Goedkope ballen kopen en die met een spuitbus spuitsneeuw bewerken een alternatief?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:23 schreef MaLo het volgende:
Ik wilde hier mijn kerstbomen-tragiek posten: Ik wilde dit jaar een sneeuw-thema in de boom (sneeuwballen, sneeuwvlokken-hangers, ijspegels) maar nu blijkt dat mijn sneeuwballen (stoffen kerstballen die net echte sneeuwballen lijken) tijdens de verhuizing vermist zijn geraakt. En dat ik hoopte dat ik die alsnog weer kan kopen.
Maar als ik dan Haaibaaike's post lees, maak ik me er niet meer druk om. Sterkte Haaibaaike.
Meh, ik had van die pluizige ballen, ik ben bang dat ik zelf nooit zo'n effect ga bereikenquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:35 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Goedkope ballen kopen en die met een spuitbus spuitsneeuw bewerken een alternatief?
quote:Op maandag 24 november 2014 15:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zit nu te janken want ik zet dit jaar geen kerstboom.
Mijn man is ruim negen maanden dood 😪
Bij Intratuin heb ik zoiets gezienquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:23 schreef MaLo het volgende:
Ik wilde hier mijn kerstbomen-tragiek posten: Ik wilde dit jaar een sneeuw-thema in de boom (sneeuwballen, sneeuwvlokken-hangers, ijspegels) maar nu blijkt dat mijn sneeuwballen (stoffen kerstballen die net echte sneeuwballen lijken) tijdens de verhuizing vermist zijn geraakt. En dat ik hoopte dat ik die alsnog weer kan kopen.
Maar als ik dan Haaibaaike's post lees, maak ik me er niet meer druk om. Sterkte Haaibaaike.
Slim om 't bescheiden te houden. Dan is 't na de Kerst ook nog vlot een keer opgeruimd...quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Man man man..
Wij zijn ook net klaar![]()
[ afbeelding ]
Ik vind warm witte lampjes persoonlijk mooier.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Man man man..
[ afbeelding ]
De kerstboom in ieder geval gewoon versierd en al meenemenquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:36 schreef Ewelina het volgende:
Pfff. Ga ik verhuizen vlak voor de kerst.Handig met versieren.
Gewoon een slinger over een verhuisdoos gooien.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:36 schreef Ewelina het volgende:
Dat is toch niet bij jouw thuis😀👌Wel mooi hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Man man man..
[ afbeelding ]
Daar is m'n versiering te duur voor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:20 schreef Anne het volgende:
[..]
De kerstboom in ieder geval gewoon versierd en al meenemen.
Mooie grote boom👍quote:Op zondag 30 november 2014 17:06 schreef Renesite het volgende:
Ik plaats alleen de plaatjes hoor. Ik heb niets aan de styling gedaan, dat heeft Patrique89 gedaan
quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:36 schreef Ewelina het volgende:
Over de ouderdom van het gebruik van de kerstboom lopen de bronnen zeer uiteen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:56 schreef gewoonmeppen het volgende:
Rare gewoonte eigenlijk...
Een afgezaagde spar/dennenboom in je woning zetten en vol hangen met prullaria en kleine lampjes.
Benieuwd wie daarmee ooit begonnen is en waarom andere mensen dit ook een goed idee vonden.
Joh!quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is toch niet bij jouw thuis...
Gezelliggg hoorrr! Bij het zien van dit topic ga ik ook maar eens snel aan de slag!quote:Op woensdag 3 december 2014 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
Zo. De kerstboom staat weer
[ afbeelding ]
Zoals elk jaar weer een prachtige boom👍🎄quote:Op woensdag 3 december 2014 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
Zo. De kerstboom staat weer
[ afbeelding ]
?quote:Op woensdag 3 december 2014 11:24 schreef valentijn101 het volgende:
En de sneeuw die vannacht gevallen is
Ja, hier (belgie, in de buurt van genk) heeft het vannacht gesneeuwd. Als je goed kijkt zie je, op de bomen buiten,nog een paar vlokjes liggen.quote:
Dat is wel tofquote:
Daarom heb ik de mijne vorig jaar zo met ballen en al in de kelder gezet....quote:Op zondag 7 december 2014 17:36 schreef bondage het volgende:
Nou, hij staat...
Natuurlijk weer de gebruikelijke ergernissen:
- Een boom die van ellende uit elkaar valt en nu een kwart meter korter is
- Verlichting welke volledig in de war zit
- Glitters overal
- Handen naar de klote door scherpe randen
[ afbeelding ]
Ik heb heul geen kelderquote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef soapie het volgende:
[..]
Daarom heb ik de mijne vorig jaar zo met ballen en al in de kelder gezet....
quote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef soapie het volgende:
[..]
Daarom heb ik de mijne vorig jaar zo met ballen en al in de kelder gezet....
Ochquote:Op zondag 7 december 2014 17:49 schreef bondage het volgende:
Het was al kut en nu lopen mensen mij ook nog eens belachelijk te maken.
Edit: ik ga patat en hamburgers vreten om mezelf te troosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |