Vaak genoeg tegen haar gezegd dat ze met haar instelling het beste gewoon in een kartonnen doos kan gaan slapen, en dat ze moet veranderen voor haar eigen best wil.quote:Op maandag 2 december 2013 18:38 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dan zeg je haar: "Als je er officieel niet eens zit, waarom ga je dan nog daar naar terug? Kun je niet zonder ze, ofzo? Ben je afhankelijk van ze? DURF je niet op jezelf te wonen?".
Of makkelijker: "Kijk, hier is een brug, daar kun je onder slapen, en niemand die over je zeikt. Hier heb je een doos, voor als je het koud krijgt. Welterusten.".
Waarom daar gaan slapen als ze een bed heeft staan bij een of andere liefdadigheidsinstelling?quote:Op maandag 2 december 2013 18:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vaak genoeg tegen haar gezegd dat ze met haar instelling het beste gewoon in een kartonnen doos kan gaan slapen, en dat ze moet veranderen voor haar eigen best wil.
Maar dat is dan het ene oor in, en het andere oor uit.
Ja, ik ken nog zo iemand die hier op fok post, doodvermoeiend die vent.quote:Op maandag 2 december 2013 18:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vaak genoeg tegen haar gezegd dat ze met haar instelling het beste gewoon in een kartonnen doos kan gaan slapen, en dat ze moet veranderen voor haar eigen best wil.
je moet gewoon zo min mogelijk bemoeien met het leven van anderen. Gewoon op hun bek laten gaan. Anders heb jij het gedaanquote:Op maandag 2 december 2013 18:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat mensen dat aan me vragenquote:Op maandag 2 december 2013 18:41 schreef CaptainCookie het volgende:
Is jouw artiestennaam serieus 'TheBradge'![]()
![]()
![]()
![]()
?
Ja, dat is nu al te laatquote:Op maandag 2 december 2013 18:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je moet gewoon zo min mogelijk bemoeien met het leven van anderen. Gewoon op hun bek laten gaan. Anders heb jij het gedaan
Watquote:Op maandag 2 december 2013 18:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat mensen dat aan me vragen
Nee, artiestennaam? Doe normaal zeg.
Vrienden begonnen me "The Bradge" te noemen, en in de band werd ik ook steeds Bradge genoemd (I.V.M Liefde voor U2 en het gitaarwerk van The Edge) Dus het is er zo`n beetje ingestampt
Je mag je er wel mee bemoeien, alleen sta achter je keuze. Als je denkt dat je het niet aankunt maak dan geen keuzes en leef je leven zonder te leven.quote:Op maandag 2 december 2013 18:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat is nu al te laatMaar ik had me er niet mee mogen bemoeien nee.
Maar even serieus over jou… Waarom denk je dat ze kwaad op je is? Ze negeert je, dus ze heeft jou niks verteld. Dus kun je geen conclusies trekken. Je kunt alleen maar de conclusie trekken dat ze geen contact met je opneemt.quote:Op maandag 2 december 2013 18:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het hele gebeuren daar achter snap ik niet echt, maar goed... ze is er blijkbaar niet mee weggekomen, want anders had ze ook geen reden om kwaad op me te zijn inprincipe.
Precies, als een van je vrienden je zusje van 5 anaal heeft uitgewoond en haar daarna heeft ondergeplast houd je gewoon je mond daarover.quote:Op maandag 2 december 2013 18:43 schreef Seamonkey- het volgende:
Vieze vuile nsber ben je. Je vrienden dek je altijd no matter what
precies en open je een topic hierquote:Op maandag 2 december 2013 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, als een van je vrienden je zusje van 5 anaal heeft uitgewoond en haar daarna heeft ondergeplast houd je gewoon je mond daarover.
inb4 dat hij zichzelf " The Bradinator " noemt ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dénk dat ze kwaad op me is omdat die begeleider heeft verteld wat ik heb gezegd.quote:Op maandag 2 december 2013 18:45 schreef RetepV het volgende:
[..]
Maar even serieus over jou… Waarom denk je dat ze kwaad op je is? Ze negeert je, dus ze heeft jou niks verteld. Dus kun je geen conclusies trekken. Je kunt alleen maar de conclusie trekken dat ze geen contact met je opneemt.
Maar goed, ze is borderliner met een laag IQ, dus ik ben het wel met je eens dat ze hoogstwaarschijnlijk kwaad op je is dat je haar niet gesteund hebt in haar gestoordheid.
Borderliners denken zo: Als de dingen niet lukken zoals je het gepland hebt, dan moet het de schuld van iemand anders zijn. En als er niemand is om de schuld te geven, dan is alles wel volgens plan gegaan, maar was het plan achteraf gezien toch niks waard en is het gewoon niet gelukt omdat ze het halverwege hebben opgegeven.
Soort zoekt soort.quote:Op maandag 2 december 2013 18:47 schreef Braddie het volgende:
(Ze is trouwens serieus een Borderliner...)
quote:Op maandag 2 december 2013 18:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 dat hij zichzelf " The Bradinator " noemt ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Maar voel je er niet al te slecht over hoor. Als ze zich gewoon aan haar afspraken had gehouden, was er niets te verraden geweest. Niks aan verloren. Stel je voor dat ze je vriendin was geworden. Zoveel leugens als zij vertelt kan ze ZELFS nog niet eens onthouden, laat staan dat jij dat kan...quote:Op maandag 2 december 2013 18:25 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je hebt haar verraden, vrienden doen dat niet, je bent als vriend dus gewoon niet te vertrouwen.
quote:Op maandag 2 december 2013 18:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 dat hij zichzelf " The Bradinator " noemt ofzo.Wat doe jij nou. Dat gaat hij nu doen, want een van zijn vrienden raadde hem dat aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik al zei.quote:
Hardop gelachen hierom.quote:Op maandag 2 december 2013 18:48 schreef RetepV het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze je vriendin was geworden.
quote:Op maandag 2 december 2013 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, als een van je vrienden je zusje van 5 anaal heeft uitgewoond en haar daarna heeft ondergeplast houd je gewoon je mond daarover.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |