Klopt, sommige mensen pakken het sneller op dan anderen. Maargoed, 3 jaar hier toegewijd mee bezig zijn en je hebt heel veel leuke meisjes in je leven. Gegarandeerd.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Ligt maar net aan de tempo van de kandidaat in verschillende factoren.
Je bent zelf een voorbeeld hiervan. Ik weet nog die 30 day challenge die je begon, en nu heb je het over meerdere vrouwenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:02 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Klopt, sommige mensen pakken het sneller op dan anderen. Maargoed, 3 jaar hier toegewijd mee bezig zijn en je hebt heel veel leuke meisjes in je leven. Gegarandeerd.
Vind het zelf een erg interessante vraag. Ben je bereid 3 jaar lang te doen wat niemand doet om vervolgens een leven te leiden waar de meeste mensen alleen van dromen? Er is genoeg bevestiging om je heen dat het kan. Waarom zijn er dan toch zo weinig mensen die het leven krijgen wat ze willen?
Yup. Kan bijna niet geloven dat het nog geen half jaar geleden is..quote:Op woensdag 4 december 2013 22:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent zelf een voorbeeld hiervan. Ik weet nog die 30 day challenge die je begon, en nu heb je het over meerdere vrouwen
30 dagen lang uitgaan, op vrouwen afstappen en uit je comfort zone gaan:quote:
Meiden in NL zijn zeker een stuk losser, en ook een heel stuk aardiger als je een poging doet om te versieren!.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt dus een een geëmancipeerde vrouw nodig. Ik weet eigenlijk niet hoe vrouwen zijn in NL, maar ik heb de indruk dat de meiden hier wat losser zijn, maar goed ben daar niet zeker van hé, gewoon een gevoeltje.
Niet lullen! In Amerika is het 10x makkelijker om vrouwen te versieren, zeker als Nederlanderquote:Op donderdag 5 december 2013 01:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Meiden in NL zijn zeker een stuk losser, en ook een heel stuk aardiger als je een poging doet om te versieren!.
Meiden hier in Amerika zijn heel koud en wijzen je zonder genade af.. maar dat komt misschien ook omdat ze het gewend zijn van de macho cultuur die hier heerst..
Nederlandse vrouwen zijn Europees gezien nog een van de meest kritische. Tot nu toe heb ik enkel in Scandinavische vrouwen meer kritische vrouwen gevonden. Daarentegen zijn ze in Oost-Europa een stuk minder kritisch. Al is het zeker niet zo dat als jij zegt dat je uit Nederland komt ze meteen met je mee naar huis willen...quote:Op donderdag 5 december 2013 01:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Meiden in NL zijn zeker een stuk losser, en ook een heel stuk aardiger als je een poging doet om te versieren!.
Meiden hier in Amerika zijn heel koud en wijzen je zonder genade af.. maar dat komt misschien ook omdat ze het gewend zijn van de macho cultuur die hier heerst..
Correctie: Met “hier” bedoelde ik: België.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Meiden in NL zijn zeker een stuk losser, en ook een heel stuk aardiger als je een poging doet om te versieren!.Meiden hier in Amerika zijn heel koud en wijzen je zonder genade af.. maar dat komt misschien ook omdat ze het gewend zijn van de macho cultuur die hier heerst..
Seriously? For real? Dating in combinatie met "cursus"?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:57 schreef K44S het volgende:
[..]
Wees eerlijk, doe jij nou mee aan van die dating cursussen ?
Enerzijds, worden sommige mensen niet genoeg geprikkeld om te doen wat ze willen. Anderzijds heb je ook mensen zonder doelen in het leven e.d. Zo iets als “waar er een wil is, is er een weg”, werkt helaas niet voor iedereen. Volgens mij is Willpower moeilijk te ‘trainen’ als de wil er helemaal niet is. (i guess).quote:Op woensdag 4 december 2013 22:02 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Er is genoeg bevestiging om je heen dat het kan. Waarom zijn er dan toch zo weinig mensen die het leven krijgen wat ze willen?
30 dagen stappen? Sodeju, ik ken weinig studenten wiens budget dat toelaat. Zelf trek ik dat financieel ook niet...quote:Op woensdag 4 december 2013 22:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
30 dagen lang uitgaan, op vrouwen afstappen en uit je comfort zone gaan:
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #121 -
De nasleep van zo'n challenge blijf je je gehele leven houden. Dus zeg maar 1% meer kans bij alle vrouwen die je ooit zult tegen komen gedurende je gehele leven. In principe maak je van flirten een natuurlijke gewoonte, net zoals elke dag je boterham smeren.
Valt heel erg mee. 100-150 eu aan reizen tussen steden, en nog zo'n 150 voor een biertje op een avond en wat te eten achteraf. Heb het bewust nuchter gedaan omdat ik vaak alcohol nodig had om met een meisje te gaan praten.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:04 schreef yats het volgende:
[..]
30 dagen stappen? Sodeju, ik ken weinig studenten wiens budget dat toelaat. Zelf trek ik dat financieel ook niet...
Totdat ik ging studeren had ik ook niet echt doelen. Totdat je dan spreekt met een paar projectgenootjes. 2 jaar middelbare school in Canada, jaartje engels les geven in Ghana, paar maandjes exchange naar Spanje, etc etc. Zodra je de goede role models hebt komt die inspiratie vanzelfquote:Op donderdag 5 december 2013 11:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Enerzijds, worden sommige mensen niet genoeg geprikkeld om te doen wat ze willen. Anderzijds heb je ook mensen zonder doelen in het leven e.d. Zo iets als “waar er een wil is, is er een weg”, werkt helaas niet voor iedereen. Volgens mij is Willpower moeilijk te ‘trainen’ als de wil er helemaal niet is. (i guess).
Dat hangt van je locatie af. Zelf woon ik niet in de randstad en dat betekent dat reizen beduidend duurder word aangezien hier in de omgeving eigenlijk alleen woensdag t/m zaterdag opties zijn om uit te gaan. Qua alcohol zal het inderdaad wel meevallen aangezien ik niet heel veel drink en ook geen alcohol nodig heb om op vrouwen af te stappen. Echter, bij de fase na het aanspreken kom ik als ik nuchter ben niet ver...quote:Op donderdag 5 december 2013 12:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Valt heel erg mee. 100-150 eu aan reizen tussen steden, en nog zo'n 150 voor een biertje op een avond en wat te eten achteraf. Heb het bewust nuchter gedaan omdat ik vaak alcohol nodig had om met een meisje te gaan praten.
Uitgaan hoeft niet duur te zijn
Dan hoef je dus maar 2 x per week een wat duurder treinkaartje te kopenquote:Op donderdag 5 december 2013 12:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt van je locatie af. Zelf woon ik niet in de randstad en dat betekent dat reizen beduidend duurder word aangezien hier in de omgeving eigenlijk alleen woensdag t/m zaterdag opties zijn om uit te gaan. Qua alcohol zal het inderdaad wel meevallen aangezien ik niet heel veel drink en ook geen alcohol nodig heb om op vrouwen af te stappen. Echter, bij de fase na het aanspreken kom ik als ik nuchter ben niet ver...
Dat heb je goed begrepen. Ik kan prima met vrouwen ouwehoeren, maar ik beland helaas nogal snel in de 'vriendzone' omdat ik ofwel signalen niet/te laat/verkeerd inschat (ik ga er vaak vanuit dat er geen seksuele interesse is) ofwel niet de juiste stappen zet/durf te zetten. Ik weet van mezelf dat ik een vriendelijke jongen ben waar je prima mee kunt ouwehoeren. Ik weet ook dat ik vrouwen genoeg kan bieden op andere gebieden, maar hoe die twee te combineren is voor mij een soort abracadabra...quote:Op donderdag 5 december 2013 12:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dan hoef je dus maar 2 x per week een wat duurder treinkaartje te kopenOf gewoon overdag de stad in.
Ik dacht dat je in het andere topic zei dat het praten allemaal prima liep. Alleen het seksueel worden niet?
In een friendzone geraak je snel wanneer je té veel praat met een meid en vooral wanneer je té lang wacht om wat closer te zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:38 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb je goed begrepen. Ik kan prima met vrouwen ouwehoeren, maar ik beland helaas nogal snel in de 'vriendzone' omdat ik ofwel signalen niet/te laat/verkeerd inschat (ik ga er vaak vanuit dat er geen seksuele interesse is) ofwel niet de juiste stappen zet/durf te zetten. Ik weet van mezelf dat ik een vriendelijke jongen ben waar je prima mee kunt ouwehoeren. Ik weet ook dat ik vrouwen genoeg kan bieden op andere gebieden, maar hoe die twee te combineren is voor mij een soort abracadabra...
Inderdaad, én belangrijk is ook karakter van een persoon, want je hebt echt mensen die niet open-minded ("think out of the box") zijn en die zullen die fase bijna nooit bereiken. Maar inspiratie kan inderdaad wel een trigger zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 12:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Totdat ik ging studeren had ik ook niet echt doelen. Totdat je dan spreekt met een paar projectgenootjes. 2 jaar middelbare school in Canada, jaartje engels les geven in Ghana, paar maandjes exchange naar Spanje, etc etc. Zodra je de goede role models hebt komt die inspiratie vanzelf
Wat is het ideale moment om closer te worden? Ik bedoel, als ik mezelf als voorbeeld neem, ik spreek iemand in de kroeg aan en vraag dan over het algemeen een beetje wat haar naam is, wat ze studeert etc. Dan krijg je daar antwoorden op en soms ook tegenvragen waar ik dan weer antwoord op geef. Maar is er dan een moment waarop je kunt zien dat de interesse er is? En wat het beste moment is om een treetje verder te gaan?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:43 schreef complicate het volgende:
[..]
In een friendzone geraak je snel wanneer je té veel praat met een meid en vooral wanneer je té lang wacht om wat closer te zijn.
Niet, gewoon omdraaien en weglopen!quote:Op donderdag 5 december 2013 13:04 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is het ideale moment om closer te worden? Ik bedoel, als ik mezelf als voorbeeld neem, ik spreek iemand in de kroeg aan en vraag dan over het algemeen een beetje wat haar naam is, wat ze studeert etc. Dan krijg je daar antwoorden op en soms ook tegenvragen waar ik dan weer antwoord op geef. Maar is er dan een moment waarop je kunt zien dat de interesse er is? En wat het beste moment is om een treetje verder te gaan?
Er bestaat niet zo iets als "beste" moment. Tenzij jullie in bed zijn (hahah). Maar dit even terzijde.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:04 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is het ideale moment om closer te worden? Ik bedoel, als ik mezelf als voorbeeld neem, ik spreek iemand in de kroeg aan en vraag dan over het algemeen een beetje wat haar naam is, wat ze studeert etc. Dan krijg je daar antwoorden op en soms ook tegenvragen waar ik dan weer antwoord op geef. Maar is er dan een moment waarop je kunt zien dat de interesse er is? En wat het beste moment is om een treetje verder te gaan?
Heb je de dingen die ik tegen je gezegd heb al geprobeerd?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:38 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb je goed begrepen. Ik kan prima met vrouwen ouwehoeren, maar ik beland helaas nogal snel in de 'vriendzone' omdat ik ofwel signalen niet/te laat/verkeerd inschat (ik ga er vaak vanuit dat er geen seksuele interesse is) ofwel niet de juiste stappen zet/durf te zetten. Ik weet van mezelf dat ik een vriendelijke jongen ben waar je prima mee kunt ouwehoeren. Ik weet ook dat ik vrouwen genoeg kan bieden op andere gebieden, maar hoe die twee te combineren is voor mij een soort abracadabra...
Vanaf het moment dat je hoi zegt. True story.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:04 schreef yats het volgende:
[..]
Help me even op weg welk advies precies?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Heb je de dingen die ik tegen je gezegd heb al geprobeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |