quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weg met die bullshit video's ga maar jointjes rollen ofzo val me niet lastig
Heb nu een extra bijbaantje. Dus heb me net een jointje gerold en ga zo lekker optijd slapen, om bij te komen van het afgelopen weekend (beide dagen werken + uitgaan). En dan morgen weer naar schoolquote:
Gefeli met je extra bijbaantjequote:Op zondag 1 december 2013 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb nu een extra bijbaantje. Dus heb me net een jointje gerold en ga zo lekker optijd slapen, om bij te komen van het afgelopen weekend (beide dagen werken + uitgaan). En dan morgen weer naar school
Thanks. Genieten voor nu ja. Komende tijd weinig tijd om te genieten en bij te komenquote:Op zondag 1 december 2013 20:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Gefeli met je extra bijbaantjeDat zal genieten worden en bijkomen, ik doe met je mee. Though life sistah
Vasquote:Op zondag 1 december 2013 20:22 schreef aadspagaat het volgende:
[ afbeelding ]
hahah wat een SinterBaas is dit dan!
Awh dat is wel ergquote:Op zondag 1 december 2013 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thanks. Genieten voor nu ja. Komende tijd weinig tijd om te genieten en bij te komen![]()
Moet hard aan de bak komende tijd
Haha, fotomodel op jonge leeftijdquote:Op zondag 1 december 2013 20:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vas![]()
Wat een heerlijk koppie.
Net als Snowie's foto
Ja eigenlijk wel.quote:Op zondag 1 december 2013 20:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha, fotomodel op jonge leeftijd
SPOILER: TCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |