zo antwoord ik altijd, gaat al 4 jaar goedquote:Op maandag 2 december 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan dan ook normaal antwoorden zonder dat zij zich nu kut voelt omdat jij zo kortaf doet.
Kortaf?quote:Op maandag 2 december 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan dan ook normaal antwoorden zonder dat zij zich nu kut voelt omdat jij zo kortaf doet.
quote:Op maandag 2 december 2013 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
stomme vragen verdienen stomme antwoorden.
quote:Op maandag 2 december 2013 21:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat kan ik moeilijk zeggen als ik vlak daarvoor zeg dat ik niet op meisjes van 15-16 val
Nee, deze:quote:Op maandag 2 december 2013 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die van gister? Beetje puntig zwart haar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik val niet op meisjes van 15.quote:Op maandag 2 december 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus als je normaal op jongere meisjes valt, moet je nagaan hoe goed zij is dat dat doorbroken is.
thanks bruvquote:Op maandag 2 december 2013 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vind jullie erg aan het moraalridderen het was een doodnormaal antwoord.
Voor jou ja. Bij een meisje val je voor de positieve kanten. Elk meisje heeft haar nukken en daar moet je mee omgaan.quote:
Jesus, ze is gewoon onzeker.quote:Op maandag 2 december 2013 21:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik hoef niet zulke domme vragen
quote:Op maandag 2 december 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jesus, ze is gewoon onzeker.
Ohhhhhhh verkeerd gelezen.quote:Op maandag 2 december 2013 21:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zei: "Ik val NIET op meisjes van 15/16"
logisch toch
Ja jij begrijpt vrouwen zo goed hè.quote:Op maandag 2 december 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jesus, ze is gewoon onzeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |