Na enkele minuten wel in ieder geval.quote:Op zondag 29 december 2013 21:19 schreef Plankje55 het volgende:
Als je die (om te testen) loshaalt moet de pomp het toch zeker doen?
daar bedoel je de maximaalbeveiliging meequote:Op zondag 29 december 2013 21:19 schreef Plankje55 het volgende:
Als je die (om te testen) loshaalt moet de pomp het toch zeker doen?
Inderdaad, probeer zoveel mogelijk oorzaken uit te sluiten.quote:Op zondag 29 december 2013 22:02 schreef alicia99 het volgende:
[..]
daar bedoel je de maximaalbeveiliging mee
De warmtewisselaar is inderdaad om mijn CV te beschermen tegen vuil uit de zwarte slangen.quote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef klipper het volgende:
[ afbeelding ]
Tekening heb ik even van het net geplukt, deze is niet geheel correct maar geeft wel aardig aan wat de bedoeling is.
Je installateur zal verder weten wat er moet gebeuren.
Hoewel deze oplossing ondanks dat het misschien iets minder kan werken heel wat goedkoper zal zijn.quote:
Bedankt voor je ruime uitleg!quote:Op zondag 29 december 2013 22:23 schreef alicia99 het volgende:
[..]
De warmtewisselaar is inderdaad om mijn CV te beschermen tegen vuil uit de zwarte slangen.
Ik zal je morgen wel even enkele schema's via pm toesturen.quote:Op zondag 29 december 2013 22:37 schreef alicia99 het volgende:
[..]
Bedankt voor je ruime uitleg!
Is dit zelf makelijk te doen met een kleine pomp of moet er een monteur bij?
Bedankt man topquote:Op zondag 29 december 2013 23:10 schreef klipper het volgende:
[..]
Ik zal je morgen wel even enkele schema's via pm toesturen.
Dit zou inderdaad moeten werken, let wel het kan langer duren voor je vloer warm is dan de derde pomp methode, deze methode is echter veel goedkoper.quote:Op maandag 30 december 2013 10:12 schreef Edwink het volgende:
Ja dit zou prima moeten werken. Succes met het ombouwen
Heb je de schroef voorop de pomp al losgedraaid? Vaak komt daar nog lucht uit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:34 schreef alicia99 het volgende:
Flexslang aangesloten!! zwarte slangen worden langzaam warm alleen blijf de pomp een spoelend geluid maken maar werkt wel,staat pas klein uur aan dus ik denk dat het probleem is opgelost. Probeer nog te ontluchten om het geluid van de pomp te verminderen.
Nogmaals iedereen bedankt voor het helpen oplossen van het probleem en de beste wensen voor 2014....
Hallo allemaal,quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:34 schreef alicia99 het volgende:
Flexslang aangesloten!! zwarte slangen worden langzaam warm alleen blijf de pomp een spoelend geluid maken maar werkt wel,staat pas klein uur aan dus ik denk dat het probleem is opgelost. Probeer nog te ontluchten om het geluid van de pomp te verminderen.
Nogmaals iedereen bedankt voor het helpen oplossen van het probleem en de beste wensen voor 2014....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |