Het is Phil hequote:Op maandag 2 december 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens las ik dat Taylor zogenaamd ziek was bij de loting en later doodleuk een interview hield volgens het engelse forum.
Ik vind die eerste ronde potten vaak saai. De geplaatste spelers halen zelden hun top niveau en de ongeplaatste kunnen het ze zelden moeilijk maken. 2 jaar terug was wel mooi met Anderson en lewisquote:Op maandag 2 december 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor mij de leukste potjes
Burnett - Deano
Huybrechts - Huybrechts
Nicholson - Kellett
Jones - McDine
Anderson - Dudbridge
Chisnall - Henderson
Webster - Suljovic
Caven - Klaasen
King - Young
Beaton - (zeer waarschijnlijk) Petersen./
Huybrechts moet sowieso aan de bak.quote:Op maandag 2 december 2013 19:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind die eerste ronde potten vaak saai. De geplaatste spelers halen zelden hun top niveau en de ongeplaatste kunnen het ze zelden moeilijk maken. 2 jaar terug was wel mooi met Anderson en lewis
Die had nog Hamilton uit de eerste ronde kunnen flikkeren 2 jaar geleden. En kreeg ook nog bijna een nine-dart om zijn oren.quote:
2 jaar terug had je veel fenomenale onbekende spelers waar je nu niks meer van hoort. Alcinas, Arthut en die gast tegen Anderson of lewis. Vorig jaar was niet zo spannend.quote:Op maandag 2 december 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die had nog Hamilton uit de eerste ronde kunnen flikkeren 2 jaar geleden. En kreeg ook nog bijna een nine-dart om zijn oren.
Heydon bedoel je. Maar da's niet zo gek dat je daar niets meer van hoort, wat een debiele stijl was dat zeg.quote:Op maandag 2 december 2013 19:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2 jaar terug had je veel fenomenale onbekende spelers waar je nu niks meer van hoort. Alcinas, Arthut en die gast tegen Anderson of lewis. Vorig jaar was niet zo spannend.
Hoop dat we dit jaar weer van zulke spannende potten hebbenquote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heydon bedoel je. Maar da's niet zo gek dat je daar niets meer van hoort, wat een debiele stijl was dat zeg.
Jammer dat je ook niets meer van Hylton hoort.
Gezien het aantal mooie affiches is die kans 10x groter dan anders.quote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoop dat we dit jaar weer van zulke spannende potten hebben
Boeien.quote:Op maandag 2 december 2013 19:37 schreef Max23 het volgende:
Jammer dat de Nederlanders die ver kunnen komen allemaal in de onderste helft van het schema zitten.
Ik hoop dat Deano weer zijn A game laat zien. Slecht jaar gehad.quote:Op maandag 2 december 2013 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezien het aantal mooie affiches is die kans 10x groter dan anders.
Tweede ronde Hamilton - Winstanley
Tegen Burnett moet ie iig weer aan de bak. Als ie 'm vanaf set 1 vol op de huid zit raakt ie vanzelf in paniek.quote:Op maandag 2 december 2013 19:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop dat Deano weer zijn A game laat zien. Slecht jaar gehad.
Andersom idem dito.quote:Op maandag 2 december 2013 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Burnett moet ie iig weer aan de bak. Als ie 'm vanaf set 1 vol op de huid zit raakt ie vanzelf in paniek.
Bij de loting noemden ze hem weer de bad boy of dartsquote:Op maandag 2 december 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens is de kans groot dat Nicholson ook de eerste ronde exit moet.
't is een dikke emo geworden.quote:Op maandag 2 december 2013 19:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij de loting noemden ze hem weer de bad boy of darts
Painter v Nicholson, dan zie je pas de eckte badboyquote:Op maandag 2 december 2013 19:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik mocht hem eerst wel tot het allemaal nep bleek te zijn.
Of tegen Pipe was die ook boosquote:Op maandag 2 december 2013 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Painter v Nicholson, dan zie je pas de eckte badboy
Zou nog vetter zijn als Dennis Smith dat deed.quote:Op maandag 2 december 2013 19:55 schreef polderturk het volgende:
Zou vet zijn als MvG over iedereen heenwalst met een 3-darts gemiddelde van 130 over het hele toernooi en zes 9-darts finishes.
Lewis is nog vetter.quote:Op maandag 2 december 2013 19:55 schreef polderturk het volgende:
Zou vet zijn als MvG over iedereen heenwalst met een 3-darts gemiddelde van 130 over het hele toernooi en zes 9-darts finishes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |