Gewoon goed verzekerd zijn. Ik hoef maar 45 euro bij te betalen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een nieuwe bril maar ik ben ziek kieskeurig plus hij moet goedkoop zijn
Altijd fijn de laatste jaren als PSV op bezoek komt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen een foto met de test bril in de winkel. Maar die foto is nikspics wanneer ik de bril heb
![]()
feli van het weekend
jaja bla bla klaar.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Altijd fijn de laatste jaren als PSV op bezoek komt.
Op het werk trouwens zag ik ook een kakkie op een heftruck rijden. Ik dus hem feliciteren reageert ie zo half vaag uh ja ze waren wel goed. zeg dan gewoon dankjewel ofzoquote:
kakkiequote:Op dinsdag 3 december 2013 16:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Op het werk trouwens zag ik ook een kakkie op een heftruck rijden. Ik dus hem feliciteren reageert ie zo half vaag uh ja ze waren wel goed. zeg dan gewoon dankjewel ofzo
ik snap niet waarom iemand het zegt, dat is het meerquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
inb4 dat mogen alleen joden zeggen
Ik ben goed verzekerd maar ik heb ook nog lenzen dus daar gaat al het verzekeringsgeld aan opquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gewoon goed verzekerd zijn. Ik hoef maar 45 euro bij te betalen.
Ja prima, ik kan alleen niks meer op FOK doen met mijn chromequote:
Dat is balen. In chrome al plug-ings gereset en cache geleegd? Firefox is uitgebreider en chill om mee te werken maar heeft nu allemaal nutteloze functies.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja prima, ik kan alleen niks meer op FOK doen met mijn chrome
dus ik gebruik nu firefox..
met jou dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |