Jawel.quote:Op maandag 2 december 2013 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is niet de kont van GGMM
Wat stop jij allemaal in je kont dan???????quote:Op maandag 2 december 2013 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel.![]()
Ik maak regelmatig dat soort foto's voor Littlerabbit.
ook van m'n eikel.
zo even kijken heeft sowieso wel paar goede tracks man al paar jaar terugquote:
Ik kende hem niet tot The Next MC. Behalve G-No en nog twee zijn het allemaal fake-ass bitches daar man. Next MCquote:Op maandag 2 december 2013 16:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo even kijken heeft sowieso wel paar goede tracks man al paar jaar terug
Pennen, potloden, eigenlijk alles wat je op een kantoor kan vinden.quote:Op maandag 2 december 2013 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat stop jij allemaal in je kont dan???????
doe normaal manquote:Op maandag 2 december 2013 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kende hem niet tot The Next MC. Behalve G-No en nog twee zijn het allemaal fake-ass bitches daar man. Next MC. Maar G-no is wel hard.
kende hem al tijdje, geloof dat ie in 2009-2010 al paar goede dingen hadquote:Op maandag 2 december 2013 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kende hem niet tot The Next MC. Behalve G-No en nog twee zijn het allemaal fake-ass bitches daar man. Next MC. Maar G-no is wel hard.
"YOYO Ik ben gangster en ik ben geladen jwz. Mijn teksten rijmen niet maar het klinkt stoer" dat niveau.quote:
Jij komt gewoon van de straat Typisch.quote:
zegt de man die net serieus ''fake-ass bitches'' in een zin gebruiktequote:Op maandag 2 december 2013 16:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
"YOYO Ik ben gangster en ik ben geladen jwz. Mijn teksten rijmen niet maar het klinkt stoer" dat niveau.
Dat was om aan te geven wat die rappers doen. Ik hou niet van nepnegers.quote:Op maandag 2 december 2013 16:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
zegt de man die net serieus ''fake-ass bitches'' in een zin gebruikte
Ukrain got talent de mannelijk editie, deze man heeft de X-Factorquote:Op maandag 2 december 2013 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pennen, potloden, eigenlijk alles wat je op een kantoor kan vinden.
Ik breng het na afloop wel weer terug naar m'n werk. Ik ben geen dief.
quote:Op maandag 2 december 2013 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat was om aan te geven wat die rappers doen. Ik hou niet van nepnegers.
Slechte aflevering van God los.quote:Op maandag 2 december 2013 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
SINTERKLAAS EN ZWARTEPIET HOREN BIJ DE NEDERLANDSE CULTUUR JA GODVERDOMME KLOOTZAKquote:Op maandag 2 december 2013 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die zijn te dun. Het was een behoorlijk gatquote:Op maandag 2 december 2013 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pennen, potloden, eigenlijk alles wat je op een kantoor kan vinden.
Ik breng het na afloop wel weer terug naar m'n werk. Ik ben geen dief.
Hij schiet. Hij scoort.quote:Op maandag 2 december 2013 16:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
zegt de man die net serieus ''fake-ass bitches'' in een zin gebruikte
Oh je gelooft het niet?quote:
Je bent je weer lekker voor lul aan het zetten Rensie.quote:Op maandag 2 december 2013 16:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh je gelooft het niet?
Ik praat altijd gangstertaal in het echte leven inderdaad. Is hier ook heel gebruikelijk in deze omgeving.
quote:Op maandag 2 december 2013 16:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh je gelooft het niet?
Ik praat altijd gangstertaal in het echte leven inderdaad. Is hier ook heel gebruikelijk in deze omgeving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |