abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133838732
Onlangs zag ik op internet een foto van een gezicht van iemand voorbij flitsen (kan ik helaas niet meer terugvinden op het wereldwijde web) die bestond uit allemaal gekleurde rondjes/stippen in dezelfde soort kleur geloof ik (maar dan verschillende tinten), waarbij de rondjes/stippen van verschillende grootte waren.

Ik kan dus even geen voorbeeld vinden, maar ben op zoek naar de app of het programma waarmee een dergelijke foto gemaakt is.

Wie o wie helpt me verder?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  maandag 2 december 2013 @ 13:49:32 #2
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_133840779
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:36 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Onlangs zag ik op internet een foto van een gezicht van iemand voorbij flitsen (kan ik helaas niet meer terugvinden op het wereldwijde web) die bestond uit allemaal gekleurde rondjes/stippen in dezelfde soort kleur geloof ik (maar dan verschillende tinten), waarbij de rondjes/stippen van verschillende grootte waren.

Ik kan dus even geen voorbeeld vinden, maar ben op zoek naar de app of het programma waarmee een dergelijke foto gemaakt is.

Wie o wie helpt me verder?
Vroeger was er een site die dat online deed. Zal eens zoeken.

[edit]
Rasterbator.net

En dat is gewoon SFW, ondanks de wat rare naam.
[/edit]
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_133841039
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:49 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Vroeger was er een site die dat online deed. Zal eens zoeken.

[edit]
Rasterbator.net

En dat is gewoon SFW, ondanks de wat rare naam.
[/edit]
Dank. Ik zie bij de voorbeelden, dat het vooral 'regelmatige' stippen zijn, maar de foto die ik zag, bestond uit onregelmatigheden w.b. de stippen (groot, klein, vlak bij elkaar en met grotere ruimtes, ook niet op strakke lijnen)…Het lijken zelfs meer 'bubbels' dan stippen en het oogt dus 'chaotischer'. Ik weet even niet hoe ik het anders moet zeggen.
Dit is ook fijn om te weten, maar net niet helemaal wat ik zoek (zover ik de voorbeelden zie althans)…
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_133867536
elke pixel omgezet in een rondje? Ik denk met ADOBE-PHOTOSHOP, COREL PHOTO PAINT .
groet jacq
pi_133870838
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 08:20 schreef jacqsvd het volgende:
elke pixel omgezet in een rondje? Ik denk met ADOBE-PHOTOSHOP, COREL PHOTO PAINT .
groet jacq
Nee, ik geloof nooit dat het elke pixel was, maar zal eens kijken.
pi_133921040
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_133934600
quote:
Woeiiii! Shiznuts gaat door voor de wasmachine *O* *O* *O* Wat een mooi Sintcadeautje (zie nu je post pas nl :P ), mijn dank is heel groot :Y :*
pi_133939259
*O* You're welcome.

Ik ben goed met Google. :+ *)
Was meteen het eerste resultaat toen ik bedacht eens te zoeken op 'circle mosaic photo filter'.
(Zo klonk hetgeen je omschreef)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_133949915
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2013 12:16 schreef shiznuts het volgende:
*O* You're welcome.

Ik ben goed met Google. :+ *)
Was meteen het eerste resultaat toen ik bedacht eens te zoeken op 'circle mosaic photo filter'.
(Zo klonk hetgeen je omschreef)
Iemand die me kan 'lezen' is altijd fijn *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')