Ik vind mensen die vrolijk zijn wel leuker, maar wat ik van iets vind doet er niet toe. Het omgekeerde hoeft trouwens niet te gebeuren.quote:Op zondag 1 december 2013 19:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij vindt mensen die vrolijk zijn niet leuker dan wanneer die gene zielig in een hoekje is weggedoken?
Niet eens zo zeer en ik wil je ook niet iets opdringen. Ik denk alleen dat je op een andere manier juist veel meer kunt bereiken. Ik wil je ook totaal niet ontmoedigen, je doet namelijk wel wat en dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 1 december 2013 18:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Jij ziet je persoonlijkheid/identiteit als iets wat solide is en iets dat je moet accepteren, ik zie het als iets flexibels wat je kunt verbeteren. Voor jou werkt nummer 1, voor mij nummer 2. We gaan elkaar hoogstwaarschijnlijk niet overtuigen, dus het lijkt me verstandig om het daarbij te laten.
De basis van bovenstaande is heel makkelijk en geen hogere wiskunde. Je moet je geluk niet koppelen aan iets of iemand. Doe gewoon wat jij zelf leuk vind ongeacht wat andere daar van zeggen of denken. Iets wat je doet met plezier kost geen moeite namelijk. Iets wat geen moeite kost heeft het voordeel dat je niet je zelf moet dwingen om iets te doen. Stuk minder vermoeiend. Je houd mensen over die jou leuk vinden om hoe jij bent, vrouwen vinden je leuker omdat je bent wie je bent. En tegenslagen in bv versieren boeien je niet en dan kom je op het punt, wat heb ik te verliezen? Je stap op elke vrouw af die je leuk vind. Zelfde doel, minder moeite en je bent 100% je zelfquote:Het is ook duidelijk dat jij hier meer aanleg voor hebt dan ik. Voor jou werkt ''heb gewoon plezier'' en ''ben gewoon jezelf'', voor mij niet. Om op dit punt te komen zal ik heel veel acties moeten ondernemen en een lang proces moeten doorlopen. Jij hoeft dit niet te doen, omdat je meer geluk gehad hebt dan ik
En dit is exact het citeren van een standaard verhaaltje in een boekje of filmpje. Het klinkt allemaal zo leuk en je maakt je zelf bovenstaande wijs anders heeft al die moeite en "gedwongen" acties geen bestaansrecht. Werkt het zelfde als iets duurs kopen waar je 20% korting op krijgt. Je neemt je zelf in de maling om je in dit geval koop gedrag te verantwoorden. Net als dat je nu je zelf een "excuus" geeft om te doen wat je nu doet.quote:Het mooie is echter, als ik eenmaal op het punt kom waar jij bent, heb ik meer keuze in de vrouwen die ik wil, en hoef ik niet meer te wachten tot m'n omgeving me iets presenteert.
Juist wel dus! Het doet er JUIST toe wat jij van iets vind. Het doet er niks aan toe wat een ander vind.quote:Op zondag 1 december 2013 20:01 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik vind mensen die vrolijk zijn wel leuker, maar wat ik van iets vind doet er niet toe. Het omgekeerde hoeft trouwens niet te gebeuren.
Het boeit anderen niet wat ik vind.quote:Op zondag 1 december 2013 20:43 schreef ook_gek het volgende:
Juist wel dus! Het doet er JUIST toe wat jij van iets vind. Het doet er niks aan toe wat een ander vind.
nou en lekker belangrijk wat die anderen zeggen, denken of doen. Laat ze lekker dood vallen. Jij hebt een mening, houd je daar aan vast, verdedig waar nodig en ga daar gewoon voor. Je gaan aanpassen aan anderen is dodelijk vermoeiend en zonde van je tijd. Ik vind van heel veel dingen. Er zijn mensen die daar tegen in gaan, er zijn mensen die dat niet boeien en er zijn mensen die dat interessant vinden of het eens met mij zijn. De laatste groep mensen is de mensen met wie ik wil omgaan. De eerste 2 groepen kunnen dood vallen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:58 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het boeit anderen niet wat ik vind.
Jep en het gaat hier vaak over hoe iemand versieren, en bijna nooit over versierd worden. Wat twee verschillende 'aspecten' zijn. Maar dat terzijde.quote:Op zondag 1 december 2013 19:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wel grappig dat zo'n 75% van de OP gaat over PUA en waarschuwingen wat niet mag in plaats van waar het topic over gaat en tipsMaar dat terzijde
Blijf gewoon jou ding doen hé, zolang je geen schade berokkent aan derdenquote:Op zondag 1 december 2013 20:58 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het boeit anderen niet wat ik vind.
Eens, alleen versierd worden vereist geen 21.000 forumbijdragen. Nja, hooguit een mededeling als "geweldig, ik wordt versierd door zo'n leuk mens" of andersom "wat voor creep ik nou weer achter mijn reet heb aanlopen"quote:Op zondag 1 december 2013 21:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Jep en het gaat hier vaak over hoe iemand versieren, en bijna nooit over versierd worden. Wat twee verschillende 'aspecten' zijn. Maar dat terzijde.
Klopt, dan heb ik hier eigenlijk weinig te doenquote:Op zondag 1 december 2013 21:40 schreef jaha het volgende:
[..]
Eens, alleen versierd worden vereist geen 21.000 forumbijdragen. Nja, hooguit een mededeling als "geweldig, ik wordt versierd door zo'n leuk mens" of andersom "wat voor creep ik nou weer achter mijn reet heb aanlopen"
Wat heb je voor tips voor me dan?quote:Op zondag 1 december 2013 21:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt, dan heb ik hier eigenlijk weinig te doen. Behalve tips geven dan aan wie versierd wilt worden.
Alle mannen hebben dat niet hé. Vandaar dit topic. (I guess)quote:Op zondag 1 december 2013 21:43 schreef jaha het volgende:
Simpel, zorg dat je knoopsgaten hebt waar een roos in past.
Alles hangt uiteraard af van wie je bent, wat/wie je wilt. Dus eerste tip zou zijn: precies weten wat je wilt. Voor de rest een beetje van alles:quote:
Erotisch flirten?quote:Op zondag 1 december 2013 21:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Alles hangt uiteraard af van wie je bent, wat/wie je wilt. Dus eerste tip zou zijn: precies weten wat je wilt. Voor de rest een beetje van alles:
-Spontaan zijn,
-Als je uitgaat, aan een vrouw durven vragen om te slowen
-Complimentjes geven als ze echt gemeend zijn
-Romantisch zijn en wanneer het goed gaat mag erotisch flirten ook wel
-Lachen
- etc. etc.
Noem eens wat van die nonverbale zaken dan?quote:Op zondag 1 december 2013 21:50 schreef Cue_ het volgende:
Enige wat je kan zeggen over versierd worden is hoe t gebeurd is en dat iemand daar miss wat van kan opsteken.
Sowieso vind ik via een forum het heel lastig om tips te geven aangezien zoveel zaken om nonverbale zaken gaat en hoe kan je gevoel en kleine dingen via woorden overbrengen. Laat staan aangeven of iemand goed of slecht bezigis.
Neeheee, zoiets heet begroeten!.quote:Op zondag 1 december 2013 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Erotisch flirten?
Haar in een volle kroeg swaffelen?
Langzaam naar haar toe buigen. Der haar achter haar oor brengen en dab Lief in haar oor fluisteren hoe graag je haar kleren van der lijf wilt rukken en in dat ene speciale hoekje vol wil spuitenquote:Op zondag 1 december 2013 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Erotisch flirten?
Op een seksueel manier flirten, vereist meer lichamelijk contact en dat is meestal mogelijk tijdens het dansen en of slowen. Dan versier je haar onrechtsreeks. Maar goed, hangt af van op welke muziek je dan danst, maar maakt eigenlijk weinig uit, lichamelijk contact is dan de clou.quote:Op zondag 1 december 2013 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Erotisch flirten?
Ja dat in het oor fluisteren werkt altijd goed.quote:Op zondag 1 december 2013 21:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Langzaam naar haar toe buigen. Der haar achter haar oor brengen en dab Lief in haar oor fluisteren hoe graag je haar kleren van der lijf wilt rukken en in dat ene speciale hoekje vol wil spuiten
En dit.quote:Op zondag 1 december 2013 21:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Langzaam naar haar toe buigen. Der haar achter haar oor brengen en dab Lief in haar oor fluisteren hoe graag je haar kleren van der lijf wilt rukken en in dat ene speciale hoekje vol wil spuiten
Hoe je kijkt, wanneer je kijkt, hoelang je kijkt.quote:Op zondag 1 december 2013 21:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Noem eens wat van die nonverbale zaken dan?
ik heb daar nooit opgelet, bij mij gaat het altijd wel goed of iig, ik krijg sjans maar ik weet nooit wat ik doe waardoor het komt
Non-verbaal flirten/versieren is veel belanglijker dan verbaal flirten/versieren (zeker in beginfase), omdat je dan veel meer kan zeggen door de manier waarop je een meid aankijkt enzo. Snap je?quote:Op zondag 1 december 2013 21:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Noem eens wat van die nonverbale zaken dan?
ik heb daar nooit opgelet, bij mij gaat het altijd wel goed of iig, ik krijg sjans maar ik weet nooit wat ik doe waardoor het komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |