abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133848029
Ik begrijp het hele concept rondom "te graag willen niet"...wat betekent dat nu precies (misschien met concrete voorbeelden)? Want dat is toch voor iedereen anders?

Aan de ene kant wordt gezegd dat iemand (bijv de vrouw) initiatief moet nemen, bijv in de datefase of
om een date te regelen, maar dan wordt er weer gezegd dat het nu lijkt alsof ze te graag wil.Wat betekent dat nu precies? Wanneer wil je te graag (hoe ziet dat eruit?) en hoe komt dat op de ander over?

En als je als vrouw een compleet onbekende online benadert, om in contact te komen? Komt het dan ook over alsof je te graag wilt?

(deze vraag stel ik niet echt voor mijn huidige situatie heb al een relatie (met name die laatste vraag), maar heb die fase wel gehad)

Thnx :)
  maandag 2 december 2013 @ 17:46:47 #2
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_133848094
Iemand te graag willen is alleen van toepassing als de ander je niet leuk genoeg vindt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_133848349
Bagger weg, er mag best serieus beantwoord worden.

En wat Lotusss zegt.
pi_133848708
Ik denk dat iemand 'te graag wil' als het ze zo wanhopig een relatie willen, dat iedereen die naar ze glimlacht al voldoet. Dat ze zo hard op zoek zijn naar een partner, dat de partner in kwestie ondergeschikt is aan het doel (de relatie).
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_133848881
Je wilt te graag is vaak ook een excuus van meisjes/jongens om iemand af te schepen.

Maar als je te graag wilt, is het hebben van een relatie belangrijker dan de persoon waar je een relatie mee hebt.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_133849294
Dat het allemaal te snel gaat voor de ander.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_133849541
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:46 schreef Lotusss het volgende:
Iemand te graag willen is alleen van toepassing als de ander je niet leuk genoeg vindt.
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:57 schreef zarGon het volgende:
Bagger weg, er mag best serieus beantwoord worden.

En wat Lotusss zegt.
Maar je kan iemand die jou in de eerste instantie leuk vindt ook op je laten afknappen door te graag te willen?
pi_133853068
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:37 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

[..]

Maar je kan iemand die jou in de eerste instantie leuk vindt ook op je laten afknappen door te graag te willen?
Ja, door te snel te willen gaan. Te gretig en te plakkerig te zijn...
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133856798
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:02 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ja, door te snel te willen gaan. Te gretig en te plakkerig te zijn...
Maar heb je dan niet in eerste instanties al twijfels bij iemand?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 2 december 2013 @ 21:20:47 #10
374339 mirjammajrim
Waar geen wil is, ben ik weg
pi_133857076
Als je te graag wil dan kan het gebeuren dat de ander zich niet bijzonder meer voelt. Want dat is het net alsof ieder ander ook goed geweest was.
pi_133857153
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:15 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Maar heb je dan niet in eerste instanties al twijfels bij iemand?
Zo zou je het kunnen noemen. Maar dat is toch vaak zo als je net met iemand gaat daten (tenzij je iemand al langer kent of al verliefd bent, bijvoorbeeld)?

[ Bericht 31% gewijzigd door Soempie op 02-12-2013 21:36:33 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133858783
TS, wat meer informatie zou wel handig zijn.

Hoelang het bijvoorbeeld al is dat je vrijgezel bent etc.
pi_133866598
Als je elke ochtend om zeven uur 's morgens een spervuur aan goedemorgens en vragen afstuurt over whatsapp.

Of bij de eerste/tweede/derde weet ik veelste hoeveelste date op een bepaalde dag wilt afspreken omdat je de volgende dag niet om zeven uur opmoet, en dan lekker kunt blijven slapen. Op de bank, ja gozer.
pi_133866605
De titel zegt het al. Als er TE in staat is het niet goed. Cliché ? Absoluut.

Maar om wat het ook gaat (relatie, sex, fuckbuddy noem maar op), als er TE bij zit dan is het (deels) ongemakkelijk.

Ik hou heel veel van mijn vriendin, maar als ik het er ZO bovenop zou leggen in de beginfase dat het overduidelijk mijn doel was no matter what, dan zou het vrij creepy/vreemd/dwaas overkomen. Dat slinkt wel de kans op een goede uitkomst.
pi_133867067
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:37 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

[..]

Ja, zo vond een meisje me leuk, en ik haar, maar omdat ze me elke dag helemaal platspamde op whatsapp kwam ik tot de conclusie dat ze te graag wilde en hoefde het voor mij niet meer.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 3 december 2013 @ 07:37:04 #16
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_133867197
Ik heb een ander mening over iemand die "te graag" wil.

Ik denk dat iemand te graag wil als die persoon zijn of haar trots, eer, geweten, zelf-respect aan de kant leg.

Bijvoorbeeld een tijdje geleden had ik een meisje leren kennen en het ging goed, maar ik twijfelde en zij op een gegeven moment dat het beter bij vrienden kon blijven. Kort daarna begon ze seks berichten te sturen en zo'n beetje van alles te proberen om mij toch zover te krijgen om met haar te gaan. Terwijl ze van te voren had gezegd dat ze alleen seks wil in een relatie. Ik vond het lief en vleiend en ook moeilijk om nee tegen te zeggen, maar op dat moment wou ze te graag.

Iedereen heeft wel zulke momenten denk ik.
  dinsdag 3 december 2013 @ 08:07:08 #17
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_133867423
Iemand te graag willen is gewoon als een van de twee er meer vaart achter zet dan de ander. Dit komt op de ander vaak benauwend over :P

Benader jij een compleet onbekende op een normale manier, een beetje luchtig zonder druk, dan is het prima. Blijf je die persoon platbombarderen met berrichtjes omdat deze al 2 minuten niet heeft gereageerd maar je op whatsapp toch echt ziet dat hij / zij al online is geweest, dan wil je te graag ja.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_133867463
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:46 schreef Lotusss het volgende:
Bovenstaandeee
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133867657
Als je het gewoon vraagt is er niks aan de hand. Als de ander geen zin heeft/niet reageert en jij maar interesse blijft tonen (contact zoekt), dan wil je het te graag.
  dinsdag 3 december 2013 @ 08:56:21 #20
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_133867902
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 08:34 schreef Banaan_ het volgende:
Als je het gewoon vraagt is er niks aan de hand. Als de ander geen zin heeft/niet reageert en jij maar interesse blijft tonen (contact zoekt), dan wil je het te graag.
Dat is dus het punt waarin iemand zijn of haar zelf-respect/trots/wat dan ook opzij zet.
pi_133868561
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 08:56 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Dat is dus het punt waarin iemand zijn of haar zelf-respect/trots/wat dan ook opzij zet.
Mooie toevoeging ^O^
  dinsdag 3 december 2013 @ 09:38:02 #22
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_133868673
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:34 schreef Banaan_ het volgende:

[..]

Mooie toevoeging ^O^
Gebeurt de beste weleens, vrouwen net zo goed als mannen (zie mijn voorbeeld).

Het probleem daarmee is dat iemand (ik, tenminste) snel het gevoel krijg dat ik die persoon moet gaan dragen. Dat die persoon niet sterk in zijn schoenen staat en daar hebben mensen meestal geen zin in.
pi_133869669
Is te graag willen hetzelfde als wanhopig zijn?
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:04:05 #24
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_133870404
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:27 schreef MangoLotion het volgende:
Is te graag willen hetzelfde als wanhopig zijn?
De grens kan erg klein zijn. Als je zo graag wilt dat je jezelf niet meer beheerst dan ja, dan denk ik dat er een stukje wanhoop bij zit.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_133870708
Als de vrouw initiatief neemt is het niet per se wanhopig, maar als je, denk ik, jezelf gaat verlagen uit wanhoop trucjes gaat proberen, dan zit er definitief wanhoop in. Ik denk persoonlijk vooral als n persoon niet meer te krijgen valt en je de laatste wanhoopsactie probeert.

Voorbeeld van wanhoop:
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 07:37 schreef KingKloon het volgende:
Ik heb een ander mening over iemand die "te graag" wil.

Ik denk dat iemand te graag wil als die persoon zijn of haar trots, eer, geweten, zelf-respect aan de kant leg.

Bijvoorbeeld een tijdje geleden had ik een meisje leren kennen en het ging goed, maar ik twijfelde en zij op een gegeven moment dat het beter bij vrienden kon blijven. Kort daarna begon ze seks berichten te sturen en zo'n beetje van alles te proberen om mij toch zover te krijgen om met haar te gaan. Terwijl ze van te voren had gezegd dat ze alleen seks wil in een relatie. Ik vond het lief en vleiend en ook moeilijk om nee tegen te zeggen, maar op dat moment wou ze te graag.

Iedereen heeft wel zulke momenten denk ik.
''Deugd is weten, de deugdzame is gelukkig er wordt alleen gezondigd uit onwetendheid'' Socrates.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')