SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat klopt. Zo dom als de wedstrijd afgelopen is dat je het niet meer door kan klikken. Kon in de vorige versie nog welquote:Op maandag 2 december 2013 14:24 schreef byah het volgende:
[..]
maar toch zitten er nog steeds debiele dingen in, scripted shit is nog steeds aanwezig en er zitten veel meer tussenstukjes in waarbij de tegenstander lekker kan irriteren.je kan het nu zelfs niet door klikken al zouden alle 2 de teams het willen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee. Behalve als je graag 15k waarde terug wiltquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lekkurrr smlenoquote:Op maandag 2 december 2013 15:10 schreef Maver24 het volgende:
Heb ik nou een goede deal gemaakt? Van Nistelrooy voor 2m coins
Edit. Holy shit. Hij is 2.9m waard.![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 15:10 schreef Maver24 het volgende:
Heb ik nou een goede deal gemaakt? Van Nistelrooy voor 2m coins
Edit. Holy shit. Hij is 2.9m waard.![]()
![]()
![]()
Hij ging zaterdag nog voor 6mil, nu kun je er idd nog 2.9m voor krijgen toch een aardige profit![]()
![]()
Ruud speelt echt fantastich goed zeg. Het is dat ik em nu moet verkopen voor winst te maken anders had ik em gehouden.![]()
Een potje mee gespeeld?quote:Op maandag 2 december 2013 15:27 schreef Maver24 het volgende:
Ruud speelt echt fantastich goed zeg. Het is dat ik em nu moet verkopen voor winst te maken anders had ik em gehouden.![]()
Ja. Hij is echt heel erg goed. Ook goed sterk aan de bal en best wel snel ook. Ik kijk heel erg uit naar het moment dat ik bergkamp mag gaan proberen.quote:![]()
Man-purse!quote:Op maandag 2 december 2013 15:32 schreef wieisboos het volgende:
Woow hiljemark nog meer swag dan lucas andersen
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 15:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die heeft bossotelli ook [ afbeelding ]
Wtf! Verkopen dan maar![]()
![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 15:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wtf! Verkopen dan maar![]()
![]()
![]()
Jahanbakhsh, of zie ik er nog één over het hoofd?quote:Op maandag 2 december 2013 16:10 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie spot de trends
E: Boetius in 3/4?![]()
Zelfde voor Feyenoord, Ajax, Nec en PSV.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 16:25 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Zelfde voor Feyenoord, Ajax, Nec en PSV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
73 Bakkali's op de markt, binnen 10 minuten liepen er een stuk of 15 af voor 4.5k bin, mijne stond er nog ruim 2 uur op en wordt gekocht voor 5.6k #SMLENO![]()
godverdomme TWDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Roon had een 9.34 bij WhoScored maar staat hier niet bij...? En Takagi wel met een 8.80. Logisch...quote:
Kijk hier eens bij best XI... Heb jij die van een andere week of zo?![]()
![]()
Dit is van futheadquote:Op maandag 2 december 2013 17:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
De Roon had een 9.34 bij WhoScored maar staat hier niet bij...? En Takagi wel met een 8.80. Logisch...
Kijk hier eens bij best XI... Heb jij die van een andere week of zo?
Zal wel voor geen meter kloppen maar stond geen heerenveen speler bij dus ja ^^![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 17:05 schreef Dudeweiser het volgende:
godverdomme TWDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:Op maandag 2 december 2013 17:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 17:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op maandag 2 december 2013 17:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]ja terug naar het gewone levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zit nog steeds te wachten op TWD season 2 van Telltale
![]()
Enige dat ik nog niet heb gezien zal al die nieuwe webisodes.quote:Op maandag 2 december 2013 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja terug naar het gewone levenik zit nog steeds te wachten op TWD season 2 van Telltale
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TWD![]()
Oh, dan haal ik ze wel weg.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
snel kijken dan meeeeeeenquote:Op maandag 2 december 2013 18:24 schreef Fuszy het volgende:
Ik wil niks openen, maar toch zo benieuwd. Hij is nu iig aan het downloaden
![]()
Iemand die nog een toffe serie kan aanraden? Ik ben nog een beetje noob op dat gebied. Heb alleen Suits en Breaking Bad gezien en anderhalf seizoen van Prison Break.
TWD en GoT zie ik niet zitten.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Homelandquote:Op maandag 2 december 2013 18:27 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die nog een toffe serie kan aanraden? Ik ben nog een beetje noob op dat gebied. Heb alleen Suits en Breaking Bad gezien en anderhalf seizoen van Prison Break.
Dexter, eerste vier seizoenen vooral![]()
Mijn reactie.quote:
The Walking Deadquote:Op maandag 2 december 2013 18:27 schreef Lindgren. het volgende:
TWD en GoT zie ik niet zitten.haha failquote:![]()
Even inlezen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Homeland
Dexter, eerste vier seizoenen vooralDanku.
quote:
Ik zou gewoon lekker Walking Dead gaan kijken, echt tof genoeg.quote:
Ik vond Da Vinci's Demons ook wel leuk.
Voorspelbare reactie van mij: The Wirequote:Op maandag 2 december 2013 18:27 schreef Lindgren. het volgende:
TWD en GoT zie ik niet zitten.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
of biters.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik neem aan dat je The Wire gezien hebt?quote:Op maandag 2 december 2013 18:27 schreef Lindgren. het volgende:
Edit: Had de reactie van Tim nog niet gezien![]()
Die is al wat ouder, toch?quote:Op maandag 2 december 2013 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie van mij: The WireDie is dus ook wel de moeite waard?
Mwah. Van Suits en Breaking Bad naar TWD gaan is wel een tegenvaller. Zo goed is de serie niet. Ik kan me er nog steeds mee vermaken en vind het laatste seizoen wel goed, maar dat betekent niet dat het een hele goede serie isquote:Op maandag 2 december 2013 18:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou gewoon lekker Walking Dead gaan kijken, echt tof genoeg.
Ik vond Da Vinci's Demons ook wel leuk.
Feyenoord Rotterdam![]()
Trouwens, Borgen is ook ziek.quote:Op maandag 2 december 2013 18:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die is al wat ouder, toch?Die is dus ook wel de moeite waard?
Geen actieserie alleen.
Ozquote:Op maandag 2 december 2013 18:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat wel. Maar in mijn ogen de beste serie ooit gemaakt. Wel wat trager, vooral aan het begin, maar dat is BB ook.quote:Op maandag 2 december 2013 18:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja, daar heb je wel gelijk in, maar het is wel echt een must-see. En seizoen 1 is wel gewoon heel goed. Alleen de omslag naar 2 en 3 vond ik matig, daarin maakten ze het telkens alleen maar goed met die season finales.quote:Op maandag 2 december 2013 18:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mwah. Van Suits en Breaking Bad naar TWD gaan is wel een tegenvaller. Zo goed is de serie niet. Ik kan me er nog steeds mee vermaken en vind het laatste seizoen wel goed, maar dat betekent niet dat het een hele goede serie is
The Walking Dead heb ik eerst gekeken maar Breaking Bad was veel leuker. Seizoen 4 van TWD is wel echt leuk.quote:Op maandag 2 december 2013 18:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mwah. Van Suits en Breaking Bad naar TWD gaan is wel een tegenvaller. Zo goed is de serie niet. Ik kan me er nog steeds mee vermaken en vind het laatste seizoen wel goed, maar dat betekent niet dat het een hele goede serie is![]()
godverdomme. klik ik per ongeluk het walking dead topic aan. Gelijk een spoiler gezien
Feyenoord Rotterdam![]()
Blue Mountain State!quote:Op maandag 2 december 2013 18:27 schreef Lindgren. het volgende:
Sons of Anarchy, Masters of Sex, The WireBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik zie overal dat het zo makkelijk is met wat programma's om alle internationale catalogi te zien..fix dat danquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja hoor per ongelukquote:Op maandag 2 december 2013 18:38 schreef Fuszy het volgende:
godverdomme. klik ik per ongeluk het walking dead topic aan. Gelijk een spoiler gezien![]()
![]()
Heroes toch?quote:
Ooit gedownload, nooit aan begonnen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Serieus. Automatisme, omdat ik daar best vaak reageer en ideeën van anderen lees. Dom dom dom, maar goed.quote:Feyenoord Rotterdam![]()
BMS is wel lekkere foute pulp jaquote:Op maandag 2 december 2013 18:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Blue Mountain State!
Sons of Anarchy, Masters of Sex, The Wire
Spartacus ook trouwens..die serie werd echt alleen maar beter ook
Masters of Sex is wel oke van wat ik er heb gezien, maar zou ik toch niet snel iemand aanraden.
Andere epische serie die eigenlijk iedereen gezien moet hebben: The ShieldAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt ja. Seizoen 1 gekeken en toen bij seizoen 2 afgehaakt. Weet niet meer waaromquote:Op maandag 2 december 2013 18:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heroes toch?
Ooit gedownload, nooit aan begonnen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Mijn broertje had IF Lahm.quote:![]()
je zag die gif zeker?quote:Op maandag 2 december 2013 18:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Serieus. Automatisme, omdat ik daar best vaak reageer en ideeën van anderen lees. Dom dom dom, maar goed.![]()
![]()
Na seizoen 1 ophouden dan. Net als Prison Break.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben er zoeen die zijn films en series met Nederlandse ondertiteling kijkt.quote:Op maandag 2 december 2013 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie overal dat het zo makkelijk is met wat programma's om alle internationale catalogi te zien..fix dat danIk heb het ook helemaal niet nodig ofzo, want ik red het überhaupt ook makkelijk zonder ondertiteling, maar gewoon omdat ik mijn series kijk terwijl ik onderuitgezakt in bed lig, heb ik geen zin om me in te spannen en écht op te letten.
Google Chrome -> Hola Unblocker -> netflix USARock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Spartacus: Blood&Sand hoop ik dan?quote:Op maandag 2 december 2013 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
BMS is wel lekkere foute pulp ja
Masters of Sex is wel oke van wat ik er heb gezien, maar zou ik toch niet snel iemand aanraden.
Andere epische serie die eigenlijk iedereen gezien moet hebben: The Shield
Gods of the Arena vond ik vrij matig.
Yupquote:. Niet heel duidelijk, maar heb wel een idee wat er gebeurde. Maakt niet uit. Zie ik straks toch wel
Feyenoord Rotterdam![]()
Spartacus is ook heerlijk ja.quote:Op maandag 2 december 2013 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
BMS is wel lekkere foute pulp ja
Andere epische serie die eigenlijk iedereen gezien moet hebben: The Shield
MoS vind ik wel vet en HBO dus sowieso goed.
Naast The Shield moet iedereen eigenlijk ook Oz hebben gekeken, maar daar kom ik ook nog steeds niet aan toe
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Juist met subs heb ik het gevoel dat ik meer op moet letten omdat je ze dan toch gaat lezen terwijl je ze helemaal niet nodig hebt. Doe mij maar zonderquote:Op maandag 2 december 2013 18:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben er zoeen die zijn films en series met Nederlandse ondertiteling kijkt.Ik heb het ook helemaal niet nodig ofzo, want ik red het überhaupt ook makkelijk zonder ondertiteling, maar gewoon omdat ik mijn series kijk terwijl ik onderuitgezakt in bed lig, heb ik geen zin om me in te spannen en écht op te letten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij was al rijker dan ik.quote:Op maandag 2 december 2013 18:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ha! Is 'ie in een klap vijf keer rijker dan jij.
Gewoon vanaf seizoen 1 kijken en naar het einde toe wordt het echt supertofquote:Op maandag 2 december 2013 18:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Spartacus: Blood&Sand hoop ik dan?
Vond je? Het werd echt steeds slechterquote:Op maandag 2 december 2013 18:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon vanaf seizoen 1 kijken en naar het einde toe wordt het echt supertof![]()
![]()
Maar Gods of the Arena zou je dan toch eigenlijk voor Blood&Sand moeten kijken? Dat was in chronologie daarvoor.quote:Op maandag 2 december 2013 18:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon vanaf seizoen 1 kijken en naar het einde toe wordt het echt supertof
Ik ook, maar dan wel Engels want sommige dingen kunnen gewoon niet goed naar het Nederlands worden vertaald(/t/dt? brainfreeze). Dat vind ik dan zonde van de scene en ga ik me daar aan ergerenquote:Op maandag 2 december 2013 18:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben er zoeen die zijn films en series met Nederlandse ondertiteling kijkt.Ik heb het ook helemaal niet nodig ofzo, want ik red het überhaupt ook makkelijk zonder ondertiteling, maar gewoon omdat ik mijn series kijk terwijl ik onderuitgezakt in bed lig, heb ik geen zin om me in te spannen en écht op te letten.
Slechter betekent niet per sé minder leuk. Ik vond het echt steeds leuker wordenquote:Op maandag 2 december 2013 18:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond je? Het werd echt steeds slechterEhm, ja kan, maar dat weet ik zo niet uit mn hoofd. Maakt volgens mij niet heel veel uit.quote:Op maandag 2 december 2013 18:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar Gods of the Arena zou je dan toch eigenlijk voor Blood&Sand moeten kijken? Dat was in chronologie daarvoor.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:
Heb je gelijk in, het werd steeds 'slechter', maar ik keek er wel echt met plezier naar.quote:Op maandag 2 december 2013 18:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Slechter betekent niet per sé minder leuk. Ik vond het echt steeds leuker worden
[..]
Ehm, ja kan, maar dat weet ik zo niet uit mn hoofd. Maakt volgens mij niet heel veel uit.
Gewoon allemaal kijken en beginnnen bij het begin.quote:Op maandag 2 december 2013 18:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Spartacus: Blood&Sand hoop ik dan?
Season 1: Blood and Sand (2010)
Prequel: Gods of the Arena (2011)
Season 2: Vengeance (2012)
Season 3: War of the Damned (2013)
Ter info: De hoofdrolspeler kreeg kanker na seizoen 1, waardoor ze seizoen 2 hebben uitgesteld en tussendoor een prequel hebben gemaakt zonder hem. Die was wel wat minder, maar nog steeds wel prima en belangrijke karakter-opbouw voor latere seizoenen. Hij zou terugkomen daarna, maar is uiteindelijk overleden waarna een andere acteur het moest overnemen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oz is erg tof ja, maar heeft de tand des tijds voor mijn gevoel net wat minder goed doorstaan en is toch wat minder mainstream denk ik. En the amount of piemels is too damn high. Denk GoT x10quote:Op maandag 2 december 2013 18:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Spartacus is ook heerlijk ja.
MoS vind ik wel vet en HBO dus sowieso goed.
Naast The Shield moet iedereen eigenlijk ook Oz hebben gekeken, maar daar kom ik ook nog steeds niet aan toe
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Staat wel op fapflix.quote:Op maandag 2 december 2013 18:47 schreef n0ir het volgende:
Gewoon House of Cards aanknallen lindje [ afbeelding ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Kortom, eerst GotA kijken, want dat is een prequel.quote:Op maandag 2 december 2013 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon allemaal kijken en beginnnen bij het begin.
Season 1: Blood and Sand (2010)
Prequel: Gods of the Arena (2011)
Season 2: Vengeance (2012)
Season 3: War of the Damned (2013)
Ter info: De hoofdrolspeler kreeg kanker na seizoen 1, waardoor ze seizoen 2 hebben uitgesteld en tussendoor een prequel hebben gemaakt zonder hem. Die was wel wat minder, maar nog steeds wel prima en belangrijke karakter-opbouw voor latere seizoenen. Hij zou terugkomen daarna, maar is uiteindelijk overleden waarna een andere acteur het moest overnemen.
Andy Whitfield inderdaad.Had nog een video met Freddie Wong gedaan.
EDIT:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Oz blijft ijzersterkquote:Op maandag 2 december 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oz is erg tof ja, maar heeft de tand des tijds voor mijn gevoel net wat minder goed doorstaan en is toch wat minder mainstream denk ik. En the amount of piemels is too damn much. Denk GoT x10![]()
Onzin. Prequel wil niet zeggen dat je het eerst moet kijken. Puzzelstukjes vallen prima in elkaar op deze volgorde waarin de rest van de wereld het heeft gekeken. Is al zo vaak gedaan bij series en films.quote:Op maandag 2 december 2013 18:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kortom, eerst GotA kijken, want dat is een prequel.
Andy Whitfield inderdaad.Had nog een video met Freddie Wong gedaan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb het weekend eindelijk laatste afleveringen van Lost afgekeken (ja, ik loop achter), daarna een zooi films gedo.. ehh gekocht die ik nog nog niet had gezien.
Verder is het wachten op Game Of Thrones.
Breaking Bad en The Wire enzo allemaal niet gekeken, maar dat spreekt me zo op het oog ook niet aan. Hou meer van het supernatural danwel sci-fi danwel fantasy gebeuren.
edit. en sommige comedy series ( HIMYM / BBT )![]()
Ik kijk liever naar de fabel dan naar het sujet.quote:Op maandag 2 december 2013 18:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Onzin. Prequel wil niet zeggen dat je het eerst moet kijken. Puzzelstukjes vallen prima in elkaar op deze volgorde waarin de rest van de wereld het heeft gekeken. Is al zo vaak gedaan bij series en films."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik ken niemand die Breaking Bad gezien heeft en er niet positief over is.quote:Op maandag 2 december 2013 18:50 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb het weekend eindelijk laatste afleveringen van Lost afgekeken (ja, ik loop achter), daarna een zooi films gedo.. ehh gekocht die ik nog nog niet had gezien.
Breaking Bad en The Wire enzo allemaal niet gekeken, maar dat spreekt me zo op het oog ook niet aan. Hou meer van het supernatural danwel sci-fi danwel fantasy gebeuren.
Battlestar Galacticaquote:Op maandag 2 december 2013 18:50 schreef DutchSL het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nerdquote:Op maandag 2 december 2013 18:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar de fabel dan naar het sujet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hou gewoon je bekquote:Op maandag 2 december 2013 18:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar de fabel dan naar het sujet.![]()
![]()
quote:quote:quote:![]()
![]()
![]()
fabula vriend, zeg het dan ook goed.quote:Op maandag 2 december 2013 18:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar de fabel dan naar het sujet.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Net mijn grootste overwinning behaald, 7-0.
Gepromoveerd naar divisie 4 met 6 zeges en 1 gelijkspelletje.
Begint steeds beter te gaan, win mijn wedstrijden ook makkelijker.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 18:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
fabula vriend, zeg het dan ook goed.quote:quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Met je Robbery team?quote:Op maandag 2 december 2013 18:54 schreef Ozz-03 het volgende:
Begint steeds beter te gaan, win mijn wedstrijden ook makkelijker.
Ik heb nu teams met Zlatan en Ronaldo maar het speelt minder dan mijn goedkope paceteams.![]()
![]()
Wat doe je of is er anders?quote:Op maandag 2 december 2013 18:54 schreef Ozz-03 het volgende:
Begint steeds beter te gaan, win mijn wedstrijden ook makkelijker.![]()
Leen mij Ronnie eens.quote:Op maandag 2 december 2013 18:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Met je Robbery team?
Ik heb nu teams met Zlatan en Ronaldo maar het speelt minder dan mijn goedkope paceteams.
Ik ben trouwens weer aan Arrow begonnen, ook wel vermakelijk maar ook poepslecht. Heb ook een half seizoen gewoon overgeslagen en dat boeide helemaal niets
Ligt er ook maar net aan welk seizoen want er zitten ook echt kut seizoenen tussen. Niveautje Lost zeg maar gerustquote:![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 18:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Met je Robbery team?
Ik heb nu teams met Zlatan en Ronaldo maar het speelt minder dan mijn goedkope paceteams.Robben en Ribery verkocht en vervangen voor Shaqiri en Farfan.quote:Het loopt nu ineens 10x beter
En ik heb weer 1.4M op de rekening staan.
Owja, en ik denk dat ik beter ben geworden in het afmaken. Ik domineer nu de meeste wedstrijden en de kansen die ik krijg maak ik dan ook meteen af.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Arrow is tofquote:Op maandag 2 december 2013 18:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben trouwens weer aan Arrow begonnen, ook wel vermakelijk maar ook poepslecht. Heb ook een half seizoen gewoon overgeslagen en dat boeide helemaal niets
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Treurig om te zeggen maar na de afgelopen 30 wedstrijden denk ik dat er nog steeds een vorm van handicap is.quote:Op maandag 2 december 2013 19:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[..]
Robben en Ribery verkocht en vervangen voor Shaqiri en Farfan.Het loopt nu ineens 10x beter
En ik heb weer 1.4M op de rekening staan.
![]()
![]()
Ook echt elk wijf in Arrow is lekkerquote:Op maandag 2 december 2013 18:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben trouwens weer aan Arrow begonnen, ook wel vermakelijk maar ook poepslecht. Heb ook een half seizoen gewoon overgeslagen en dat boeide helemaal nietsvermakelijk en slecht ja je omschrijft het goed
![]()
![]()
Ik geloof daar wel zeker in, je kunt het niet anders verklaren. Heb tot nog toe alleen maar met dure teams gespeeld en nu ik eens 2 teams heb van ±50K loopt alles zoals het eigenlijk hoort.quote:Op maandag 2 december 2013 19:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Treurig om te zeggen maar na de afgelopen 30 wedstrijden denk ik dat er nog steeds een vorm van handicap is.
Gek dat je team niet loopt met Robben erin.quote:Op maandag 2 december 2013 19:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik geloof daar wel zeker in, je kunt het niet anders verklaren. Heb tot nog toe alleen maar met dure teams gespeeld en nu ik eens 2 teams heb van ±50K loopt alles zoals het eigenlijk hoort.
Kun je nog beter Lucille RW zetten.
Dus je speelt met twee RW's ?quote:Op maandag 2 december 2013 19:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[..]
Robben en Ribery verkocht en vervangen voor Shaqiri en Farfan.![]()
Dat is nou een kwaliteitspostquote:
Feyenoord Rotterdam![]()
Echt totaal niets van gemerkt dit jaar, maar dat heb ik al vaker gezegd. In seasons zit je alleen wel voor mijn gevoel met die rare scripting die straks nog werd aangehaald. Steeds een serie goed en een serie kut, meestal als je moet winnen om niet te degraderen lukt het ineens en als je al veilig bent en moet winnen voor de titel dan lukt er niets meer.quote:Op maandag 2 december 2013 19:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Treurig om te zeggen maar na de afgelopen 30 wedstrijden denk ik dat er nog steeds een vorm van handicap is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, had geen zin in Elia en Shaqiri op LM doet het beter dan Ribery.quote:
Ik zit met open mond te kijken. wtfquote:![]()
![]()
Robben en Hulk zijn fucking goed, maar met die 2* weak foot zijn ze voorspelbaar (net als IRL vaak). Ze gaan toch zelden buitenom met die pauper WF en als je dat gewoon weet dan kan je het schol altijd wel voorkomen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog net niet je tampeloerus in je mayonnaisepot gedaan?quote:Op maandag 2 december 2013 19:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zit met open mond te kijken. wtfRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Legends zakken echt vanavond helemaal door de grond heen. Prijzen zakken als een gek naar beneden. Effenberg nog maar 550k.
![]()
Ik begin vaak met Shaqiri op LM, en soms wissel ik ze tijdens de wedstrijd nog even om. Dan staan ze beide als het goed is met de juist been naar binnen voor de finesse.quote:Op maandag 2 december 2013 19:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Robben is ook RM, het gaat dus om Farfan of Shakira op de plek van Ribery.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
lt indrukken hoppa per ongeluk rabona in het netje #djeetjevidsquote:Op maandag 2 december 2013 19:07 schreef Tim86 het volgende:
Robben en Hulk zijn fucking goed, maar met die 2* weak foot zijn ze voorspelbaar (net als IRL vaak). Ze gaan toch zelden buitenom met die pauper WF en als je dat gewoon weet dan kan je het schol altijd wel voorkomen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Heb je al met high-rated spelers gespeeld (88+)? Scripting geloof ik niet in, is gewoon een kwestie van betere tegenstanders tegenkomen. En waarom gebeurt dat alleen in seasons?quote:Op maandag 2 december 2013 19:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt totaal niets van gemerkt dit jaar, maar dat heb ik al vaker gezegd. In seasons zit je alleen wel voor mijn gevoel met die rare scripting die straks nog werd aangehaald. Steeds een serie goed en een serie kut, meestal als je moet winnen om niet te degraderen lukt het ineens en als je al veilig bent en moet winnen voor de titel dan lukt er niets meer.![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 19:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nog net niet je tampeloerus in je mayonnaisepot gedaan?![]()
![]()
![]()
nee dat niet hoor
![]()
Ik raak de mijne niet eens kwijt voor 525quote:Op maandag 2 december 2013 19:09 schreef Maver24 het volgende:
Legends zakken echt vanavond helemaal door de grond heen. Prijzen zakken als een gek naar beneden. Effenberg nog maar 550k.
![]()
![]()
Ik heb van Nistelrooy wel verkocht voor 2.5m , die had ik voor 2.1m , dus nog wel een redelijke winstquote:Op maandag 2 december 2013 19:12 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik raak de mijne niet eens kwijt voor 525![]()
![]()
Werkelijk elke Tindermatch (alletwee hihaho) die ik heb wil later 'iets met kinderen doen'.
![]()
Godverdomme, dat moet je eens als vent durven zeggen. Meteen een AIVD-busje voor de deur.
Finale van de gold cup nu en ik moet tegen iemand met de achterhoede BMI - De Vrij - Vlaar - Nelomals ik dit niet win kan ik beter stoppen met FUT
![]()
#easywinsquote:Op maandag 2 december 2013 19:20 schreef wieisboos het volgende:
Finale van de gold cup nu en ik moet tegen iemand met de achterhoede BMI - De Vrij - Vlaar - Nelomals ik dit niet win kan ik beter stoppen met FUT
![]()
![]()
zeg dat je een kind hebt, dan willen ze je meteen pijpenquote:Op maandag 2 december 2013 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
Werkelijk elke Tindermatch (alletwee hihaho) die ik heb wil later 'iets met kinderen doen'.
![]()
Godverdomme, dat moet je eens als vent durven zeggen. Meteen een AIVD-busje voor de deur.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Tribute..quote:Op maandag 2 december 2013 19:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
The greatest haircut........ In the world![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 19:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
zeg dat je een kind hebt, dan willen ze je meteen pijpen
jij hebt ook niks te doenquote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Volgens mij Nederlandse literatuurboek is jouw correctie incorrect.quote:Op maandag 2 december 2013 18:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
fabula vriend, zeg het dan ook goed."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
De tering, waarom nodigen ze elke keer die kneuzen uit bij DWDDDie dude met z'n kunstgelul en die Ron Kas die zichzelf zo zielig vind...
![]()
quote:
Pele does not agree.quote:Op maandag 2 december 2013 19:57 schreef Maver24 het volgende:
Pires al 1m coins, voor het weekend was dat nog 1,4m . nog even dan is iedereen onder 1m te vinden."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Lothar 2.1 en is nog steeds niet op geboden. Paar dagen geleden nog 3 miljoen+
Kluivert zakt maar niet onder de 2 miljoen![]()
Die Lothar is inderdaad ook al een baksteen aan het zakken. Ik kan er nog wel een paar opnoemen. Rui Costa was ook eerst 1,6m en nu al 1m. Nedved was ook eerst bij de 2m coins en nu nog maar 1,1mquote:Op maandag 2 december 2013 20:01 schreef The_Yakuza het volgende:
Lothar 2.1 en is nog steeds niet op geboden. Paar dagen geleden nog 3 miljoen+
Kluivert zakt maar niet onder de 2 miljoen![]()
blij dat ik Suker ook nog op tijd heb verkocht voor 1,1m , nu zie ik er al 1 staan voor 975k bin. Je kan echt zo de ballenbak ingaan met die prijzen![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 20:09 schreef Maver24 het volgende:
blij dat ik Suker ook nog op tijd heb verkocht voor 1,1m , nu zie ik er al 1 staan voor 975k bin. Je kan echt zo de ballenbak ingaan met die prijzen
Die blijven zeker alleen maar verder zakken. Ik wil vanavond nog even Pauleta en Ljunberg kopen , daar kan ik wel een mooi team omheen maken maar de echt hele dure legends laat ik nog even zittenquote:Op maandag 2 december 2013 20:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Denk dat er woensdag, als er een goed TOTW komt, de legends weer hard naar beneden gaan![]()
Andersen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
als Rembrandt van Rhijn erin komt is het sowieso al een goed TOTWquote:Op maandag 2 december 2013 20:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Denk dat er woensdag, als er een goed TOTW komt, de legends weer hard naar beneden gaan![]()
![]()
Mijn laptop valt random uit als ik middenin FM zit.![]()
Ligt aan de brakke accu denk ik.
Daarom post ik 'm ook voor je.quote:Op maandag 2 december 2013 20:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo'n gedrocht zou ik niet durven posten hoorhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 02-12-2013 om 20:00:164 hr #FUT Lightning Round from 2-5pm PT (10pm-1am UK) for #CyberMonday. New pack offer every hr in limited quantities. 1st come, 1st served. reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 20:47 schreef Maver24 het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 02-12-2013 om 20:00:164 hr #FUT Lightning Round from 2-5pm PT (10pm-1am UK) for #CyberMonday. New pack offer every hr in limited quantities. 1st come, 1st served. reageer retweet
niet te geloven.
van 10 tot 1 is toch maar 3 uurquote:Op maandag 2 december 2013 20:47 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
nee duurt maat tot 1 uur staat erquote:Op maandag 2 december 2013 20:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
10 uur 1e
11 uur 2e
12 uur 3e
01 uur 4e
#FreeTrapz![]()
Een EA'tje dus.quote:Op maandag 2 december 2013 20:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee duurt maat tot 1 uur staat erRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
toch maar 15 coins op mijn account staanquote:
#FreeTrapz![]()
Ik had 4 regens wat geleerd. 2 om lang de lijn te rennen. 1 om bal te switchen en de laatste om '1-2tjes' aan te gaan.quote:![]()
Ik ga me er ook niet aan branden.quote:Op maandag 2 december 2013 20:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch maar 15 coins op mijn account staan
700k voor een nieuw team en ik heb geen flauw idee wie en waarom en hoezo en welke formatie en welk spel en wat dan ookhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik las 15 miljoenquote:Op maandag 2 december 2013 20:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch maar 15 coins op mijn account staan![]()
![]()
inb4 Bukharov.quote:Op maandag 2 december 2013 20:56 schreef Lindgren. het volgende:
700k voor een nieuw team en ik heb geen flauw idee wie en waarom en hoezo en welke formatie en welk spel en wat dan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
hahaha jij bent gekquote:![]()
kom niet boven de 1.5 uit hoor.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 20:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
inb4 Bukharov.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
lees de spoiler niet als Russen je niks interesseren.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Jetro.quote:Op maandag 2 december 2013 21:00 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker dan, moet bijna tegen Benfica.
quote:Op maandag 2 december 2013 20:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
inb4 Bukharov.Je speelt single matches met een bronze team en wisselt hem in de eerste minuut voor een 41 rated speler. Verder laat je hem zelfs de doeltrappen op de goal van de tegenstander schieten en utiliseer je hem met een plus 10 all attributes kaartje. Zo kan iedereen het wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 21:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
lees de spoiler niet als Russen je niks interesseren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
quote:Op maandag 2 december 2013 21:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je speelt single matches en wisselt hem in de eerste minuut voor een 41 rated speler. Verder laat je hem zelfs de doeltrappen op de goal van de tegenstander schieten en utiliseer je hem met een plus 10 all attributes kaartje. Zo kan iedereen het wel ja.
Alleen maar divisies
Sowieso.Wtf.
Via je Instagram (
) de liefde aan je moeder willen betuigen.
En volgens mijn filmopleiding is jouw literatuurboek incorrectquote:Op maandag 2 december 2013 19:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens mij Nederlandse literatuurboek is jouw correctie incorrect.
Ik zal het overmorgen aankaarten bij de lerares.quote:Op maandag 2 december 2013 21:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En volgens mijn filmopleiding is jouw literatuurboek incorrect
Ja idd, dat doe je gewoon in bed.quote:Op maandag 2 december 2013 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
Sowieso.Wtf.
Via je Instagram (
![]()
Friezen wel.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dat is in die cultuur (negers jwz) heel normaal waarschijnlijkquote:Op maandag 2 december 2013 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
Sowieso.Wtf.
Via je Instagram (
Ik heb er iig niks mee
Tuig dat is het.![]()
Gelukkig zijn er uitzonderingen geboren. (Thulani de messias)quote:Op maandag 2 december 2013 21:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is in die cultuur (negers jwz) heel normaal waarschijnlijk
Ik heb er iig niks mee
Tuig dat is het.![]()
Kutzooi![]()
loop al bijna 2 jaar te kloten met een blessure aan mijn been. Paar keer teruggekomen en nu ging het weer wat beter door bij de fysio te zijn. Moest ik net een loopoefening doen, waarbij ik nog geen 30 seconden aan het joggen was. Gelijk een pijnscheut... gaat weer lekker dus.Ik wil gvd weer kunnen hardlopen.
Dat was het weer dames en heren. Weer het einde van uw dagelijkse portie #Fuszy'semoverhalenFeyenoord Rotterdam![]()
Je hashtag doet het niet.quote:Op maandag 2 december 2013 21:06 schreef Fuszy het volgende:
Kutzooi![]()
loop al bijna 2 jaar te kloten met een blessure aan mijn been. Paar keer teruggekomen en nu ging het weer wat beter door bij de fysio te zijn. Moest ik net een loopoefening doen, waarbij ik nog geen 30 seconden aan het joggen was. Gelijk een pijnscheut... gaat weer lekker dus.Ik wil gvd weer kunnen hardlopen.
Dat was het weer dames en heren. Weer het einde van uw dagelijkse portie #Fuszy'semoverhalen
Leuke reactie man, iedereen lachen enzo.quote:Op maandag 2 december 2013 21:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er uitzonderingen geboren. (Thulani de messias)
Laat DS2 nou met rust, zo triest om hem de hele tijd aan te vallen.
![]()
Ik denk het ook.quote:
Kut van je been.Ik kan me geen leven zonder sport voorstellen. Op een gebroken handje nog nooit blessures gehad. *afklopt.
That awkward moment when I'm also an Arshavin-fan.quote:Op maandag 2 december 2013 21:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kom sprinten dan. Bukharov moet lekker weg bij Zenit [ afbeelding ]"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Waarom koop je Jetro.. Bij mijn game speelt hij bij Wolfsburg maar is volgens mij meer geblesseerd dan nietquote:Op maandag 2 december 2013 21:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kom sprinten dan. Bukharov moet lekker weg bij Zenit [ afbeelding ]Kelvin is kut, wordt echt amper beter..
![]()
Ik vond het wel grappig. Ik weet wie het zegt.quote:Op maandag 2 december 2013 21:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leuke reactie man, iedereen lachen enzo.
Laat DS2 nou met rust, zo triest om hem de hele tijd aan te vallen.
![]()
maar ff cross postenquote:Op maandag 2 december 2013 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
vriend van me wil diablo 3 @ ps3 halen, iemand die 16eu over heeft voor een dl3 download die gelinkt is aan ps3? kan ik het kopen en met vriend en 1 van jullie delen32 in totaal dus. max op 2 ps3s te downloaden.
heb hem al met 3 vrienden gekocht en weet zo 123 niemand meer die 'm nog wilwel vet spel
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had zo'n lijstje met wonderkidsquote:Op maandag 2 december 2013 21:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom koop je Jetro.. Bij mijn game speelt hij bij Wolfsburg maar is volgens mij meer geblesseerd dan nietKelvin is kut, wordt echt amper beter..
maar de helft zat niet in mn spel en de rest wilde niet komen of stonden me nog minder aan dan Jetro. Had geen enkele LB dus Retro en Boilesen gehaald, allebei tering vaak blessa. Probeerde ze al te slijten in de winter. Kelvin is mn 2e spits.
![]()
Kelvin op 6 chem?quote:Op maandag 2 december 2013 21:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had zo'n lijstje met wonderkidsmaar de helft zat niet in mn spel en de rest wilde niet komen of stonden me nog minder aan dan Jetro. Had geen enkele LB dus Retro en Boilesen gehaald, allebei tering vaak blessa. Probeerde ze al te slijten in de winter. Kelvin is mn 2e spits.
Als je ze scout dan kan je zien of ze injury-prone zijn. Als ze die trait hebben moet je ze eigenlijk nooit halen want dan zijn ze gewoon echt waardeloos eigenlijk..10x zo erg als in het echt.quote:Op maandag 2 december 2013 21:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had zo'n lijstje met wonderkidsmaar de helft zat niet in mn spel en de rest wilde niet komen of stonden me nog minder aan dan Jetro. Had geen enkele LB dus Retro en Boilesen gehaald, allebei tering vaak blessa. Probeerde ze al te slijten in de winter. Kelvin is mn 2e spits.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij is spittaquote:
Bizar dat hij bij Heerenveen zit haha
Voor 63k transfersom
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lolquote:Op maandag 2 december 2013 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is spitta
[ afbeelding ]
Bizar dat hij bij Heerenveen zit haha![]()
![]()
HOLY SHITquote:Op maandag 2 december 2013 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is spitta
[ afbeelding ]
Bizar dat hij bij Heerenveen zit haha
Voor 63k transfersom![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 2 december 2013 21:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Poll: Moet ik een rare players pack halen?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
The people have spoken!!quote:
Ben wel blij dat ik niet de optie: 'Ja man, haal er 2' tussen had gezet.![]()
Ik kan wel sporten en dan met name fietsen, maar daar vind ik geen zak aan. Normaal doe ik daarnaast krachttraining en dan kan je ook alles wel. Het is wel oppassen met oefeningen waar ik mijn been moet gebruiken. Dus dat gaat allemaal wel, maar ik kan niet rennen. Vorig jaar ook al moeten stoppen met voetbal (na 1 wedstrijd -> 50 minuten ofzo). Ik vind het gewoon chill om buiten te rennen als het een beetje fatsoenlijk weer is, maar ook door de regen/sneeuw of wat dan ook.quote:Op maandag 2 december 2013 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Kut van je been.Ik kan me geen leven zonder sport voorstellen. Op een gebroken handje nog nooit blessures gehad. *afklopt.
Sporten kan dus wel, maar dat wat ik echt wil dus niet. Dat is wel echt klote.Feyenoord Rotterdam![]()
Martina erin. Rode kaart en pingel Almere zometeen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 2 december 2013 21:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Sporten kan dus wel, maar dat wat ik echt wil dus niet. Dat is wel echt klote.kut
Dat is geen sport, tenzij het in wedstrijdverband is #thorbmeningenquote:Op maandag 2 december 2013 21:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kan wel sporten en dan met name fietsen, maar daar vind ik geen zak aan. Normaal doe ik daarnaast krachttraining en dan kan je ook alles wel. Het is wel oppassen met oefeningen waar ik mijn been moet gebruiken. Dus dat gaat allemaal wel, maar ik kan niet rennen. Vorig jaar ook al moeten stoppen met voetbal (na 1 wedstrijd -> 50 minuten ofzo). Ik vind het gewoon chill om buiten te rennen als het een beetje fatsoenlijk weer is, maar ook door de regen/sneeuw of wat dan ook.
Sporten kan dus wel, maar dat wat ik echt wil dus niet. Dat is wel echt klote.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze staan bij Special Packs.quote:Op maandag 2 december 2013 21:23 schreef Maver24 het volgende:
Waar zijn die packs nou ea. Of zie ik iets over het hoofd![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is geen sport, tenzij het in wedstrijdverband is #thorbmeningen![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 21:23 schreef Maver24 het volgende:
Waar zijn die packs nou ea. Of zie ik iets over het hoofd.
![]()
maar 10 PM UK is toch 11 uur 's avonds hier? Waarom zouden die er al moeten zijn?quote:Op maandag 2 december 2013 21:23 schreef Maver24 het volgende:
Waar zijn die packs nou ea. Of zie ik iets over het hoofd"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Haha ik wist niet hoe snel ik op nee moest drukken, die doe ik namelijk niemand aan...quote:Op maandag 2 december 2013 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
Poll: En ik?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nou daar gaan we dan.... 50k weggooien, maar het volk wil het dus het volk krijgt het.![]()
ssst zeg nou nietquote:Op maandag 2 december 2013 21:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar 10 PM UK is toch 11 uur 's avonds hier? Waarom zouden die er al moeten zijn?
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat iedereen bij mij op 'ja' heeft gedrukt. Helaas voor hun is de poll corrupt.quote:Op maandag 2 december 2013 21:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ik wist niet hoe snel ik op nee moest drukken, die doe ik namelijk niemand aan...
Nou daar gaan we dan.... 50k weggooien, maar het volk wil het dus het volk krijgt het.
quote:Op maandag 2 december 2013 21:26 schreef Tobi-wan het volgende:
WAAAJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHH
Feyenoord Rotterdam![]()
Gastquote:Op maandag 2 december 2013 21:23 schreef Maver24 het volgende:
Waar zijn die packs nou ea. Of zie ik iets over het hoofdquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Helemaal rechts. 2x RT.quote:Op maandag 2 december 2013 21:26 schreef Maver24 het volgende:
Op de xbox one staat er bij de special packs nikshallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: