quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:15 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha ik hoor die dikzak dat geluid ook echt maken....van8 heb ik er wel naar gekeken
Daar heeft stu wat aan jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:17 schreef BaasBanaan het volgende:
Krul is een geile chick,
zuigt graag aan een Joodse pik,
graag kijkt Piet stiekem mee,
hij is fan van pik en een beetje gay.
Groetjes,
Sint en Piet.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:17 schreef BaasBanaan het volgende:
Krul is een geile chick,
zuigt graag aan een Joodse pik,
graag kijkt Piet stiekem mee,
hij is fan van pik en een beetje gay.
Groetjes,
Sint en Piet.
Met die pakjes die ze aan hebben, moet dat wel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:19 schreef Viro het volgende:
[..]Laat de zeurpieten dat maar niet horen
Ach ja gelijk heb je, ze moeten wat te doen hebbenquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Met die pakjes die ze aan hebben, moet dat wel.
Dat is wel wat minder, maar inderdaad wel een goede manier om nacht door te komenquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:24 schreef Channie83 het volgende:
[..]
haha jaaaa geweldig als je in de nacht niet kan slapen
eet smakelijk!quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
Pannakoekaaaaaaaaaaaaah en koffie. En bijna taaaaaaart
Ik wil ook nog in bed liggen....soortige van jaloers nuquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:43 schreef Viro het volgende:
Ik lig nog steeds in mijn warme bedBen al sinds 7u wakker
Hmmm nu heb ik trekquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
Ach moet er nu wel uit, vissen hebben alle plantjes uit bodem geslagen. Mag aquarium weer onder handen nemen voor de 3e keer dit weekquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:48 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik wil ook nog in bed liggen....soortige van jaloers nu
Geen steak and blowjob?quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
''van8''quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:15 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha ik hoor die dikzak dat geluid ook echt maken....van8 heb ik er wel naar gekeken
Schmoke and a pancake?quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |