1.Je ziet een meid die je aantrekkelijk vindtquote:Op donderdag 5 december 2013 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
Dus wanneer gaat het niet automatisch?In principe sta ik zelf ook iets tever van mezelf af dat als ik uitga en iemand wil aanspreken ik het niet doe... Vanuit negatieve associaties vooral, voornamelijk dat het geen zin heeft omdat ik toch niemand ga ontmoeten waar ik bij wil zijn, maargoed rationeele ik daarover: Dat kan niet binnen X uur, B, ik heb nooit zelf om nummers en dates gevraagd.En het geluk dat een vrouw die stappen neemt heb ik niet en geloof ik eerlijk gezegd ook niet in.
Oh nou krijg dan maar de tifus en de tering erbij, kut slet.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:52 schreef jaha het volgende:
[..]
Een Friendzone is alleen maar een lievere vorm van afwijzing. Soms overigens met hele valide reden zoals al een relatie hebbend, soms iets in de trant van: "mijn gevoel voor jou is niet hetzelfde als jou gevoel voor mij". Of - en die heb ik ook gehoord - "je bent gewoon té lief".
Indeed. Zin in koffiequote:Op donderdag 5 december 2013 18:52 schreef jaha het volgende:
[..]
Een Friendzone is alleen maar een lievere vorm van afwijzing. Soms overigens met hele valide reden zoals al een relatie hebbend, soms iets in de trant van: "mijn gevoel voor jou is niet hetzelfde als jou gevoel voor mij". Of - en die heb ik ook gehoord - "je bent gewoon té lief".
Tis al vaak zat meer dan hoi geweest, meer dan erg gezellig ook wel een paar keer... Beetje lusten botvieren door te zoenen ergens in een duister hoekje in een club vaak zat....quote:Op donderdag 5 december 2013 18:52 schreef complicate het volgende:
[..]
1.Je ziet een meid die je aantrekkelijk vindt
2. Je gaat en zegt “hoi”
3.Reageert ze niet; NEXT
4.Je ziet een ander meid die je aantrekkelijk vindt
5.Je gaat en zegt “hoi”
6.Reageert ze niet; NEXT
7.Etc. etc.
-----------en op een dag-----wordt het meer----dan----"hoi"
Ja, graagquote:Op donderdag 5 december 2013 18:55 schreef jaha het volgende:
[..]
Scheutje amaretto erbij voor de sfeer?
hahah ik ga helemaal plat, want hier zit namelijk het probleemquote:Op donderdag 5 december 2013 18:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai je zegt het zelf, stop met nadenken door actie actie actie
Enig moment dat ik niet kan nadenken is als ik zin heb in seks ed. Dus doe “iets” waardoor je minder nadenkt. En die “iets” is meer actieeee. hahah
Eigenlijk is het nooit automatisch gegaan.. het is dan ook echt puur de eerste stap, de eerste kennismaking.. ik kan daarna altijd me ding doen maar jaquote:Op donderdag 5 december 2013 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus wanneer gaat het niet automatisch?
In principe sta ik zelf ook iets tever van mezelf af dat als ik uitga en iemand wil aanspreken ik het niet doe... Vanuit negatieve associaties vooral, voornamelijk dat het geen zin heeft omdat ik toch niemand ga ontmoeten waar ik bij wil zijn, maargoed rationeele ik daarover: Dat kan niet binnen X uur, B, ik heb nooit zelf om nummers en dates gevraagd.
En het geluk dat een vrouw die stappen neemt heb ik niet en geloof ik eerlijk gezegd ook niet in.
Nou ja dat kun je doen, maar mannen laten zich natuurlijk dan wel tegen wil en dank opsluiten in de friendzone. Als je seks wilt hebben kun je dat beter doen met mensen die zich daar ook voor lenen, dus als je niet in een friendzone wilt zitten met iemand moet je gewoon anderen daten ...quote:Op donderdag 5 december 2013 18:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh nou krijg dan maar de tifus en de tering erbij, kut slet.
En dan weglopen
Zelfs daarbuiten zijn die er maar bar weinig tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis al vaak zat meer dan hoi geweest, meer dan erg gezellig ook wel een paar keer... Beetje lusten botvieren door te zoenen ergens in een duister hoekje in een club vaak zat....
Neuh, ik ben daar niet naar op zoek.. Laat mij maar gewoon eens iemand ontmoeten die ik oprecht interessant vind... Dat ga ik naar mijn gevoel gewoon niet vinden int uitgaanscircuit.
Ik ben pas 21, geen idee hoe dat vroegah was.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfs daarbuiten zijn die er maar bar weinig tegenwoordig.
Je moet niet opzoek gaan hoor, jullie komen elkaar tegen! Bingo…quote:Op donderdag 5 december 2013 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis al vaak zat meer dan hoi geweest, meer dan erg gezellig ook wel een paar keer... Beetje lusten botvieren door te zoenen ergens in een duister hoekje in een club vaak zat....
Neuh, ik ben daar niet naar op zoek.. Laat mij maar gewoon eens iemand ontmoeten die ik oprecht interessant vind... Dat ga ik naar mijn gevoel gewoon niet vinden int uitgaanscircuit.
Het uitgaancircuit is naar mijn mening ook niet echt een ideale plek om een partner te vinden.. de contacten zijn te vluchtig, te veel concurrentie, de meeste meiden die je daar zult ontmoeten zijn vaak niet serieus.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook zoiets waar ik niet in geloof, je moet bewust moeite doen voor iemand en interesse tonen wil je dat er iets op liefdesvlak gebeurt in je leven, en dat gaat niet bij iedereen automatisch.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Je moet niet opzoek gaan hoor, jullie komen elkaar tegen! Bingo…Think positive
Doe het dan hé.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook zoiets waar ik niet in geloof, je moet bewust moeite doen voor iemand en interesse tonen wil je dat er iets op liefdesvlak gebeurt in je leven, en dat gaat niet bij iedereen automatisch.
Vergt tevens ook initiatief wat niet ''zomaar'' gebeurt.
Ik mag niet klagen maar ben vaak vrij direct, houden vrouwen niet echt van. Sowieso die spelletjes van daten enzo, blugh.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben pas 21, geen idee hoe dat vroegah was.
En tjah, iemand die lopend zo geisoleerd op der mobieltje aan het kijken is vind ik niet interessant.
Vraag me af waarom echt alleen vrouwen dat lijken te doen.![]()
''Hallo'' werkt wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:04 schreef jelfrikandel het volgende:
is elke keer veel te vluchtig om mn chick echt te spreken, en als t lukt is t beetje raar als in beetje awkward en heel snel. Maar ze blijft wel knipogen en zo. Rarigheid allemaal
Heeft iemand een idee, wat ik zou moeten zeggen oid?
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:03 schreef jaha het volgende:
Ik was afgelopen weekend naar de disco. Dan sta je dus omringd door meiden van 16 uit je dak te gaan op Kedekedeng, de Macarena en Mambo nr. 5. Zo ging dat halverwege de jaren '90 ook, met als enige verschil dat de 16 jarige meisjes toen nu getrouwd zijn en een gezin hebben en de meiden van 16 nu toen nog in de wieg lagen.
En dat de grootste macho's van de kroeg natuurlijk met de mooiste exemplaren in een donker hoekje zoenen. Nee, in anderhalf decennium is de bierprijs het enige dat veranderd is
Ja dat zeg ik ook de hele tijd. 'Hey' 'Hoi' 'Hai'. En dan? Is ze alweer weg. Hoe kom ik dan wat van dr te weten?quote:
En dus NEXT!quote:Op donderdag 5 december 2013 19:09 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook de hele tijd. 'Hey' 'Hoi' 'Hai'. En dan? Is ze alweer weg. Hoe kom ik dan wat van dr te weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |