wij van wc-eend...quote:Op maandag 2 december 2013 19:06 schreef Accountancystudent het volgende:
Dat komt alleen onder de andere economische opleiding nog slechter zijn.
Fiscaal Recht en Accountancy zijn m.i. de zwaarste (als je al over zwaar kunt spreken) opleidingen op financieel-economisch gebied.
Als je havo/vwo/mbo hebt gedaan, en een beetje goede punten hebt gehaald, valt Bedrijfseconomie reuze mee (wel huiswerk maken).
Als je de opleiding niet kent, kan je moeilijk oordelen. Van CE/MER/BE/FRE/AC zijn de laatst genoemde zwaarder dan de eerst genoemde. FSM heb ik geen idee van.quote:
Maar je wil me toch niet wijsmaken dat de studielast hoog is bij hbo AC he?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:23 schreef Accountancystudent het volgende:
[..]
Als je de opleiding niet kent, kan je moeilijk oordelen. Van CE/MER/BE/FRE/AC zijn de laatst genoemde zwaarder dan de eerst genoemde. FSM heb ik geen idee van.
Daarnaast vinden mensen AC over het algemeen zwaarder dan andere economische hbo-studies (t.a.v. studielast, studierendement, diploma ect).
Als achtenstudent waarschijnlijk ook niet. Overigens kan ik zo snel geen enkele hbo opleiding verzinnen waar je het echt zwaar krijgtquote:Op woensdag 4 december 2013 18:17 schreef Accountancystudent het volgende:
Hoog is een relatief begrip, je kan het zo zwaar maken als je zelf wilt.
Als zesjesstudent heb je het waarschijnlijk niet erg zwaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |