abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133919054
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:32 schreef Panaewa het volgende:

[..]

Inderdaad, ik zie het positieve ook niet echt. Ze is op mij afgekomen en ik heb er veel te weinig mee gedaan.

Ik dacht echt dat ze me gewoon aan het plagen was. Ik geloofde denk ik gewoon niet dat ze me aantrekkelijk kon vinden omdat ik haar echt heel erg knap vond, ik denk dat ik daarom alle hints heb gemist. Zoals sommige gelovigen ook niet willen geloven dat de aarde ouder is dan wat de Bijbel verteld.

Gelukkig heb je er wel iets van geleerd, deze emotionele feedback zorgt ervoor dat je de volgende keer harder gaat. Het helpt om regels voor jezelf vast te stellen, dus als het goed gaat en als je weg moet dat je haar nummer gaat vragen om later alsnog te kunnen afspreken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 4 december 2013 @ 19:49:04 #177
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133919107
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:33 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik heb vraagjes om wat meer signalen te kunnen ‘herkennen’ van haar kant en eigenlijk ook van jouw kant:

1.Eerst heb je dus met haar 1,5 uur gesproken: Wat was jouw gevoel toen je met haar sprak? Ging het gesprek enkel en alleen over de studie of hebben jullie elkaar ook onbewust zitten plagen? Had je soms de ‘indruk’ dat ze geïnteresseerd was.

2.Je bent haar 2x bij uitgaan tegengekomen:
Wat was jouw gevoel over haar. Was ze heel spontaan, gesloten, afstandelijk, ….? De manier waarop ze naar je aankijkt bijvoorbeeld hé.

3.En laatste keer heeft ze weinig reactie gegeven toen je een kort praatje wilde maken:
Bedoel je dat ze dan afstandelijk was oid?

Laatst vraagje: zou het kunnen dat ze het zelfs niet inziet dat je haar leuk vindt? Of heb je het gevoel dat ze het wel weet, maar negeert?
1. Ik had er wel een positief gevoel over. Wel hoorde ik later van mijn beste vriend dat ze nog wat 'issues' met haar ex heeft (die is vreemd gegaan). Hij zei dat ik een poging moest wagen omdat ik blijkbaar het type ben wat ze volgens hem nu nodig heeft. Uit ons gesprek werd in ieder geval wel duidelijk dat ze wist dat ik niet zo'n vreemdgangerstype ben gezien wat ze van haar dispuutsgenote gehoord heeft over mijn vorige relatie. Het werd me alleen niet duidelijk wat ze nog meer gehoord heeft over mij. Ik heb wel een beetje geteast (dat doe ik sowieso geregeld bij vrouwen). Ik heb wel wat moeite om in te schatten of ze interesse had/heeft...

2. De eerste keer reageerde ze heel spontaan dat het leuk was dat ik er was (ze weet dat ik in een andere stad woon en dus moeite moet doen om daar te zijn). De tweede keer valt lastig te omschrijven. Ik sprak haar aan maar ze reageerde niet echt en ging daarna in gesprek met mijn beste vriend.

3. Zoals ik zei kon er een kort hoi af en ging ze daarna in gesprek met mijn beste vriend. Ik heb ook niet echt de kans gekregen haar verder te spreken...

Het zou kunnen dat ze niet door heeft dat ik interesse heb, maar dat denk ik eerlijk gezegd niet. Zoals ik al zei, ze weet dat ik in een andere stad woon en dus moeite moet doen om aanwezig te zijn. Dat lijkt me toch een duidelijke interesse-indicator?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_133919503
Wij kunnen niet vanaf hier zien en weten of er enige aantrekkingskracht was vanachter onze pc :P Dit kan je alleen in de praktijk leren, daar hebben wij totaal geen vat op. (hoe graag je ook wilt horen van iemand zoals complicate "dat het wel goed of fout zit en of ze je wel of niet wilt".) ;)

Dus stop met het zoeken van deze signalen en ga er vanuit dat ze je wilt. (Zodra je hier vanuit gaat, voelt alles automatisch natuurlijker aan, voor jou en voor haar, dus maak je meer kans! Dit is de zekerheid die ze naar verlangen en aantrekkelijk vinden).
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133919518
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:26 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Als een date niet leidt tot een vervolgdate, dan is een date toch niet succesvol?
Iedereen zal dat anders definiëren. Als single kun je altijd stellen dat je geen succesvolle date(s) hebt gehad, anders was je immers geen single meer.

Mijn leukste date van de afgelopen jaren was met een meisje waarmee ik zowel geen seks, als geen relatie heb gekregen. Maar we hebben een enorm gezellige en romantische tijd beleefd met rode wijn en kaarslicht en zoenen in het park en daarnaast gewoon ook een klik op basis van wederzijdse interesses en studiegebieden :@

Natuurlijk had ik dat graag omgezet zien worden in een relatie. Maar ja, realistisch gesproken zat dat er simpelweg niet in. Dat wisten we voor die date eigenlijk ook wel, maar goed ik had het nooit willen missen. Die herinnering pakken ze deze jongen niet meer af :+
pi_133919534
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:49 schreef yats het volgende:

[..]

1. Ik had er wel een positief gevoel over. Wel hoorde ik later van mijn beste vriend dat ze nog wat 'issues' met haar ex heeft (die is vreemd gegaan). Hij zei dat ik een poging moest wagen omdat ik blijkbaar het type ben wat ze volgens hem nu nodig heeft. Uit ons gesprek werd in ieder geval wel duidelijk dat ze wist dat ik niet zo'n vreemdgangerstype ben gezien wat ze van haar dispuutsgenote gehoord heeft over mijn vorige relatie. Het werd me alleen niet duidelijk wat ze nog meer gehoord heeft over mij. Ik heb wel een beetje geteast (dat doe ik sowieso geregeld bij vrouwen). Ik heb wel wat moeite om in te schatten of ze interesse had/heeft...

2. De eerste keer reageerde ze heel spontaan dat het leuk was dat ik er was (ze weet dat ik in een andere stad woon en dus moeite moet doen om daar te zijn). De tweede keer valt lastig te omschrijven. Ik sprak haar aan maar ze reageerde niet echt en ging daarna in gesprek met mijn beste vriend.

3. Zoals ik zei kon er een kort hoi af en ging ze daarna in gesprek met mijn beste vriend. Ik heb ook niet echt de kans gekregen haar verder te spreken...

Het zou kunnen dat ze niet door heeft dat ik interesse heb, maar dat denk ik eerlijk gezegd niet. Zoals ik al zei, ze weet dat ik in een andere stad woon en dus moeite moet doen om aanwezig te zijn. Dat lijkt me toch een duidelijke interesse-indicator?
1. Ok over jouw gevoel en het teasen.

2. Inderdaad lastig.

3. Ben je daar dan geweest speciaal om haar te ontmoeten of was het een algemene aangelegenheid?
Heb je haar nummer? facebook? welke andere vorm van contact heb je met haar? Kan je inschatten wanneer je haar terugziet?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_133919656
Telefoonnummers en facebook-contacten is inderdaad ook heel handig ja. Ik vergeet het vaak te vragen als ik een leuk meisje tegenkom en we raken zelfs aan de praat. Dan kom ik thuis en denk ik... oh shit ja.
  woensdag 4 december 2013 @ 20:01:43 #182
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133919759
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:57 schreef complicate het volgende:

[..]

1. Ok over jouw gevoel en het teasen.

2. Inderdaad lastig.

3. Ben je daar dan geweest speciaal om haar te ontmoeten of was het een algemene aangelegenheid?
Heb je haar nummer? facebook? welke andere vorm van contact heb je met haar? Kan je inschatten wanneer je haar terugziet?

Ik ben niet speciaal voor haar gegaan, maar ik wist wel dat ze daar zou zijn. Ik heb helaas haar nummer niet. Ik zou haar zo op facebook toe kunnen voegen maar is dat niet wat raar om zo uit het niets te doen? Is het niet ook wat vreemd om nu haar nummer nog te vragen? Het contact dat ik heb is vooral via via of als ik een wedstrijd of training kom bekijken of kom vlaggen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_133919832
Als je je laat afleiden door de gedachte dat het raar is dan kom je natuurlijk nooit ergens hé.
pi_133919904
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:01 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ben niet speciaal voor haar gegaan, maar ik wist wel dat ze daar zou zijn. Ik heb helaas haar nummer niet. Ik zou haar zo op facebook toe kunnen voegen maar is dat niet wat raar om zo uit het niets te doen? Is het niet ook wat vreemd om nu haar nummer nog te vragen? Het contact dat ik heb is vooral via via of als ik een wedstrijd of training kom bekijken of kom vlaggen...
Alles wat je haar al teasend vraagt , zal niet raar zijn zeker als het een spontane meid is. Ik zou je dat toch aanraden zodat je meer contact hebt. Eens je haar facebook hebt of nummer, gewoon wat praten en bij gelegenheid vragen voor een date. Of als je het liever haar nummer niet vraagt, wachten tot je haar volgende keer zie, maar dat is minder (je weet wel). Dus eigenlijk gewoon haar nummer of facebook vragen met wat humor, al teasend, dat is zeker niet raar.
  woensdag 4 december 2013 @ 20:06:04 #185
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133919967
Je hebt haar gesproken, ze weet woe je bent. Niets raars om toe te voegen op facebook.
  woensdag 4 december 2013 @ 20:07:16 #186
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133920027
Dan vraag ik me af, is het altijd aan de man om de ander toe te voegen? Hoe zie je dat teasen voor je?
pi_133920067
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:07 schreef yats het volgende:
Dan vraag ik me af, is het altijd aan de man om de ander toe te voegen? Hoe zie je dat teasen voor je?
Dat maakt niet uit wie het vraagt, want je kent haar toch al hé.
  woensdag 4 december 2013 @ 20:07:59 #188
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_133920074
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:43 schreef complicate het volgende:

[..]

Lieverd ik kan toch niet weten wat haar motivatie was.
Heb je het zo moeilijk met loslaten ofzo? Het is precies alsof je de beweegredenen van anderen probeert te verstaan. Waarom toch? Laat ze doen en laten , en ga verder met wat je leuk vindt. Hop naar de volgende.
Loslaten kan ik ook wel. Daar gaat het niet om. En ik weet ook wel wat mensen motiveert. Ik vind het alleen wel grappig dat niemand daar eerlijk over is.
pi_133920117
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:07 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Loslaten kan ik ook wel. Daar gaat het niet om. En ik weet ook wel wat mensen motiveert. Ik vind het alleen wel grappig dat niemand daar eerlijk over is.
Dat snap ik.
pi_133920216
quote:
Hoe zie je dat teasen voor je?
Teasen is gewoon wat plagen, lachen, etc. en interesse laten zien zonder het te zeggen, maar is heel moeilijk om op een forum uit te leggen. Maar je weet wat ik bedoel hé.
pi_133920300
quote:
Niet altijd hoor. Maar vrouwen "verwachten" vaak wel initiatief van de man op dat punt. De volgende opmerking is in dat verband erg treffend: "maar je kunt toch geen afscheid van me nemen, zonder mijn nummer te vragen?". Ik bedoel als dat het geval is, kan het natuurlijk ook andersom zijn. Het meisje had mij ook mijn nummer kunnen vragen.
pi_133920333
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:10 schreef complicate het volgende:

[..]

Teasen is gewoon wat plagen, lachen, etc. en interesse laten zien zonder het te zeggen, maar is heel moeilijk om op een forum uit te leggen. Maar je weet wat ik bedoel hé.
prikkelen, verleiden, het hof maken... ;)
pi_133920426
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:13 schreef jaha het volgende:

[..]

prikkelen, verleiden, het hof maken... ;)
Dan gaat dat meisje eerst *) ,vervolgens O+ en van het een komt het ander ~O> hé.
(maar goed, hangt af van de aantrekkingskracht)
pi_133920637
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Dan gaat dat meisje eerst *) ,vervolgens O+ en van het een komt het ander ~O> hé.
(maar goed, hangt af van de aantrekkingskracht)
Hhaha spannend slot :)

ik denk overigens meer dat vrouwen mannen verleiden en mannen vervolgens het initiatief nemen om wat te gaan doen met de klik die ontstaan is.
pi_133920845
Yats, Ga je het haar vragen? Of zie je dat niet zo zitten?
pi_133920910
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:18 schreef jaha het volgende:

[..]

Hhaha spannend slot :)

ik denk overigens meer dat vrouwen mannen verleiden en mannen vervolgens het initiatief nemen om wat te gaan doen met de klik die ontstaan is.
En man verleiden is gemakkelijker voor een vrouw denk ik. Ze hoeft in principe toch niet veel te doen hé :P
  woensdag 4 december 2013 @ 20:26:37 #197
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133920976
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:12 schreef jaha het volgende:

[..]

Niet altijd hoor. Maar vrouwen "verwachten" vaak wel initiatief van de man op dat punt. De volgende opmerking is in dat verband erg treffend: "maar je kunt toch geen afscheid van me nemen, zonder mijn nummer te vragen?". Ik bedoel als dat het geval is, kan het natuurlijk ook andersom zijn. Het meisje had mij ook mijn nummer kunnen vragen.
Dat laatste zou voor mij ideaal zijn maar komt helaas (vrijwel) nooit voor. Ik denk dat bij het probleem er vooral in zit dat ik niet het idee heb dat ik een heel interessante partner ben. Ik bedoel, ik ben geen Brad Pitt ofzo qua uiterlijk en heb ook geen dusdanig interessant leven dat iedereen graag hoort wat ik allemaal mee maak of meegemaakt heb. Combineer dat met mijn verleden en dan snap je mijn probleem. Dan kom je prima tot ouwehoeren omdat je dat ook zonder 'bijbedoeling' kunt doen, maar houd het daarna op...
  woensdag 4 december 2013 @ 20:29:43 #198
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133921117
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:24 schreef complicate het volgende:

[..]

En man verleiden is gemakkelijker voor een vrouw denk ik. Ze hoeft in principe toch niet veel te doen hé :P
Daar ben ik vrij zeker van. Van ons mannen word toch verwacht dat wij altijd op jacht zijn, liefst de ene na de andere vrouw versieren en er daarna ook nog tegen elkaar over opscheppen. Helaas is dat niet iedere man gegeven. Vrouwen zijn toch eerder geneigd om nee te zeggen tegen mannen die een poging wagen. Als een vrouw daarentegen interesse toont zal een man vrijwel nooit de vrouw afwijzen aangezien het hen dan een stuk makkelijker gemaakt word om hun genen/opvoeding om zoveel mogelijk vrouwen na te jagen na te leven...

En ja, ik val overduidelijk niet in de categorie 'jagers'...
pi_133921137
Ik denk dat Nederlandse meisjes gewoon tamelijk afstandelijk zijn van nature. Misschien is het deels omdat ze bang zijn voor hun reputatie. Anderzijds worden ze toch wel in bed geluld door de alfamannetjes die ook ronddwarrelen in een disco.

Wat dat betreft is op zoek gaan naar gelegenheden waar meer meisjes dan jongens op afkomen ook wel zinvol. Van een kantine psychologie-studentes tot een concert van One-Direction. >:)
  woensdag 4 december 2013 @ 20:31:42 #200
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133921188
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:23 schreef complicate het volgende:
Yats, Ga je het haar vragen? Of zie je dat niet zo zitten?
Haar nummer bedoel je? Haar facebook hoef ik niet te vragen, die heb ik zo gevonden... Ik twijfel nog een beetje. Dat is toch die drempel van de angst voor afwijzing weer he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')