SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat komt omdat alles op de Xbox one 'special' is. De spelers/users trouwens ook.quote:Op maandag 2 december 2013 21:26 schreef Maver24 het volgende:
Op de xbox one staat er bij de special packs niksFeyenoord Rotterdam![]()
open 400 7500 coins packs.quote:Op maandag 2 december 2013 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Welke speler zal hij hebben? En ik ga alles behalve een 50k pack openen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Hahah ik ben echt dom. Engelse tijd is tuurlijk een uur vooruit ipv achteruit![]()
![]()
![]()
Heb toch nog wat aan mijn pakje kunnen verdienenquote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 21:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb toch nog wat aan mijn pakje kunnen verdienen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
[..]
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
[..]
![]()
EA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ghilas en Kleber deden het bij mij allebei erg goed. Ghilas verkocht voor 9 miljoen, Kleber is 12,5 waard maar niemand wil hem tot nu toe.. ondanks topscorer Portugese league.quote:Op maandag 2 december 2013 21:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had zo'n lijstje met wonderkidsmaar de helft zat niet in mn spel en de rest wilde niet komen of stonden me nog minder aan dan Jetro. Had geen enkele LB dus Retro en Boilesen gehaald, allebei tering vaak blessa. Probeerde ze al te slijten in de winter. Kelvin is mn 2e spits.
![]()
IF Zusi heb ik gisteren verkocht voor 99.5k en nu kan ik hem voor 90k terugkopen.. maar ik heb de NIF versie voor 2.9k gekocht. Niet dat ik binnenkort nog FUT ga doen maar toch![]()
![]()
Ik moest natuurlijk wel even EA tweeten!!!twitter:Luca_Tobi twitterde op maandag 02-12-2013 om 21:31:55@EASPORTSFIFA OH MY GAWD!!!!!! THANKS YOU SO MUCH EA!!! YOU JUST MADE MY DAY!!! http://t.co/VWcCtxUlfJ reageer retweet
![]()
Ik speel maar met 1 spits (Jackson) en die is 99% van de tijd fit, wissel m ook amper. Kleber is nu verhuurd.quote:Op maandag 2 december 2013 21:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ghilas en Kleber deden het bij mij allebei erg goed. Ghilas verkocht voor 9 miljoen, Kleber is 12,5 waard maar niemand wil hem tot nu toe.. ondanks topscorer Portugese league.![]()
Dat soort gasten zijn echt chill..heb ik ook met Mitrovic. Die kan gewoon altijd 90 minuten spelen eigenlijk..enige reden dat ik hem soms "rust" geef is om talenten te laten spelen.quote:Op maandag 2 december 2013 21:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik speel maar met 1 spits (Jackson) en die is 99% van de tijd fit, wissel m ook amper. Kleber is nu verhuurd.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik moet wel eerlijk bekennen dat je geluk hebt met Theo Janssen. Vaak is het de enige rare, omdat hij niet met andere spelers in een pack past. De dikzak dat het is.quote:Op maandag 2 december 2013 21:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik moest natuurlijk wel even EA tweeten!!!twitter:Luca_Tobi twitterde op maandag 02-12-2013 om 21:31:55@EASPORTSFIFA OH MY GAWD!!!!!! THANKS YOU SO MUCH EA!!! YOU JUST MADE MY DAY!!! http://t.co/VWcCtxUlfJ reageer retweet
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja ik speel ook met 1 spits maar Ghilas speelde de cups en scoorde daarin veel dus werd meer waard. 2de seizoen Jackson blessa -> Kleber. Nu heb ik Gabriel Barbosa verhuurd en die komt in januari terug. Verder heb ik de nieuwe 'Michael Owen' en die is nu al even goed als Kleber (wat betreft scout rapport) en is pas 17quote:Op maandag 2 december 2013 21:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik speel maar met 1 spits (Jackson) en die is 99% van de tijd fit, wissel m ook amper. Kleber is nu verhuurd.![]()
![]()
matig.quote:Op maandag 2 december 2013 21:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk bekennen dat je geluk hebt met Theo Janssen. Vaak is het de enige rare, omdat hij niet met andere spelers in een pack past. De dikzak dat het is."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Die Ghilas heeft bij mij nog geen pot gespeeldquote:Op maandag 2 december 2013 21:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik speel ook met 1 spits maar Ghilas speelde de cups en scoorde daarin veel dus werd meer waard. 2de seizoen Jackson blessa -> Kleber. Nu heb ik Gabriel Barbosa verhuurd en die komt in januari terug. Verder heb ik de nieuwe 'Michael Owen' en die is nu al even goed als Kleber (wat betreft scout rapport) en is pas 17![]()
![]()
Weet je wie pas matig is...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: