echt kut dit manquote:Op dinsdag 3 december 2013 04:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik altijd met werk.
Ohja sorry, battlefield 4 gekocht en verdwaald.quote:Op dinsdag 3 december 2013 02:54 schreef Amarantha het volgende:
Doodse stilte. Nou ik draai nog een laatste jointje voor vandaag
Bevalt ie een beetje?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ohja sorry, battlefield 4 gekocht en verdwaald.
Beetje doorbijten met sommige random crashes. Spel zelf is opzich wel oke, het kleine aantal rondjes wat ik af mocht maken waren ouderwets spannend. Ik stoor me alleen mateloos aan alle unlock troep wat door je beeld schittert, het is net need for speed met die "xp booster" en alle debiele xp troep. "Cap 2 vlaggen en hier heb je een mooi lintje" "Schiet 2 mensen neer zonder neer te gaan en verdien een lintje"quote:
Paarse flubberdildeau!quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:56 schreef Studeur het volgende:
sinterklaas gedicht schrijven voor vriendin. geen flauw idee waar ik moet beginnen.
5 pagina's met arial lettergrootte 10quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:12 schreef Studeur het volgende:
hoe lang is een gemiddeld sinterklaasgedicht?
heb nog niet eens 1 zin
Bedanktquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:20 schreef Beach het volgende:
[..]
5 pagina's met arial lettergrootte 10
Ik stik ook niet van de poen,quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:23 schreef Studeur het volgende:
Wat moet ik nou doen
Wat ben jij een maddefakking oen
Ach ja dat is de grootste rede waarom gamen op een pc niet hoeft voor mij. En dat hele beloningssysteem staat tegenwoordig veel te veel centraal, het gaat niet meer om de gameplay maar om beloningen en awardsquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Beetje doorbijten met sommige random crashes. Spel zelf is opzich wel oke, het kleine aantal rondjes wat ik af mocht maken waren ouderwets spannend. Ik stoor me alleen mateloos aan alle unlock troep wat door je beeld schittert, het is net need for speed met die "xp booster" en alle debiele xp troep. "Cap 2 vlaggen en hier heb je een mooi lintje" "Schiet 2 mensen neer zonder neer te gaan en verdien een lintje"![]()
Achterlijke ontwikkeling in de gameswereld van de afgelopen jaren waar ik dus helemaal niks mee heb.![]()
Sinterklaas zat te denken wat hij jou eens zou schenkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:12 schreef Studeur het volgende:
hoe lang is een gemiddeld sinterklaasgedicht?
heb nog niet eens 1 zin
Bij mij is het telkens de vraag of het spel crashed of het door dat verouderde stuk kachel komt wat ik een pc noem.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Ach ja dat is de grootste rede waarom gamen op een pc niet hoeft voor mij. En dat hele beloningssysteem staat tegenwoordig veel te veel centraal, het gaat niet meer om de gameplay maar om beloningen en awardsIn BF2 was het perfect uitgewerkt, daarom vind ik BF2 het beste uit het hele BF franchise
Wow die is wel origineel, dankjewelquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sinterklaas zat te denken wat hij jou eens zou schenken
...quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:00 schreef Channie83 het volgende:
Hoi
Ik zou gister gtst kijken.....ben niet verder gekomen dan de eerste helft ...dik maar dan ook dik in slaap gesukkeld hahaha.....oud wijf![]()
Ik heb een pc hier die BF4 makkelijk kan draaien, maar de random crashes gaan mij op een gegeven moment irriteren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bij mij is het telkens de vraag of het spel crashed of het door dat verouderde stuk kachel komt wat ik een pc noem.
BF2 was inderdaad een awesome game, vooral met die spec ops uitbreiding.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:00 schreef Channie83 het volgende:
Hoi
Ik zou gister gtst kijken.....ben niet verder gekomen dan de eerste helft ...dik maar dan ook dik in slaap gesukkeld hahaha.....oud wijf![]()
Toen we surprises deden op de basisschool begonnen 99% van de gedichten met die zinquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
Wow die is wel origineel, dankjewel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |