SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat klopt. Zo dom als de wedstrijd afgelopen is dat je het niet meer door kan klikken. Kon in de vorige versie nog welquote:Op maandag 2 december 2013 14:24 schreef byah het volgende:
[..]
maar toch zitten er nog steeds debiele dingen in, scripted shit is nog steeds aanwezig en er zitten veel meer tussenstukjes in waarbij de tegenstander lekker kan irriteren.je kan het nu zelfs niet door klikken al zouden alle 2 de teams het willen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee. Behalve als je graag 15k waarde terug wiltquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lekkurrr smlenoquote:Op maandag 2 december 2013 15:10 schreef Maver24 het volgende:
Heb ik nou een goede deal gemaakt? Van Nistelrooy voor 2m coins
Edit. Holy shit. Hij is 2.9m waard.![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 15:10 schreef Maver24 het volgende:
Heb ik nou een goede deal gemaakt? Van Nistelrooy voor 2m coins
Edit. Holy shit. Hij is 2.9m waard.![]()
![]()
![]()
Hij ging zaterdag nog voor 6mil, nu kun je er idd nog 2.9m voor krijgen toch een aardige profit![]()
![]()
Ruud speelt echt fantastich goed zeg. Het is dat ik em nu moet verkopen voor winst te maken anders had ik em gehouden.![]()
Een potje mee gespeeld?quote:Op maandag 2 december 2013 15:27 schreef Maver24 het volgende:
Ruud speelt echt fantastich goed zeg. Het is dat ik em nu moet verkopen voor winst te maken anders had ik em gehouden.![]()
Ja. Hij is echt heel erg goed. Ook goed sterk aan de bal en best wel snel ook. Ik kijk heel erg uit naar het moment dat ik bergkamp mag gaan proberen.quote:![]()
Man-purse!quote:Op maandag 2 december 2013 15:32 schreef wieisboos het volgende:
Woow hiljemark nog meer swag dan lucas andersen
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 15:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die heeft bossotelli ook [ afbeelding ]
Wtf! Verkopen dan maar![]()
![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 15:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wtf! Verkopen dan maar![]()
![]()