abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133849633
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:38 schreef RetepV het volgende:

[..]

Dan zeg je haar: "Als je er officieel niet eens zit, waarom ga je dan nog daar naar terug? Kun je niet zonder ze, ofzo? Ben je afhankelijk van ze? DURF je niet op jezelf te wonen?".

Of makkelijker: "Kijk, hier is een brug, daar kun je onder slapen, en niemand die over je zeikt. Hier heb je een doos, voor als je het koud krijgt. Welterusten.".
Vaak genoeg tegen haar gezegd dat ze met haar instelling het beste gewoon in een kartonnen doos kan gaan slapen, en dat ze moet veranderen voor haar eigen best wil.

Maar dat is dan het ene oor in, en het andere oor uit.
pi_133849664
Is jouw artiestennaam serieus 'TheBradge' :') _O- :D :'( :')?
pi_133849678
quote:
15s.gif Op maandag 2 december 2013 18:40 schreef Braddie het volgende:

[..]

Vaak genoeg tegen haar gezegd dat ze met haar instelling het beste gewoon in een kartonnen doos kan gaan slapen, en dat ze moet veranderen voor haar eigen best wil.

Waarom daar gaan slapen als ze een bed heeft staan bij een of andere liefdadigheidsinstelling? :')
pi_133849703
quote:

[..]

Ja, ik ken nog zo iemand die hier op fok post, doodvermoeiend die vent.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_133849707
quote:

[..]

je moet gewoon zo min mogelijk bemoeien met het leven van anderen. Gewoon op hun bek laten gaan. Anders heb jij het gedaan :')
pi_133849726
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 18:41 schreef CaptainCookie het volgende:
Is jouw artiestennaam serieus 'TheBradge' :') _O- :D :'( :')?
Dat mensen dat aan me vragen :')
Nee, artiestennaam? Doe normaal zeg.

Vrienden begonnen me "The Bradge" te noemen, en in de band werd ik ook steeds Bradge genoemd (I.V.M Liefde voor U2 en het gitaarwerk van The Edge) Dus het is er zo`n beetje ingestampt :P
pi_133849733
Vieze vuile nsber ben je. Je vrienden dek je altijd no matter what
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_133849743
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:42 schreef remi1986 het volgende:

[..]

je moet gewoon zo min mogelijk bemoeien met het leven van anderen. Gewoon op hun bek laten gaan. Anders heb jij het gedaan :')
Ja, dat is nu al te laat :P Maar ik had me er niet mee mogen bemoeien nee.
pi_133849805
Braddie, hebben al jouw vrienden op de één of andere manier aanpassingsproblemen? Of lijkt dat alleen maar zo omdat dat de enigen zijn waar je topics over opent?
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_133849809
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:42 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat mensen dat aan me vragen :')
Nee, artiestennaam? Doe normaal zeg.

Vrienden begonnen me "The Bradge" te noemen, en in de band werd ik ook steeds Bradge genoemd (I.V.M Liefde voor U2 en het gitaarwerk van The Edge) Dus het is er zo`n beetje ingestampt :P
Wat :').

41.829 Tweets
49 volgers

:')?!
  maandag 2 december 2013 @ 18:45:27 #136
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_133849811
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:43 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, dat is nu al te laat :P Maar ik had me er niet mee mogen bemoeien nee.
Je mag je er wel mee bemoeien, alleen sta achter je keuze. Als je denkt dat je het niet aankunt maak dan geen keuzes en leef je leven zonder te leven.
pi_133849819
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:23 schreef Braddie het volgende:

[..]

Het hele gebeuren daar achter snap ik niet echt, maar goed... ze is er blijkbaar niet mee weggekomen, want anders had ze ook geen reden om kwaad op me te zijn inprincipe.
Maar even serieus over jou… Waarom denk je dat ze kwaad op je is? Ze negeert je, dus ze heeft jou niks verteld. Dus kun je geen conclusies trekken. Je kunt alleen maar de conclusie trekken dat ze geen contact met je opneemt.

Maar goed, ze is borderliner met een laag IQ, dus ik ben het wel met je eens dat ze hoogstwaarschijnlijk kwaad op je is dat je haar niet gesteund hebt in haar gestoordheid.

Borderliners denken zo: Als de dingen niet lukken zoals je het gepland hebt, dan moet het de schuld van iemand anders zijn. En als er niemand is om de schuld te geven, dan is alles wel volgens plan gegaan, maar was het plan achteraf gezien toch niks waard en is het gewoon niet gelukt omdat ze het halverwege hebben opgegeven.
pi_133849832
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:43 schreef Seamonkey- het volgende:
Vieze vuile nsber ben je. Je vrienden dek je altijd no matter what
Precies, als een van je vrienden je zusje van 5 anaal heeft uitgewoond en haar daarna heeft ondergeplast houd je gewoon je mond daarover.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_133849856
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:46 schreef Fascination het volgende:

[..]

Precies, als een van je vrienden je zusje van 5 anaal heeft uitgewoond en haar daarna heeft ondergeplast houd je gewoon je mond daarover.
precies en open je een topic hier
pi_133849859
quote:
5s.gif Op maandag 2 december 2013 18:45 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

41.829 Tweets
49 volgers

inb4 dat hij zichzelf " The Bradinator " noemt ofzo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133849870
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:45 schreef RetepV het volgende:

[..]

Maar even serieus over jou… Waarom denk je dat ze kwaad op je is? Ze negeert je, dus ze heeft jou niks verteld. Dus kun je geen conclusies trekken. Je kunt alleen maar de conclusie trekken dat ze geen contact met je opneemt.

Maar goed, ze is borderliner met een laag IQ, dus ik ben het wel met je eens dat ze hoogstwaarschijnlijk kwaad op je is dat je haar niet gesteund hebt in haar gestoordheid.

Borderliners denken zo: Als de dingen niet lukken zoals je het gepland hebt, dan moet het de schuld van iemand anders zijn. En als er niemand is om de schuld te geven, dan is alles wel volgens plan gegaan, maar was het plan achteraf gezien toch niks waard en is het gewoon niet gelukt omdat ze het halverwege hebben opgegeven.
Ik dénk dat ze kwaad op me is omdat die begeleider heeft verteld wat ik heb gezegd.

(Ze is trouwens serieus een Borderliner...)
pi_133849895
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:47 schreef Braddie het volgende:
(Ze is trouwens serieus een Borderliner...)
Soort zoekt soort.
  maandag 2 december 2013 @ 18:48:04 #143
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_133849897
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 18:46 schreef Gridlok het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 2 december 2013 @ 18:48:09 #144
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_133849901
Gelukkig bij jij zelf wel heel stabiel, Braddie.
Hallon!
pi_133849912
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:25 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, je hebt haar verraden, vrienden doen dat niet, je bent als vriend dus gewoon niet te vertrouwen.
Maar voel je er niet al te slecht over hoor. Als ze zich gewoon aan haar afspraken had gehouden, was er niets te verraden geweest. Niks aan verloren. Stel je voor dat ze je vriendin was geworden. Zoveel leugens als zij vertelt kan ze ZELFS nog niet eens onthouden, laat staan dat jij dat kan...
pi_133849914
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 18:46 schreef Gridlok het volgende:

[..]

SPOILER
Wat doe jij nou. Dat gaat hij nu doen, want een van zijn vrienden raadde hem dat aan.
pi_133849925
quote:
5s.gif Op maandag 2 december 2013 18:45 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

41.829 Tweets
49 volgers

Wat ik al zei.
Vrienden van mij begonnen me TheBradge te noemen, en ook in m`n bandje kreeg ik die bijnaam al gauw, omdat ik een grote U2 fan ben, en ik vond het eerst onzin, maar iedereen noemde me zo, dus na verloop van tijd dacht ik "ik vind het opzich wel tof klinken, ik ga hem gebruiken voor de lol"
  maandag 2 december 2013 @ 18:48:59 #148
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_133849943
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:48 schreef RetepV het volgende:

[..]

Stel je voor dat ze je vriendin was geworden.
Hardop gelachen hierom. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_133849958
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:46 schreef Fascination het volgende:

[..]

:')

Mits het natuurlijk niks met een bekende van je te maken heeft. Maar als iemand ergens te laat komt en ik dan word gebeld ga ik die persoon er niet bij naaien. Lekkere vriend ben je dan
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_133849991
Mooi om te zien hoe alle Braddinator posts backfiren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')