abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133953024
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
Dus wanneer gaat het niet automatisch?In principe sta ik zelf ook iets tever van mezelf af dat als ik uitga en iemand wil aanspreken ik het niet doe... Vanuit negatieve associaties vooral, voornamelijk dat het geen zin heeft omdat ik toch niemand ga ontmoeten waar ik bij wil zijn, maargoed rationeele ik daarover: Dat kan niet binnen X uur, B, ik heb nooit zelf om nummers en dates gevraagd.En het geluk dat een vrouw die stappen neemt heb ik niet en geloof ik eerlijk gezegd ook niet in.
1.Je ziet een meid die je aantrekkelijk vindt
2. Je gaat en zegt “hoi”
3.Reageert ze niet; NEXT
4.Je ziet een ander meid die je aantrekkelijk vindt
5.Je gaat en zegt “hoi”
6.Reageert ze niet; NEXT
7.Etc. etc.

-----------en op een dag-----wordt het meer----dan----"hoi" ;)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_133953046
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 18:52 schreef jaha het volgende:

[..]

Een Friendzone is alleen maar een lievere vorm van afwijzing. Soms overigens met hele valide reden zoals al een relatie hebbend, soms iets in de trant van: "mijn gevoel voor jou is niet hetzelfde als jou gevoel voor mij". Of - en die heb ik ook gehoord - "je bent gewoon té lief".
Oh nou krijg dan maar de tifus en de tering erbij, kut slet.

En dan weglopen :o
Rustig aan.
pi_133953078
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 18:52 schreef jaha het volgende:

[..]

Een Friendzone is alleen maar een lievere vorm van afwijzing. Soms overigens met hele valide reden zoals al een relatie hebbend, soms iets in de trant van: "mijn gevoel voor jou is niet hetzelfde als jou gevoel voor mij". Of - en die heb ik ook gehoord - "je bent gewoon té lief".
Indeed. Zin in koffie c_/ ?
pi_133953080
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 18:52 schreef complicate het volgende:

[..]

1.Je ziet een meid die je aantrekkelijk vindt
2. Je gaat en zegt “hoi”
3.Reageert ze niet; NEXT
4.Je ziet een ander meid die je aantrekkelijk vindt
5.Je gaat en zegt “hoi”
6.Reageert ze niet; NEXT
7.Etc. etc.

-----------en op een dag-----wordt het meer----dan----"hoi" ;)
Tis al vaak zat meer dan hoi geweest, meer dan erg gezellig ook wel een paar keer... Beetje lusten botvieren door te zoenen ergens in een duister hoekje in een club vaak zat....

Neuh, ik ben daar niet naar op zoek.. Laat mij maar gewoon eens iemand ontmoeten die ik oprecht interessant vind... Dat ga ik naar mijn gevoel gewoon niet vinden int uitgaanscircuit.
Rustig aan.
pi_133953097
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 18:54 schreef complicate het volgende:

[..]

Indeed. Zin in koffie c_/ ?
Scheutje amaretto erbij voor de sfeer? ;)
pi_133953136
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 18:55 schreef jaha het volgende:

[..]

Scheutje amaretto erbij voor de sfeer? ;)
Ja, graag *)
pi_133953140
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 18:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Amai je zegt het zelf, stop met nadenken door actie actie actie ;)
Enig moment dat ik niet kan nadenken is als ik zin heb in seks ed. Dus doe “iets” waardoor je minder nadenkt. En die “iets” is meer actieeee. hahah
:P
hahah ik ga helemaal plat, want hier zit namelijk het probleem _O-

Als ik denk van "ik ga actie ondernemen" ga ik dus nadenken waardoor ik GEEN actie onderneem _O-.. en als ik toch actie onderneem en faal dan ga ik denken van.. zie je wel, ik ben echt super slecht hier in fok het _O-

En als ik spontaan op een meid afstap dan doe ik als een bange bitch :')
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 18:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dus wanneer gaat het niet automatisch?
In principe sta ik zelf ook iets tever van mezelf af dat als ik uitga en iemand wil aanspreken ik het niet doe... Vanuit negatieve associaties vooral, voornamelijk dat het geen zin heeft omdat ik toch niemand ga ontmoeten waar ik bij wil zijn, maargoed rationeele ik daarover: Dat kan niet binnen X uur, B, ik heb nooit zelf om nummers en dates gevraagd.

En het geluk dat een vrouw die stappen neemt heb ik niet en geloof ik eerlijk gezegd ook niet in.
Eigenlijk is het nooit automatisch gegaan.. het is dan ook echt puur de eerste stap, de eerste kennismaking.. ik kan daarna altijd me ding doen maar ja :P.. hoe wil je iemand leren kennen als je nooit iemand kan leren kennen :').

Vrouwen spreken zeker wel mannen aan, maar je moet echt in the moment zijn.. voorbeeld ik was echt aan het los gaan en ik had helemaal geen behoefte om meiden te versieren, en juist op dat soort momenten word ik "per ongeluk" aangestoten, en dan sorry, of komen ze echt babbeltjes maken.. maar als ik zelf actief ga jagen dan lijkt het alsof meiden het weten en ik voel me dan ook niet echt me zelf :P.
Waz met jou!
pi_133953146
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 18:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oh nou krijg dan maar de tifus en de tering erbij, kut slet.

En dan weglopen :o
Nou ja dat kun je doen, maar mannen laten zich natuurlijk dan wel tegen wil en dank opsluiten in de friendzone. Als je seks wilt hebben kun je dat beter doen met mensen die zich daar ook voor lenen, dus als je niet in een friendzone wilt zitten met iemand moet je gewoon anderen daten ... ;)
  donderdag 5 december 2013 @ 18:58:19 #284
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_133953201
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 18:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tis al vaak zat meer dan hoi geweest, meer dan erg gezellig ook wel een paar keer... Beetje lusten botvieren door te zoenen ergens in een duister hoekje in een club vaak zat....

Neuh, ik ben daar niet naar op zoek.. Laat mij maar gewoon eens iemand ontmoeten die ik oprecht interessant vind... Dat ga ik naar mijn gevoel gewoon niet vinden int uitgaanscircuit.
Zelfs daarbuiten zijn die er maar bar weinig tegenwoordig.
pi_133953217
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 18:58 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zelfs daarbuiten zijn die er maar bar weinig tegenwoordig.
Ik ben pas 21, geen idee hoe dat vroegah was.
En tjah, iemand die lopend zo geisoleerd op der mobieltje aan het kijken is vind ik niet interessant.

Vraag me af waarom echt alleen vrouwen dat lijken te doen. :')
Rustig aan.
pi_133953289
quote:

[..]

Je moet niet opzoek gaan hoor, jullie komen elkaar tegen! Bingo… :s) Think positive :Y
pi_133953381
Ik was afgelopen weekend naar de disco. Dan sta je dus omringd door meiden van 16 uit je dak te gaan op Kedekedeng, de Macarena en Mambo nr. 5. Zo ging dat halverwege de jaren '90 ook, met als enige verschil dat de 16 jarige meisjes toen nu getrouwd zijn en een gezin hebben en de meiden van 16 nu toen nog in de wieg lagen.

En dat de grootste macho's van de kroeg natuurlijk met de mooiste exemplaren in een donker hoekje zoenen. Nee, in anderhalf decennium is de bierprijs het enige dat veranderd is ;)
pi_133953383
quote:

[..]

Het uitgaancircuit is naar mijn mening ook niet echt een ideale plek om een partner te vinden.. de contacten zijn te vluchtig, te veel concurrentie, de meeste meiden die je daar zult ontmoeten zijn vaak niet serieus.
Waz met jou!
pi_133953416
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:00 schreef complicate het volgende:

[..]

Je moet niet opzoek gaan hoor, jullie komen elkaar tegen! Bingo… :s) Think positive :Y
Ook zoiets waar ik niet in geloof, je moet bewust moeite doen voor iemand en interesse tonen wil je dat er iets op liefdesvlak gebeurt in je leven, en dat gaat niet bij iedereen automatisch.

Vergt tevens ook initiatief wat niet ''zomaar'' gebeurt.
Rustig aan.
pi_133953437
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ook zoiets waar ik niet in geloof, je moet bewust moeite doen voor iemand en interesse tonen wil je dat er iets op liefdesvlak gebeurt in je leven, en dat gaat niet bij iedereen automatisch.

Vergt tevens ook initiatief wat niet ''zomaar'' gebeurt.
Doe het dan hé.
  donderdag 5 december 2013 @ 19:04:49 #291
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_133953441
Godverdorie :') T is elke keer veel te vluchtig om mn chick echt te spreken, en als t lukt is t beetje raar als in beetje awkward en heel snel. Maar ze blijft wel knipogen en zo. Rarigheid allemaal :P
Heeft iemand een idee, wat ik zou moeten zeggen oid?
  donderdag 5 december 2013 @ 19:04:52 #292
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_133953446
quote:
7s.gif Op donderdag 5 december 2013 18:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben pas 21, geen idee hoe dat vroegah was.
En tjah, iemand die lopend zo geisoleerd op der mobieltje aan het kijken is vind ik niet interessant.

Vraag me af waarom echt alleen vrouwen dat lijken te doen. :')
Ik mag niet klagen maar ben vaak vrij direct, houden vrouwen niet echt van. Sowieso die spelletjes van daten enzo, blugh.

Tegenwoordig is een mobiel belangrijker toch :+
pi_133953461
Iets met Tinder ofzo...
pi_133953462
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Doe het dan hé.
Ja leuk, maar de afkeer is even te groot opt moment, misschien later _O-
Rustig aan.
pi_133953473
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:04 schreef jelfrikandel het volgende:
is elke keer veel te vluchtig om mn chick echt te spreken, en als t lukt is t beetje raar als in beetje awkward en heel snel. Maar ze blijft wel knipogen en zo. Rarigheid allemaal
Heeft iemand een idee, wat ik zou moeten zeggen oid?
''Hallo'' werkt wel.
Rustig aan.
pi_133953520
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:03 schreef jaha het volgende:
Ik was afgelopen weekend naar de disco. Dan sta je dus omringd door meiden van 16 uit je dak te gaan op Kedekedeng, de Macarena en Mambo nr. 5. Zo ging dat halverwege de jaren '90 ook, met als enige verschil dat de 16 jarige meisjes toen nu getrouwd zijn en een gezin hebben en de meiden van 16 nu toen nog in de wieg lagen.

En dat de grootste macho's van de kroeg natuurlijk met de mooiste exemplaren in een donker hoekje zoenen. Nee, in anderhalf decennium is de bierprijs het enige dat veranderd is ;)
_O-
pi_133953524
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

''Hallo'' werkt wel.
Ook niet altijd hoor..
Waz met jou!
pi_133953532
Kingtoppie, dat is de zesjescultuur ;)
  donderdag 5 december 2013 @ 19:09:19 #299
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_133953593
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

''Hallo'' werkt wel.
Ja dat zeg ik ook de hele tijd. 'Hey' 'Hoi' 'Hai'. En dan? Is ze alweer weg. Hoe kom ik dan wat van dr te weten? :'(
pi_133953627
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:09 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik ook de hele tijd. 'Hey' 'Hoi' 'Hai'. En dan? Is ze alweer weg. Hoe kom ik dan wat van dr te weten? :'(
En dus NEXT!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')