quote:Op maandag 2 december 2013 17:46 schreef Lotusss het volgende:
Iemand te graag willen is alleen van toepassing als de ander je niet leuk genoeg vindt.
Maar je kan iemand die jou in de eerste instantie leuk vindt ook op je laten afknappen door te graag te willen?quote:Op maandag 2 december 2013 17:57 schreef zarGon het volgende:
Bagger weg, er mag best serieus beantwoord worden.
En wat Lotusss zegt.
Ja, door te snel te willen gaan. Te gretig en te plakkerig te zijn...quote:Op maandag 2 december 2013 18:37 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Maar je kan iemand die jou in de eerste instantie leuk vindt ook op je laten afknappen door te graag te willen?
Maar heb je dan niet in eerste instanties al twijfels bij iemand?quote:Op maandag 2 december 2013 20:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, door te snel te willen gaan. Te gretig en te plakkerig te zijn...
Zo zou je het kunnen noemen. Maar dat is toch vaak zo als je net met iemand gaat daten (tenzij je iemand al langer kent of al verliefd bent, bijvoorbeeld)?quote:Op maandag 2 december 2013 21:15 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Maar heb je dan niet in eerste instanties al twijfels bij iemand?
Ja, zo vond een meisje me leuk, en ik haar, maar omdat ze me elke dag helemaal platspamde op whatsapp kwam ik tot de conclusie dat ze te graag wilde en hoefde het voor mij niet meer.quote:Op maandag 2 december 2013 18:37 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Maar je kan iemand die jou in de eerste instantie leuk vindt ook op je laten afknappen door te graag te willen?
Bovenstaandeeequote:Op maandag 2 december 2013 17:46 schreef Lotusss het volgende:
Iemand te graag willen is alleen van toepassing als de ander je niet leuk genoeg vindt.
Dat is dus het punt waarin iemand zijn of haar zelf-respect/trots/wat dan ook opzij zet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:34 schreef Banaan_ het volgende:
Als je het gewoon vraagt is er niks aan de hand. Als de ander geen zin heeft/niet reageert en jij maar interesse blijft tonen (contact zoekt), dan wil je het te graag.
Mooie toevoegingquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:56 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Dat is dus het punt waarin iemand zijn of haar zelf-respect/trots/wat dan ook opzij zet.
Gebeurt de beste weleens, vrouwen net zo goed als mannen (zie mijn voorbeeld).quote:
De grens kan erg klein zijn. Als je zo graag wilt dat je jezelf niet meer beheerst dan ja, dan denk ik dat er een stukje wanhoop bij zit.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:27 schreef MangoLotion het volgende:
Is te graag willen hetzelfde als wanhopig zijn?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 07:37 schreef KingKloon het volgende:
Ik heb een ander mening over iemand die "te graag" wil.
Ik denk dat iemand te graag wil als die persoon zijn of haar trots, eer, geweten, zelf-respect aan de kant leg.
Bijvoorbeeld een tijdje geleden had ik een meisje leren kennen en het ging goed, maar ik twijfelde en zij op een gegeven moment dat het beter bij vrienden kon blijven. Kort daarna begon ze seks berichten te sturen en zo'n beetje van alles te proberen om mij toch zover te krijgen om met haar te gaan. Terwijl ze van te voren had gezegd dat ze alleen seks wil in een relatie. Ik vond het lief en vleiend en ook moeilijk om nee tegen te zeggen, maar op dat moment wou ze te graag.
Iedereen heeft wel zulke momenten denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |