Feyenoord heeft Bloklandquote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Bosz heeft gewoon geluk dat er een lijntje is met Chelsea anders was hij nu aan het vechten voor degradatie.
vitesse gaat het nog moeilijk krijgen hoor, gaan echt nog wel een dip krijgenquote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Bosz heeft gewoon geluk dat er een lijntje is met Chelsea anders was hij nu aan het vechten voor degradatie.
Oh, geen beursgenoteerde club meer?quote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Blokland
PSV heeft de gemeente Eindhoven
Alleen Ajax doet het op eigen kracht
Oké.quote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef CaptainCookie het volgende:
Havenaar maakt trouwens nauwelijks overtredingen
Dat is meer een last voor Ajax dan een voordeelquote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh, geen beursgenoteerde club meer?
whutquote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh, geen beursgenoteerde club meer?
wantquote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is meer een last voor Ajax dan een voordeel
Zelfde voor de VvF bij Feyenoord hoorquote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is meer een last voor Ajax dan een voordeel
Leerdam begint ook wel baas te wordenquote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bosz is wel een heel redelijke man. Samen met Piazon het enige lichtpuntje aan Vitesse.
Ik zou dit eens lezen:quote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Blokland
De enige club die Nederland nog aanzien geeft in Europa. Ajax is Nederland ontstegen.quote:
Jij zou een hele slechte conferencier zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Blokland
En Pröpperquote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Leerdam begint ook wel baas te worden
Omdat ie als RB toevallig vaak scoort? Blijf het een naar mannetje vinden.quote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Leerdam begint ook wel baas te worden
Natuurlijk welquote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Kopsterk het volgende:
Ze gaan het toch niet de hele uitzending over fucking Vitesse hebben hè?
Jeetje wat een lap tekst, heb je geen samenvattingquote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou dit eens lezen:
http://retro.nrc.nl/W2/Nieuws/2001/03/17/Vp/z.html
Beetje een kleurloze speler.quote:
Ik voel de Italianen al trillen van angstquote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De enige club die Nederland nog aanzien geeft in Europa. Ajax is Nederland ontstegen.
hij is op tijd weggegaan bij Feijenoordquote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ie als RB toevallig vaak scoort? Blijf het een naar mannetje vinden.
Ik vind het best interessant gespreksstof.quote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Kopsterk het volgende:
Het is een goede RB die ook goed opkomt en verdedigend vrij sterk speelt de laatste tijdquote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ie als RB toevallig vaak scoort? Blijf het een naar mannetje vinden.
Iedereen krijgt op de een of andere manier steun.quote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
1) Het filiaal van Chelsea
2) De lening van de gemeente Eindhoven
Twee dingen in het Nederlandse voetbal die tegen beter weten in altijd worden ontkend.
Ajax claimt geld van de stad voor het verlies van de grond onder het oude stadion 'De Meer'. De gemeente koopt die erfpacht af voor twintig miljoen gulden, en met dat gemeentelijke geld koopt de voetbalclub aandelen Arena.quote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jeetje wat een lap tekst, heb je geen samenvatting
Ik vind dat niet zo raar als je de trainer van Vitesse aan tafel hebtquote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Kopsterk het volgende:
Degelijke speler. (Na Vd Wiel de beste RB die NL heeft) Blijft echter een pisventje en tsja.quote:Op zondag 8 december 2013 22:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is een goede RB die ook goed opkomt en verdedigend vrij sterk speelt de laatste tijd
of gewoon de hartaanval laten krijgen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We moeten hem tegen zichzelf in bescherming nemen, voor het te laat is.
Peter weet vast wel wat over Heracles te vertellen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo raar als je de trainer van Vitesse aan tafel hebt
Okéquote:Op zondag 8 december 2013 22:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ajax claimt geld van de stad voor het verlies van de grond onder het oude stadion 'De Meer'. De gemeente koopt die erfpacht af voor twintig miljoen gulden, en met dat gemeentelijke geld koopt de voetbalclub aandelen Arena.
Wanneer neem jij een abonnement op de volkskrant?quote:Op zondag 8 december 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wanneer gaat Willem Vissers over squirten praten?
Jij weet dat allang al, je behoort tenslotte tot zijn intimi.quote:Op zondag 8 december 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wanneer gaat Willem Vissers over squirten praten?
Als het goed gaat doe ik dat nietquote:
Ik heb nog betaald voor hun artikel over Sierd de Vos, dat vond ik al meer dan genoeg.quote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wanneer neem jij een abonnement op de volkskrant?
Op FOK! kan ik tenminste nog lachenquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef AFCNiels het volgende:
AFC heeft vandaag verloren van Hansie Hansie![]()
![]()
![]()
![]()
Dat bedoel ik maar te zeggenquote:Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op FOK! kan ik tenminste nog lachen
Wat een trainersheld.quote:Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
![]()
![]()
Beetje dubbel gevoel hoor hier.quote:Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |