abonnement Unibet Coolblue
pi_133815846
Hallo dames en heren,

Ik wil een nieuwe pc kopen aangezien mijn pc oud en sloom is. Ik ben eigenlijk niet zo'n gamer op de PC aangezien ik een PS3 had en binnenkort een PS4 ga kopen maar zo nu en dan een game op de PC spelen is toch wel leuk. Daarom wil ik een PC kopen waar ik games kan spelen en zonder enig moeite ook; wat voor mij belangrijk is, is dat de pc snel is en alle games kan spelen. Ik denk dan aan de grote games als GTA 5, Battlefield 4, Fifa 14 en Call of Duty series.

Nou heb ik echt geen verstand van PC's en weet ik ook niet welke nou wel goed is of niet.Kan iemand mij helpen om een pc samen te stellen waar ik games kan spelen en die pc mij de komende jaren tegemoet kan gaan. Wat moet er persé in een "game pc" zitten etc.
Kennen jullie ook een site waar ik een game pc kan samenstellen, die mij ook info geeft over de onderdelen. moederbord, harde schijf, videokaart, ram geheugen... ik weet dat al die dingen in een PC zitten maar wat die precies doen en welke de beste is, welke merk de beste onderdelen heeft... daar weet ik niks van.
Mijn budget is ongeveer ¤1000,-. Het kan meer zijn als het echt moet; niet overdrijven.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt!

Groetjes,
pi_133816399
Ga een prutsen op de alternate-pc builder

http://www.alternate.nl/h(...)derLite/pc/page.html
pi_133816707
Wat heb je nu al thuis qua scherm, muis, toetsenbord en speakers? Ligt Windows al thuis, of moet dat nog gekocht worden?

Ga je hem zelf of door iemand anders in elkaar laten zetten, of wil je dat het bedrijf dat doet tegen kosten?

Wat zijn je eisen aan je PC behalve dat ie die games kan afspelen? Denk aan bijvoorbeeld hoe luid de PC mag zijn, of je verder nog specifieke programma's draait, of je hem later nog gaat upgraden, hoeveelheid schijfruimte etc...

Ik heb hier wel een mooi lijstje voor je staan: http://tweakers.net/gallery/347265?wish_id=517504#tab:wenslijst

Afhankelijk van je eisen en wat je al in huis hebt kan er nog op bespaard worden op bepaalde onderdelen en extra in anderen.
pi_133817294
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:59 schreef Dasjonny het volgende:
Wat heb je nu al thuis qua scherm, muis, toetsenbord en speakers? Ligt Windows al thuis, of moet dat nog gekocht worden?

Ga je hem zelf of door iemand anders in elkaar laten zetten, of wil je dat het bedrijf dat doet tegen kosten?

Wat zijn je eisen aan je PC behalve dat ie die games kan afspelen? Denk aan bijvoorbeeld hoe luid de PC mag zijn, of je verder nog specifieke programma's draait, of je hem later nog gaat upgraden, hoeveelheid schijfruimte etc...

Ik heb hier wel een mooi lijstje voor je staan: http://tweakers.net/gallery/347265?wish_id=517504#tab:wenslijst

Afhankelijk van je eisen en wat je al in huis hebt kan er nog op bespaard worden op bepaalde onderdelen en extra in anderen.
Waarom ssd en hdd?
pi_133817454
Je moet het niet overdrijven, mijn ervaring is dat als je zegt dat je een game pc wilt, dat ze je een zwaar overdreven grafische kaart aansmeren, ik heb toevallig gisteren een nieuwe GK gekocht die geschikt is voor alle games die je net opnoemde, voor maar 100 euro (en ik denk zelfs dat dat goedkoper kan).

Zorg ervoor dat je minstens 4 GB RAM installeert, en bij voorkeur 8 GB (die zijn toch niet zo duur), maar meer moet je je niet laten aansmeren (dan schiet de prijs bovendien ook snel omhoog).

En let erop bij het motherboard dat hij geschikt is voor windows 64 bits.
pi_133817998
ik wil op windows blijven. toetsenbord en muis valt wel te regelen; die heb ik wel maar een nieuwe zou beter zijn maar daar maak ik me niet druk om. ik kan een pc zelf niet in elkaar zetten dus dat moet dan door het bedrijf zelf gedaan worden. verder wil in inderdaad wel 8 gb ram; dat is een prioriteit, nou ja iedereen zegt dat ik minimaal 8gb ram moet nemen, want dat is gewoon goed.

wat ik eigenlijk ook wil is een pc met 2x hdmi's omdat ik hem wil aansluiten aan een tv,beeldscherm. ik ga een nieuwe tv aka beeldscherm kopen waar ik ook mijn pc4 kan aansluiten. dat is ook wel belangrijk voor mij maar de beeldscherm vind ik denk ik wel bij saturn of mediamarkt.

ik ga een 30 a 40 inch tv halen die ik voor de ps4 en pc wil gebruiken; weet nog niet welke maar dat zie ik dan wel. beeldscherm is niet zo belangerijk voor mij nu want daar kom ik wel uit. ik moet gewoon wat tips en info voor de desktop zelf hebben. welke intel is goed; de i5.... of de i7.... wat zijn de must haves voor een pc om alle spellen te spelen; daarnaast wil ik ook wat doen voor mijn werk met oa microsoft etc en uiteraard films kijken.

[ Bericht 25% gewijzigd door juicyy op 01-12-2013 20:51:02 ]
pi_133819362
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 20:13 schreef 2014 het volgende:

[..]

Waarom ssd en hdd?
Waarom niet? Een SSD voor je besturingssysteem/meest gebruikte programma's en games, de rest op de harde schijf zetten. Werkt veel sneller dan alleen een harde schijf en een losse SSD van 1TB is veel te duur.

quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:27 schreef juicyy het volgende:
ik wil op windows blijven. toetsenbord en muis valt wel te regelen; die heb ik wel maar een nieuwe zou beter zijn maar daar maak ik me niet druk om. ik kan een pc zelf niet in elkaar zetten dus dat moet dan door het bedrijf zelf gedaan worden. verder wil in inderdaad wel 8 gb ram; dat is een prioriteit, nou ja iedereen zegt dat ik minimaal 8gb ram moet nemen, want dat is gewoon goed.

wat ik eigenlijk ook wil is een pc met 2x hdmi's omdat ik hem wil aansluiten aan een tv,beeldscherm. ik ga een nieuwe tv aka beeldscherm kopen waar ik ook mijn pc4 kan aansluiten. dat is ook wel belangrijk voor mij maar de beeldscherm vind ik denk ik wel bij saturn of mediamarkt.

ik ga een 30 a 40 inch tv halen die ik voor de ps4 en pc wil gebruiken; weet nog niet welke maar dat zie ik dan wel. beeldscherm is niet zo belangerijk voor mij nu want daar kom ik wel uit. ik moet gewoon wat tips en info voor de desktop zelf hebben. welke intel is goed; de i5.... of de i7.... wat zijn de must haves voor een pc om alle spellen te spelen; daarnaast wil ik ook wat doen voor mijn werk met oa microsoft etc en uiteraard films kijken.
Ok, dus wat wil je nu voor die 1000 euro hebben, alleen de kast met Windows ( 7 of 8? ) Of ook nog het scherm erbij? Onderschat ook randapparatuur niet, als je een goed spelletje Battlefield wilt spelen is een gamemuis erg fijn. Sowieso liggen die vaak beter in de hand dan een standaard muisje.

Mijn lijstje is aardig uitgebreid, maar er kan nog flink bespaard worden als je iets niet nodig denkt te hebben. Zo heb ik gekozen voor een kast met geluidsdemping, een stillere koeler en een uitgebreid moederbord wat je waarschijnlijk niet nodig gaat hebben. Je kunt dat lijstje gewoon overnemen en bij www.azerty.nl bijvoorbeeld in elkaar laten zetten voor 60 euro. Dan moet je wel zelf Windows installeren en misschien iets instellen zodat ie de SSD als snelle harde schijf herkent, maar that's it.
pi_133819678
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:54 schreef Dasjonny het volgende:

[..]

Waarom niet? Een SSD voor je besturingssysteem/meest gebruikte programma's en games, de rest op de harde schijf zetten. Werkt veel sneller dan alleen een harde schijf en een losse SSD van 1TB is veel te duur.

[..]

Ok, dus wat wil je nu voor die 1000 euro hebben, alleen de kast met Windows ( 7 of 8? ) Of ook nog het scherm erbij? Onderschat ook randapparatuur niet, als je een goed spelletje Battlefield wilt spelen is een gamemuis erg fijn. Sowieso liggen die vaak beter in de hand dan een standaard muisje.

Mijn lijstje is aardig uitgebreid, maar er kan nog flink bespaard worden als je iets niet nodig denkt te hebben. Zo heb ik gekozen voor een kast met geluidsdemping, een stillere koeler en een uitgebreid moederbord wat je waarschijnlijk niet nodig gaat hebben. Je kunt dat lijstje gewoon overnemen en bij www.azerty.nl bijvoorbeeld in elkaar laten zetten voor 60 euro. Dan moet je wel zelf Windows installeren en misschien iets instellen zodat ie de SSD als snelle harde schijf herkent, maar that's it.
windows heb ik al, een maat van mij heeft windows 7 en 8 dus die kan ik dan installeren; voor mij maak t eigenlijk niet uit of het 7 of 8 is. beeldscherm wil ik apart kopen omdat ik die ook als tv wil gebruiken + ps4. ik ben van plan om een grotere tv te kopen en die aan mijn tv aan te sluiten. ik denk aan 30 a 40 inch tv'tje erbij.
pi_133819750
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:59 schreef juicyy het volgende:

[..]

windows heb ik al, een maat van mij heeft windows 7 en 8 dus die kan ik dan installeren; voor mij maak t eigenlijk niet uit of het 7 of 8 is. beeldscherm wil ik apart kopen omdat ik die ook als tv wil gebruiken + ps4. ik ben van plan om een grotere tv te kopen en die aan mijn tv aan te sluiten. ik denk aan 30 a 40 inch tv'tje erbij.
Ok, dus je wilt je TV als beeldscherm gebruiken, dat kan. TV's hebben vaak wel 2 HDMI ingangen. Dacht dat je een beeldscherm en een TV wilde.
pi_133842101
Iemand nog meer aanraders/tips en info voor mij? Ik heb zo snel mogelijk een PC nodig
pi_133844406
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:32 schreef juicyy het volgende:
Iemand nog meer aanraders/tips en info voor mij? Ik heb zo snel mogelijk een PC nodig
als het haast heeft is het misschien een idee om voor een 2e hands game systeem te kijken.
alle andere opties hebben een minimale levertijd van 3 tot 5 werk dagen en meestal 2 weken(uitzonderingen daar gelaten).

ik zou je aanraden minimaal 8 gb werkgeheugen te instaleren(Call of duty ghost, draait niet op 4gb heeft minimaal 6 gb nodig).

ik zou het houden bij een HDD en geen SSD ik denk dat als je de playstation gewend ben jij je niet druk maakt om laad tijden.

wat betreft videokaart en processor, zou voor amd gaan dat is wat goedkoper.
denk dat een 6100FX genoeg is, doe dat in combinatie met een 6950/6970. en je komt al een heel eind. wil je een wat hogere graphics scoren en een betere FPS dan zou ik gaan voor een 8350FX Processor en een 7970/R280x/290x.

verder als je een kast wil een corsair carbride300D (ofzoiets is een goede kast.

dit is mijn kijk erop, voordat de hele wereld alles afkraakt=D
No idea
pi_133844605
over haast, ik kan wel een weekje wachten hoor. Dat is de probleem niet maar hoe sneller, hoe beter! Ik ga ook een kijkje nemen bij Saturn & Mediamarkt
pi_133844698
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:57 schreef juicyy het volgende:
over haast, ik kan wel een weekje wachten hoor. Dat is de probleem niet maar hoe sneller, hoe beter! Ik ga ook een kijkje nemen bij Saturn & Mediamarkt
wat wil je halen bij saturn en mediamarkt?(is zelfde winkel keten trouwens).
computers/onderdelen hebben ze daar geloof ik niet(verbeter me als ik fout zit).

maja, zou via tweakers kijken een van de best buys kopen. denk dat je dan safe zit.
en dan kijken of je hem kan laten bouwen, tegen 50 euro ofzo.
No idea
pi_133844768
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:57 schreef juicyy het volgende:
over haast, ik kan wel een weekje wachten hoor. Dat is de probleem niet maar hoe sneller, hoe beter! Ik ga ook een kijkje nemen bij Saturn & Mediamarkt
Saturn en Mediamarkt hebben meestal geen goede prijs/prestatie verhouding voor game-pc's. Vaak verouderde onderdelen waar je op dit moment betere prestaties voor dezelfde prijs kan krijgen.
pi_133845298
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:02 schreef Dasjonny het volgende:

[..]

Saturn en Mediamarkt hebben meestal geen goede prijs/prestatie verhouding voor game-pc's. Vaak verouderde onderdelen waar je op dit moment betere prestaties voor dezelfde prijs kan krijgen.
wat is het verschil met de van jou en van tweekers?
van jou: http://tweakers.net/gallery/347265?wish_id=517504#tab:wenslijst

van tweekers: http://tweakers.net/revie(...)reamgamesysteem.html

En als ik die wil halen he, hoe gaat het dan? bestel ik dit via tweekers en dan wat? wie bouwt dit alles tot 1 desktop zodat ik hem kan gebruiken. Zijn daar kosten aan verbonden, zo ja, hoeveel? etc.
pi_133845846
die van hem is gekoppeld aan jouw wensen, en die van tweakers aan de wensen van 1000 mensen.
dus met die van mede fok, heb je meer wat voor jou goed is, als dat die van tweakers zal zijn.

en tegenwoordig is er niemand die gratis werkt of je moet een kennis hebben die pc's kan bouwen.
dus die 50 euro is ook wat een beun persoon zal vragen voor het bouwen van een pc.

dus ik zou zeggen alternate, build your own pc. en laat hem in elkaar bouwen!
No idea
pi_133845989
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:17 schreef juicyy het volgende:

[..]

wat is het verschil met de van jou en van tweekers?
van jou: http://tweakers.net/gallery/347265?wish_id=517504#tab:wenslijst

van tweekers: http://tweakers.net/revie(...)reamgamesysteem.html

En als ik die wil halen he, hoe gaat het dan? bestel ik dit via tweekers en dan wat? wie bouwt dit alles tot 1 desktop zodat ik hem kan gebruiken. Zijn daar kosten aan verbonden, zo ja, hoeveel? etc.
Verschil tussen die van mij en die van tweakers:

Beter bij de mijne:

- Moederbord: veel uitgebreider, betere geluidskaart, meer opties om over te klokken, andere netwerkkaart. Nogmaals, hier kan op bespaard worden zoals ze bij tweakers ook doen. Waarschijnlijk ga je dit zelf niet eens merken.

Anders:

- Andere kast met geluidsdemping erin, of je dit beter vind moet je zelf weten. De Corsair 300R heeft waarschijnlijk betere koeling doordat er geen foam in zit wat warmte vast houd. Echter maakt het ook meer geluid daardoor.

- Andere processorkoeler: Ik ben zelf fan van processorkoelers met een grotere ventilator. Deze hoeven vaak minder hard te draaien door de grotere ventilator en maken dan ook minder geluid terwijl ze wel hetzelfde koelresultaat geven.

- Ander geheugen, was simpelweg goedkoper.

- Andere voeding, omdat je niet zelf gaat inbouwen hoeft hij ook niet modulair te zijn, de kabels werkt het bedrijf als het goed is volledig voor je weg. XFX gebruikt trouwens voedingen van Seasonic.

- Andere videokaart: nVidia is wat zuiniger en maakt daardoor minder warmte aan dan AMD kaarten. De kaart van nVidia is ook gemiddeld wat beter dan de 280X, maar het scheelt niet veel. Zie ook: http://nl.hardware.info/r(...)radeon-hd-7970-1-ghz

( de 280X is eigenlijk gewoon een 7970 GHz edition trouwens, alleen met een ander naamplaatje )

Minder:

- Kleinere SSD en harde schijf, dit hangt gewoon er vanaf hoeveel je nodig hebt. Bij tweakers gaan ze er gewoon vanuit dat je best veel data wilt opslaan. Als dit niet het geval is kan je best wel af met een kleiner exemplaar.

Het advies van tweakers is gewoon maar een advies. Ze bouwen niets voor je, dat moet bij een webshop. Ik nam als voorbeeld www.azerty.nl. Zijn vaak scherp geprijsd voor onderdelen en zetten hem voor 60 euro voor je in elkaar en geven je 1 jaar garantie waarmee je hem kan inleveren bij hun in plaats van zelf te gaan ontdekken wat er nu daadwerkelijk fout was.
pi_133846474
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:36 schreef Dasjonny het volgende:

[..]

Verschil tussen die van mij en die van tweakers:

Beter bij de mijne:

- Moederbord: veel uitgebreider, betere geluidskaart, meer opties om over te klokken, andere netwerkkaart. Nogmaals, hier kan op bespaard worden zoals ze bij tweakers ook doen. Waarschijnlijk ga je dit zelf niet eens merken.

Anders:

- Andere kast met geluidsdemping erin, of je dit beter vind moet je zelf weten. De Corsair 300R heeft waarschijnlijk betere koeling doordat er geen foam in zit wat warmte vast houd. Echter maakt het ook meer geluid daardoor.

- Andere processorkoeler: Ik ben zelf fan van processorkoelers met een grotere ventilator. Deze hoeven vaak minder hard te draaien door de grotere ventilator en maken dan ook minder geluid terwijl ze wel hetzelfde koelresultaat geven.

- Ander geheugen, was simpelweg goedkoper.

- Andere voeding, omdat je niet zelf gaat inbouwen hoeft hij ook niet modulair te zijn, de kabels werkt het bedrijf als het goed is volledig voor je weg. XFX gebruikt trouwens voedingen van Seasonic.

- Andere videokaart: nVidia is wat zuiniger en maakt daardoor minder warmte aan dan AMD kaarten. De kaart van nVidia is ook gemiddeld wat beter dan de 280X, maar het scheelt niet veel. Zie ook: http://nl.hardware.info/r(...)radeon-hd-7970-1-ghz

( de 280X is eigenlijk gewoon een 7970 GHz edition trouwens, alleen met een ander naamplaatje )

Minder:

- Kleinere SSD en harde schijf, dit hangt gewoon er vanaf hoeveel je nodig hebt. Bij tweakers gaan ze er gewoon vanuit dat je best veel data wilt opslaan. Als dit niet het geval is kan je best wel af met een kleiner exemplaar.

Het advies van tweakers is gewoon maar een advies. Ze bouwen niets voor je, dat moet bij een webshop. Ik nam als voorbeeld www.azerty.nl. Zijn vaak scherp geprijsd voor onderdelen en zetten hem voor 60 euro voor je in elkaar en geven je 1 jaar garantie waarmee je hem kan inleveren bij hun in plaats van zelf te gaan ontdekken wat er nu daadwerkelijk fout was.
dit dus!
No idea
pi_133846781
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:36 schreef Dasjonny het volgende:

[..]

Verschil tussen die van mij en die van tweakers:

Beter bij de mijne:

- Moederbord: veel uitgebreider, betere geluidskaart, meer opties om over te klokken, andere netwerkkaart. Nogmaals, hier kan op bespaard worden zoals ze bij tweakers ook doen. Waarschijnlijk ga je dit zelf niet eens merken.

Anders:

- Andere kast met geluidsdemping erin, of je dit beter vind moet je zelf weten. De Corsair 300R heeft waarschijnlijk betere koeling doordat er geen foam in zit wat warmte vast houd. Echter maakt het ook meer geluid daardoor.

- Andere processorkoeler: Ik ben zelf fan van processorkoelers met een grotere ventilator. Deze hoeven vaak minder hard te draaien door de grotere ventilator en maken dan ook minder geluid terwijl ze wel hetzelfde koelresultaat geven.

- Ander geheugen, was simpelweg goedkoper.

- Andere voeding, omdat je niet zelf gaat inbouwen hoeft hij ook niet modulair te zijn, de kabels werkt het bedrijf als het goed is volledig voor je weg. XFX gebruikt trouwens voedingen van Seasonic.

- Andere videokaart: nVidia is wat zuiniger en maakt daardoor minder warmte aan dan AMD kaarten. De kaart van nVidia is ook gemiddeld wat beter dan de 280X, maar het scheelt niet veel. Zie ook: http://nl.hardware.info/r(...)radeon-hd-7970-1-ghz

( de 280X is eigenlijk gewoon een 7970 GHz edition trouwens, alleen met een ander naamplaatje )

Minder:

- Kleinere SSD en harde schijf, dit hangt gewoon er vanaf hoeveel je nodig hebt. Bij tweakers gaan ze er gewoon vanuit dat je best veel data wilt opslaan. Als dit niet het geval is kan je best wel af met een kleiner exemplaar.

Het advies van tweakers is gewoon maar een advies. Ze bouwen niets voor je, dat moet bij een webshop. Ik nam als voorbeeld www.azerty.nl. Zijn vaak scherp geprijsd voor onderdelen en zetten hem voor 60 euro voor je in elkaar en geven je 1 jaar garantie waarmee je hem kan inleveren bij hun in plaats van zelf te gaan ontdekken wat er nu daadwerkelijk fout was.
Dankje.

Ik snap bijna alles behalve de SSD en HDD niet zo goed. Als ik veel wil downloaden/spellen installeren moet ik dan een grotere nemen? en hoe groot is genoeg. En wat doet/is de SSD precies
pi_133847140
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:36 schreef Dasjonny het volgende:

[..]
-
Azerty, goede website! Ik heb zelf mijn PC daar besteld, alleen hij kwam binnen met een kapotte videokaart. Er is niet moeilijk over gedaan, mijn PC terug gebracht en heb een nieuwe videokaart gekregen, geheel kostenloos! :)
pi_133847201
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:00 schreef juicyy het volgende:

[..]

Dankje.

Ik snap bijna alles behalve de SSD en HDD niet zo goed. Als ik veel wil downloaden/spellen installeren moet ik dan een grotere nemen? en hoe groot is genoeg. En wat doet/is de SSD precies
Een SSD is een stuk sneller dan een HDD. Daarom nemen mensen een SSD voor bijvoorbeeld het OS en de spellen, zodat het allemaal een stuk sneller laad en draait (dit heeft trouwens geen impact op de FPS) ;)
pi_133847221
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:00 schreef juicyy het volgende:

[..]

Dankje.

Ik snap bijna alles behalve de SSD en HDD niet zo goed. Als ik veel wil downloaden/spellen installeren moet ik dan een grotere nemen? en hoe groot is genoeg. En wat doet/is de SSD precies
Een SSD is eigenlijk een versnelde vorm van opslag wat sneller benaderbaar is dan een harde schijf, het zijn dus geen echte schijven meer maar gewoon een paar chips. Het zal ervoor zorgen dat Windows sneller opstart als je deze erop zet en hetzelfde geldt voor andere programma's/spellen. Het laden van maps bijvoorbeeld met Battlefield zal veel sneller gaan.

Je merkt het wel zodra je erachter zit hoe vloeiend alles opeens is en hoe traag een andere PC met alleen een harde schijf aanvoelt. Het is echter wel veel duurder dan een harde schijf, vandaar dat je maar een klein gedeelte versneld kan hebben. Je hebt wel grote 1TB SSD's maar die gaan toch wel richting de 500 euro.

Stel je wilt veel downloaden, veel films/spellen, dan is een grote harde schijf wel aan te raden. Ik zou op dit moment niet minder dan 1TB aanraden, maar bij 2TB/3TB ligt ongeveer de grens van waar je het meest waar voor je geld krijgt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dasjonny op 02-12-2013 17:24:06 ]
pi_133848072
Ik kom nu hier uit. (Ik weet niet of je het kunt zien, ik hoop het van wel.)
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje
(zo niet te zien ; screenshot via imgur: http://imgur.com/rXvRlwZ
Is dit goed? Heb volgens mij van beide setups wat genomen... kijk maar of dit goed is en wat ik moet veranderen; uiteraard speelt de prijs ook mee dus als ik iets genomen heb wat goedkoper kan en niet slechter van wordt....
( BTW; wat ik het meeste op de PC doe is: films/muziek/youtube/werk/games/ films doe ik streamen of youtube. verder doe ik niet zo héél veel. Ik ben geen ICT'er ofzo en snap ook niet héél veel van pc's!)

Net boven de ¤1000,- ; nu even kijken of ik hier nog op kan bezuinigen... waar ik niet véél minder van wordt.

Oja, ik heb wel minimaal 2 HDMI's nodig op mijn pc en op mijn beeldscherm. (beeldscherm zit er nog niet bij maar die vind ik wel; 2 hdmi's daarvoor zal niet moeilijk te vinden zijn.)

[ Bericht 36% gewijzigd door juicyy op 02-12-2013 17:52:14 ]
pi_133849008
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:46 schreef juicyy het volgende:
Ik kom nu hier uit. (Ik weet niet of je het kunt zien, ik hoop het van wel.)
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje
(zo niet te zien ; screenshot via imgur: http://imgur.com/rXvRlwZ
Is dit goed? Heb volgens mij van beide setups wat genomen... kijk maar of dit goed is en wat ik moet veranderen; uiteraard speelt de prijs ook mee dus als ik iets genomen heb wat goedkoper kan en niet slechter van wordt....
( BTW; wat ik het meeste op de PC doe is: films/muziek/youtube/werk/games/ films doe ik streamen of youtube. verder doe ik niet zo héél veel. Ik ben geen ICT'er ofzo en snap ook niet héél veel van pc's!)

Net boven de ¤1000,- ; nu even kijken of ik hier nog op kan bezuinigen... waar ik niet véél minder van wordt.

Oja, ik heb wel minimaal 2 HDMI's nodig op mijn pc en op mijn beeldscherm. (beeldscherm zit er nog niet bij maar die vind ik wel; 2 hdmi's daarvoor zal niet moeilijk te vinden zijn.)
Oke, ik heb hier nu wel een lijstje: http://azerty.nl/winkelma(...)roduct%5B624185%5D=1

Hier is dus geen geluidsdempende kast in, maar wel een andere goede kast met voldoende stoffilters en ventilators zodat er tenminste een briesje door je kast gaat, maar er geen stof in kan komen.

Ook heb ik heb op het moederbord bespaard want daar ga je waarschijnlijk toch niets mee doen.

Assemblage heb ik ook even toegevoegd, dan zie je de kosten daarvoor ook ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')