abonnement Unibet Coolblue
pi_133996473
1250 man in Stappegoor... Valt me tegen van een halve finale in Tilburg.
Flesje bier
pi_133996580
Van Lijden staat als sinds eerste periode aan de kant, arm in mitella
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_133996775
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 20:59 schreef Gezicht het volgende:
1250 man in Stappegoor... Valt me tegen van een halve finale in Tilburg.
W II speelt ook thuis
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_133997263
2 en 3-0 *O*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_134000680
Het was ook duidelijk te zien waarom die Reaney is weggestuurd bij Edinburgh, die had echt geen conditie.
pi_134009191
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 21:05 schreef Guard het volgende:

[..]

W II speelt ook thuis
Dat zal het wel verklaren dan. Uitgaand van de NIJB-sheets was Tilburg overheersend en is het in Herentals nog spannend geweest. Op naar ronde 2!
Flesje bier
pi_134011023
Tilburg-Heerenveen, die bekerfinale hebben we sinds 2008 niet meer gehad als ik mij niet vergis.

Ik wil nog niet op de feiten vooruitlopen, maar die kans is nu toch wel behoorlijk groot uiteraard.
pi_134013443
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 22:24 schreef Caws het volgende:
Het was ook duidelijk te zien waarom die Reaney is weggestuurd bij Edinburgh, die had echt geen conditie.
Toch apart voor een speler met meer dan 200 wedstrijden in de CHL. Lijkt me dat zo opgelost zou moeten zijn met een uurtje per dag in de gym en een uurtje rennen naast de trainingen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134030519
Zo lekker flink veel strafminuten in Den Haag :o
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_134031471
Heeft Henry al gevochten overigens dit seizoen?

2 assists tot op heden voor Reaney, toch niet slecht voor iemand die niet fit is

Van Lijden er niet bij, denk een blessure
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134031920
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft Henry al gevochten overigens dit seizoen?

2 assists tot op heden voor Reaney, toch niet slecht voor iemand die niet fit is

Van Lijden er niet bij, denk een blessure
Henry was gisteren nadrukkelijk op zoek naar een knokpartij, maar v Biezen liet zich niet uitdagen.
Wat een reus is dat trouwens, die Henry (zeker naast Soares :D ). V Lijden heeft iets aan zijn schouder gok ik, zag hem gisteren met iets van mitella onder zijn jas.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_134032068
Logisch he, Van Biezen zou geen schijn van kans hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134032117
Wel een leuke set-up voor dinsdag, vraag me wel af of JJ erbij is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134032255
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Logisch he, Van Biezen zou geen schijn van kans hebben
Nou ja, hij was iig erg irritant bezig, maar Petertje deed net als of hij lucht was :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_134032659
Fights tegen

Matt Johnson
Jeff Odgers
Eric Boulton
PJ Stock 2x
Tie Domi
Darcy Hordichuk
Jody Shelley 2x
Ryan VandenBussche 2x
Travis Moen
Todd Bertuzzi
Zenon Zenopka
Shawn Thornton

Daar gaat niemand zich in Nederland aan wagen al zou Hagemeijer het wel goed tegen hem kunnen doen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134033602
Rare sheet weer, alle goals in DH zouden empty netters zijn 8)7
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator zaterdag 7 december 2013 @ 23:19:50 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134033800
lol, net klopte hij nog :')

eerste periode ging het ook fout, volgens mij zit in Den Haag iemand zijn debiele broertje dat ding in te vullen iedere week
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_134036112
http://www.hockeyfights.com/fights/52048

Hier deed Didi vrij aardig, verloor op punten maar een 10 voor de spirit :)

Jammer ook dat ie mof is :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134068946
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 15:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Schaafsma zal meer moeten gaan scoren anders kan hij volgend jaar alleen nog aan de bak in Nederland
Weg bij Allen, nog geen idee waarom

Kom er maar in André?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 9 december 2013 @ 04:44:35 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134071738
dat zou een stunt zijn zeg _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_134072724
Trappers tekent nu protest aan tegen de komst van Nick Anderson: http://www.bd.nl/sport/ij(...)n-den-haag-1.4131368

Het zou daarbij gaan om deze regel:

quote:
Een speler waarvoor een internationale transfer is vereist en die aan de competitie in de
Eredivisie of Eerste divisie gaat deelnemen, dient uiterlijk de dag voordat de internationale
transferperiode in het betreffende seizoen sluit, in Nederland of binnen een straal van 50 km
van de vestigingsplaats van het lid waarvoor hij gaat uitkomen, woonachtig te zijn. De Nederlandse competitiecommissie bepaalt, na consultatie met het bondsbestuur, hoe dit gecontroleerd
wordt en kan ertoe besluiten dat de speler zich voor het sluiten van de internationale
transferperiode op het kantoor van de NIJB dient te melden.
Artikel 10, lid k van het Sportreglement van de NIJB
  Moderator maandag 9 december 2013 @ 12:27:39 #97
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134077291
_O- _O- _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 9 december 2013 @ 12:36:08 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134077469
lijkt me trouwens dat Tiburg geen poot heeft om op te staan, als de juiste papieren zijn afgegeven dan ligt de fout bij de NIJB ... kun je Den Haag niet voor straffen neem ik aan

als die papieren niet zijn afgegeven is het wel echt goed stom, daar krijg je zelfs in de eerste divisie (utrecht vorig jaar) problemen mee en dat gaat letterlijk en figuurlijk om peanuts maar wat een soap joh _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_134077586
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:36 schreef sp3c het volgende:
lijkt me trouwens dat Tiburg geen poot heeft om op te staan, als de juiste papieren zijn afgegeven dan ligt de fout bij de NIJB ... kun je Den Haag niet voor straffen neem ik aan

als die papieren niet zijn afgegeven is het wel echt goed stom, daar krijg je zelfs in de eerste divisie (utrecht vorig jaar) problemen mee en dat gaat letterlijk en figuurlijk om peanuts maar wat een soap joh _O-
Lijkt mij ook niet inderdaad.

Wat was er met Utrecht vorig jaar?
  Moderator maandag 9 december 2013 @ 12:45:33 #100
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134077703
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 12:41 schreef Caws het volgende:

[..]

Lijkt mij ook niet inderdaad.

Wat was er met Utrecht vorig jaar?
die hadden een sponsor die met (slechte) imports (en een coach) kwam, ze verloren nog steeds alles en vervolgens hosselde de sponsor nog een import ergens vandaan die niet speegerechtigd was

toen wonnen ze wel maar dat werd dus een 5-0 nederlaag

bestuur werd toen boos en toen is de sponsor opgestapt, met de coach en de matige imports en de uitrusting en de shirts :')

schijnt het zo bont gemaakt te hebben dat de Utrechtse jeugd geen zin had om in het eerste te spelen waardoor ze het seizoen niet af konden maken ... nu spelen ze in de promotiedivisie (staan wel bovenaan nu)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')