..]

Zo'n zelfhulp traject lijkt mij eigenlijk helemaal niet verkeerd. Ikzelf ga denk ik ook die stap maken. Zeg maar de "nuclear"-option aangezien andere zaken niet lijken te werken.
  woensdag 4 december 2013 @ 21:19:11 #210
416020 K44S
The bearded man
pi_133923315
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:13 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Zo'n zelfhulp traject lijkt mij eigenlijk helemaal niet verkeerd. Ikzelf ga denk ik ook die stap maken. Zeg maar de "nuclear"-option aangezien andere zaken niet lijken te werken.
Een vriend van mij gaat naar zulke cursussen, ik zelf ben er nogal kritisch over, maar als hij er baat bij heeft kan ik tenminste nog om iets lachen :P
  woensdag 4 december 2013 @ 21:24:22 #211
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_133923567
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:19 schreef K44S het volgende:

[..]

Een vriend van mij gaat naar zulke cursussen, ik zelf ben er nogal kritisch over, maar als hij er baat bij heeft kan ik tenminste nog om iets lachen :P
Wat is de kern van jouw kritiek?
pi_133923662
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:57 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik ben weleens o.a. naar zo'n free event geweest. Je kunt altijd dingen erbij leren ^O^ Er komen trouwens veel mensen opdagen die eigenlijk al relaxte gasten zijn en genoeg vrouwen daten op dat moment.

Zelfs een gast "evil stifler" is weleens naar zo'n event geweest. Die gast had al 300 vrouwen gehad ofzo maar wilde nog de puntjes op de i zetten :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 4 december 2013 @ 21:27:48 #213
416020 K44S
The bearded man
pi_133923712
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:24 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Wat is de kern van jouw kritiek?
Ik heb het nog niet echt gemerkt bij hem, maar het lijkt mij dat je doormiddel van dit soort cursussen wel beetje veranderd.
Maar dit soort "veranderen" zal waarschijnlijk een verkeerd beeld geven van jouw vrouwelijk object. ( om het maar even heel bot te brengen. )
  woensdag 4 december 2013 @ 21:30:55 #214
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_133923827
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:27 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik heb het nog niet echt gemerkt bij hem, maar het lijkt mij dat je doormiddel van dit soort cursussen wel beetje veranderd.
Maar dit soort "veranderen" zal waarschijnlijk een verkeerd beeld geven van jouw vrouwelijk object. ( om het maar even heel bot te brengen. )
Is dat zo? Het lijkt mij als man zijnde juist praktisch om te weten hoe man-vrouw interacties werken. Waarom zou het beeld dan veranderen van de vrouw? De vrouw is nog steeds een vrouw, en zij heeft er ook baat bij als mannen haar een leuke tijd kunnen bezorgen.
pi_133923978
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:08 schreef yats het volgende:

[..]

En hoe zie jij dat voor je bij iemand zoals mij die niet zo'n versierder is?
Oefenen/ervaring opdoen. Al doe je nog de light versie, het maakt allemaal niet uit. Kort samengevat is het interesse tonen/desinteresse tonen, afhankelijk van hoe je je voelt op dat moment. Durf je jezelf meer te uiten, dan kan je gewoon zeggen dat je haar stom vind als ze iets vaags doet en zeggen dat je haar wel schattig vind als ze iets leuks/liefs doet. Je rug keren naar haar, vaker nee zeggen afhankelijk van hoe je je voelt.

In een latere fase van je groei wordt je vanzelf meer een positieve klootzak. De emoties die je durft te tonen worden heftiger. Je durft haar met een harde stem te plagen, dat soms net niet door de beugel kan volgens sociale maatstaven. Speel er mee totdat je acties en expressies nog krachtiger worden en je persoonlijkheid nog meer diepte krijgt.
  woensdag 4 december 2013 @ 21:40:54 #216
416020 K44S
The bearded man
pi_133924275
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:30 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Is dat zo? Het lijkt mij als man zijnde juist praktisch om te weten hoe man-vrouw interacties werken. Waarom zou het beeld dan veranderen van de vrouw? De vrouw is nog steeds een vrouw, en zij heeft er ook baat bij als mannen haar een leuke tijd kunnen bezorgen.
Ik bedoel mee, dat jij dus niet meer JIJ laat zien ( zon vermoede heb ik met van die cursussen .. ) en dus de vrouw word bedrogen.
  woensdag 4 december 2013 @ 21:43:16 #217
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_133924420
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:40 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik bedoel mee, dat jij dus niet meer JIJ laat zien ( zon vermoede heb ik met van die cursussen .. ) en dus de vrouw word bedrogen.
Niet als je leert om meer JIJ te zijn. Het kan dus zijn dat je door verlegenheid niet jezelf in je element durft te tonen. Daar heb ik dan wel weer last van denk ik. Is verlegenheid een karaktereigenschap? Nee, omdat het juist je karakter verbloemt.
  woensdag 4 december 2013 @ 21:45:27 #218
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133924543
Droog. Meisje waarmee ik gezoend heb op een feestje afgelopen week verteld haar zus enthousiast over de telefoon wat voor leuke gast ze ontmoet heeft. He was so cute tall and handsome!

Hoe weet ik dit. Die zus is de beste vriendin van m'n scharrel. Small world in a 1.2 million people city..
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 4 december 2013 @ 21:46:15 #219
416020 K44S
The bearded man
pi_133924584
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:43 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Niet als je leert om meer JIJ te zijn. Het kan dus zijn dat je door verlegenheid niet jezelf in je element durft te tonen. Daar heb ik dan wel weer last van denk ik. Is verlegenheid een karaktereigenschap? Nee, omdat het juist je karakter verbloemt.
Zit wat in, ik lach het trouwens niet uit, ik lach het toe, als hij er blij mee word.

Misschien maar eens binnenkort met die vriend mee :P
  woensdag 4 december 2013 @ 21:47:39 #220
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133924660
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:19 schreef K44S het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vraag je hem over 3 jaar hoe hij het gedaan heeft.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 4 december 2013 @ 21:49:26 #221
416020 K44S
The bearded man
pi_133924781
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:47 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vraag je hem over 3 jaar hoe hij het gedaan heeft.
Hoezo 3 jaar ?
  woensdag 4 december 2013 @ 21:52:57 #222
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133924962
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:30 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Goede input. Als jij een leuke gast wordt bent is het altijd win win.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:49 schreef K44S het volgende:

[..]

Hoezo 3 jaar ?
Tijd die het over het algemeen kost om te gaan van een dungeons and dragons type naar totale abundance met vrouwen. Hier gaat tijd in zitten.. ;)
  woensdag 4 december 2013 @ 21:54:09 #223
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_133925032
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Goede input. Als jij een leuke gast wordt is het altijd win win.

[..]

Tijd die het over het algemeen kost om te gaan van een dungeons and dragons type naar totale abundance met vrouwen. Hier gaat tijd in zitten.. ;)
Dus als ik volgend jaar begin ben ik op mijn 30ste abundant *O*
  woensdag 4 december 2013 @ 21:56:35 #224
416020 K44S
The bearded man
pi_133925149
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Goede input. Als jij een leuke gast wordt bent is het altijd win win.

[..]

Ligt maar net aan de tempo van de kandidaat in verschillende factoren.
pi_133925282
Je wordt vanzelf een aantrekkelijke gast voor vrouwen als je er veel mee bezig bent. Vrouwen dwingen het zeg maar hard af bij je en je hersenen groeien meer richting een sterker persoon en natuurlijke versierder. Ze geven je vanzelf een "heropvoeding" :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')