abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133850407
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Versieren is een middel, geen doel.
Je kunt niet als doel stellen "morgen heb ik een vrouw erbij". Je kunt alleen je eigen actie (versieren) als doel stellen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 2 december 2013 @ 19:45:42 #202
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133852297
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

En de oplossing voor dit probleem is volgens jou niet uitgaan als je er geen zin in hebt?
Je moet dat versieren en stappen los laten. Het lijkt wel als of alles daar om draait! Het is gewoon in het algemeen dat als je ergens geen zin in hebt gewoon niet doen. Waar natuurlijk mogelijk is. Heb je geen zin in stappen, dan ga je niet. Heb je geen zin in koken? Dan ga je uit eten of bestel je wat. Heb je geen zin in een verjaardag, ga dan niet. Zorg wel dat je een gezond balans vind in alles.

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:53 schreef firefly3 het volgende:
Als je alleen op vrouwen af stapt waar je wat van wilt dan zet je ze sowiezo op een voetstuk. Vooral als je te weinig vrouwen benaderd komt het onnatuurlijk over, in verhouding met iemand die het dagelijks doet. Alles voelt veel fijner en gewoner aan en daardoor natuurlijker.
Zelfde verhaal voor jou. Stop met die obsessie van vrouwen. Wees naar iedereen gewoon spontaan.

Stel we houden je stukje tekst "je zet dan de vrouw op een voetstuk" aan, dan moeten we concluderen dat jij alle vrouwen op een voetstuk zet. En nee ik weet dat je dat niet bedoeld maar zo formulier je het wel.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_133852430
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 19:45 schreef ook_gek het volgende:

Zelfde verhaal voor jou. Stop met die obsessie van vrouwen. Wees naar iedereen gewoon spontaan.

Stel we houden je stukje tekst "je zet dan de vrouw op een voetstuk" aan, dan moeten we concluderen dat jij alle vrouwen op een voetstuk zet. En nee ik weet dat je dat niet bedoeld maar zo formulier je het wel.
Inderdaad, waarom alleen vrouwen aanspreken als je sociaal sterker wil worden. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_133854245
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 19:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je moet dat versieren en stappen los laten. Het lijkt wel als of alles daar om draait! Het is gewoon in het algemeen dat als je ergens geen zin in hebt gewoon niet doen. Waar natuurlijk mogelijk is. Heb je geen zin in stappen, dan ga je niet. Heb je geen zin in koken? Dan ga je uit eten of bestel je wat. Heb je geen zin in een verjaardag, ga dan niet. Zorg wel dat je een gezond balans vind in alles.

[..]
Het is net als bijvoorbeeld sporten, je hebt geen zin om te gaan maar als je er eenmaal bent heb je er veel zin in.
quote:

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Inderdaad, waarom alleen vrouwen aanspreken als je sociaal sterker wil worden. :')
Op flirt gebied wil je ook sterker worden neem ik aan. Uiteraard moet je ook gewoon met gasten kunnen ouwehoeren. Maar daar flirt je niet mee, neem ik aan en is ook niet noemenswaardig in het versiertopic.

Zolang je flirten niet leuk begint te vinden, wordt je er ook niet goed in.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 2 december 2013 @ 20:48:43 #205
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133855341
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is net als bijvoorbeeld sporten, je hebt geen zin om te gaan maar als je er eenmaal bent heb je er veel zin in.
Als je geen zin hebt in sporten zal je nooit dat geen bereiken als dat je er WEL zin in hebt. Wat is dat toch dat mensen zich ergens voor moeten dwingen. Waar is het stukje "er voor 100% voor gaan of niet" toch gebleven. Wil je iets aan je omgeving bewijzen, wil je iets aan je zelf bewijzen, vertel het me wat is het. Want het lijkt me zo ongekend vermoeiend om je ergens toe te moeten zetten omdat je het anders niet doet. Alles wat je graag doet en leuk vind zal je beter in zijn ongeacht wat het is dan je zelf er toe te moeten zetten. In het laatste geval is dan het gevolg dat je niet 100% kan geven.

quote:
Op flirt gebied wil je ook sterker worden neem ik aan. Uiteraard moet je ook gewoon met gasten kunnen ouwehoeren. Maar daar flirt je niet mee, neem ik aan en is ook niet noemenswaardig in het versiertopic.

Zolang je flirten niet leuk begint te vinden, wordt je er ook niet goed in.
Je kan wel of niet flirten, dat zit in je of dat zit niet in je. Zit het niet in je dan is het aangeleerd gedrag. Net als zingen, dansen of wat dan ook. Ben je van naturen niet iemand die flirt prima dan moet je niet krampachtig dat gaan proberen. Je zal vast beter worden maar het zal nooit natuurlijk worden ongeacht wat je probeert je zelf wijs te maken. Stort dan die energie in iets waar je wel goed in bent van naturen en perfectioneer dat geen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_133855533
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 19:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je kunt niet als doel stellen "morgen heb ik een vrouw erbij". Je kunt alleen je eigen actie (versieren) als doel stellen.
Je kan wel een bepaald iemand als 'doel' zien om je pijlen op te richten. Uiteraard moet het van twee kanten komen maar je hebt dan wel de middelen (pijlen) om je doel te kunnen raken. Of je ook daadwerkelijke raak schiet is een tweede, als het 'doel' hard wegrent dan kun je blijven schieten.

Ik ga wat dat betreft liever voor kwaliteit dan voor kwantiteit en nee ik zal niet zeggen dat het volgens jou 'standaarden' succesvol is.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  maandag 2 december 2013 @ 20:57:20 #207
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133855818
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Versieren is een middel, geen doel.
Eens, alleen als je een jaar droog staat zeg je waarschijnlijk toch iets anders...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_133855910
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:53 schreef firefly3 het volgende:
Als je alleen op vrouwen af stapt waar je wat van wilt dan zet je ze sowiezo op een voetstuk. Vooral als je te weinig vrouwen benaderd komt het onnatuurlijk over, in verhouding met iemand die het dagelijks doet. Alles voelt veel fijner en gewoner aan en daardoor natuurlijker.
Je vindt het echt moeilijk om spontaan te zijn hé.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_133855977
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 20:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Je kan wel een bepaald iemand als 'doel' zien om je pijlen op te richten. Uiteraard moet het van twee kanten komen maar je hebt dan wel de middelen (pijlen) om je doel te kunnen raken. Of je ook daadwerkelijke raak schiet is een tweede, als het 'doel' hard wegrent dan kun je blijven schieten.

Ik ga wat dat betreft liever voor kwaliteit dan voor kwantiteit en nee ik zal niet zeggen dat het volgens jou 'standaarden' succesvol is.
Check. ;)
pi_133856035
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:57 schreef yats het volgende:

[..]

Eens, alleen als je een jaar droog staat zeg je waarschijnlijk toch iets anders...
Dat vind ik wat anders. Een fuckbuddy is hartstikke leuk maar voor een serieuze relatie ga ik liever wat verder.
pi_133856051
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:57 schreef yats het volgende:

[..]

Een jaar is inderdaad wel lang, maar goed, je kan ook één jaar "slecht" seks hebben hé.
pi_133856066
Zie de zin onder mijn naam, ik doe mijn best.
pi_133856121
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 21:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zie de zin onder mijn naam, ik doe mijn best.
Ik had het over het feit dat er een verschil is tussen geen seks en slecht seks.
quantiteit is niet altijd qualileit hé
pi_133856138
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:58 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee, wanneer ik op een meid afstap, wat moet die kneus nou weer.
Ik zwaai naar dieren.
pi_133856187
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:02 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik had het over het feit dat er een verschil is tussen geen seks en slecht seks.
quantiteit is niet altijd qualileit hé
Haha ik reageerde niet op jouw reactie, anders had ik je immers gequote.
pi_133856208
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 21:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Haha ik reageerde niet op jouw reactie, anders had ik je immers gequote.
okido.
pi_133856307
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:03 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee, wanneer ik op een meid afstap, wat moet die kneus nou weer.
Geen goed idee om die idee te hebben hé. Gewoon wat 'spontaan' zijn ed.
  maandag 2 december 2013 @ 21:13:10 #218
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133856666
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Een jaar is inderdaad wel lang, maar goed, je kan ook één jaar "slecht" seks hebben hé.
Ik kan helaas uit ervaring zeggen dat een jaar inderdaad erg lang is. De eerste drie a vier maanden zijn zo voorbij, dan ben je met andere dingen bezig (in mijn geval het verwerken van een heftige break-up na 7 jaar relatie). Daarna ben je een maand drie bezig om weer wat in jezelf te gaan geloven en voorzichtig een kijkje te nemen wat er allemaal aan vrijgezelle dames rond loopt. Maar ja, daarna volgt het lastigste deel... Overigens, zelfs bij een jaar slechte seks zit er toch ook af en toe een keer een goede seksbeurt tussen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_133856687
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:58 schreef complicate het volgende:

[..]

Dus als je op 3 in plaats van 1 vrouw stapt vind je het ineens niet meer spontaan? Apart

Ik kan niet met jou discussieren, aangezien je je fout over dat je niet wilde bekennen dat mannen dezelfde hormonen hebben ook al niet toe gaf.
pi_133856799
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 20:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Je moet pas achteraf filteren, niet van tevoren. Anders zet je haar al op een voetstuk en kom je al minder natuurlijk over. Je wilt je kansen maximaal vergroten, niet alleen met een grotere visnet, maar ook met een stevigere visnet.
pi_133857071
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus als je op 3 in plaats van 1 vrouw stapt vind je het ineens niet meer spontaan? Apart

Ik kan niet met jou discussieren, aangezien je je fout over dat je niet wilde bekennen dat mannen dezelfde hormonen hebben ook al niet toe gaf.
Omg, die hormonen , iets waarvan je geen kaas hebt gegeven. Overigens ben ik wel akkoord dat ik ook niet met je kan discussieren want je bent niet spontaan, laat staan hoe je vrouwen irl versiert. Dus ok, laat ons niet meer discussieren dan.
pi_133857114
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als je geen zin hebt in sporten zal je nooit dat geen bereiken als dat je er WEL zin in hebt. Wat is dat toch dat mensen zich ergens voor moeten dwingen. Waar is het stukje "er voor 100% voor gaan of niet" toch gebleven. Wil je iets aan je omgeving bewijzen, wil je iets aan je zelf bewijzen, vertel het me wat is het. Want het lijkt me zo ongekend vermoeiend om je ergens toe te moeten zetten omdat je het anders niet doet. Alles wat je graag doet en leuk vind zal je beter in zijn ongeacht wat het is dan je zelf er toe te moeten zetten. In het laatste geval is dan het gevolg dat je niet 100% kan geven.

[..]
Wilskracht train je, en dat doen topsporters ook. Die gaan tot het extreme, juist omdat het juist een nog beter gevoel geeft als het je lukt. Als ik altijd naar mijn gevoel luisterde was ik nooit op tijd op mijn werk, om maar een voorbeeld te noemen :')
quote:
Je kan wel of niet flirten, dat zit in je of dat zit niet in je. Zit het niet in je dan is het aangeleerd gedrag. Net als zingen, dansen of wat dan ook. Ben je van naturen niet iemand die flirt prima dan moet je niet krampachtig dat gaan proberen. Je zal vast beter worden maar het zal nooit natuurlijk worden ongeacht wat je probeert je zelf wijs te maken. Stort dan die energie in iets waar je wel goed in bent van naturen en perfectioneer dat geen.
Iedereen kan flirten, hier heb je het weer behoorlijk mis :D Er zit honderdduizenden jaren geperfectioneerde genen in onze lichaam om te kunnen flirten en ons voort te planten. Het enige wat je hoeft te doen is deze instincten optimaal naar boven halen.

[ Bericht 2% gewijzigd door firefly3 op 02-12-2013 21:34:39 ]
pi_133857150
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Omg, die hormonen , iets waarvan je geen kaas hebt gegeven. Overigens ben ik wel akkoord dat ik ook niet met je kan discussieren want je bent niet spontaan, laat staan hoe je vrouwen irl versiert. Dus ok, laat ons niet meer discussieren dan.
Grappig dat je mij beschuldigt dat ik niets van hormonen af weet, terwijl je het weer mis had in het topic over hormonen. Jij zei dat iedere man verschillende hormonen had :') _O-
pi_133857174
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je moet pas achteraf filteren, niet van tevoren. Anders zet je haar al op een voetstuk en kom je al minder natuurlijk over. Je wilt je kansen maximaal vergroten, niet alleen met een grotere visnet, maar ook met een stevigere visnet.
Daar heb je ook gelijk in. Het is inderdaad leren kennen en dan aan de gang. En dan het liefst zo specifiek mogelijk.
pi_133857281
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Grappig dat je mij beschuldigt dat ik niets van hormonen af weet, terwijl je het weer mis had in het topic over hormonen. Jij zei dat iedere man verschillende hormonen had :') _O-
:') OMG, je weet er dus nog altijd niets van hé, zelfs niet na het topic over "hormonen" :') _O-
Maar goed, ik dacht dat we niet meer gingen discussieren. :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')