Ik ga hier niet op in, omdat ik geen ban wil.quote:Op zondag 1 december 2013 17:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vind yvonne de meest trieste mod die je maar op een forum kan hebben.
aldo, is vanavond je laatste tc avond?quote:
mag ik op de bruiloft komen?quote:Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op in, omdat ik geen ban wil.
En omdat ik haar nog moet vragen om de hand van haar dochter.
Waarom niet.quote:
quote:
Waarschijnlijk welquote:Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
aldo, is vanavond je laatste tc avond?
oh shitquote:
Oke dan maken we er een missa van.quote:Op zondag 1 december 2013 17:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welEn anders de 12e nog
Ik doe mijn feestmuts vast opquote:Op zondag 1 december 2013 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke dan maken we er een missa van.
( met toto's ouders )
Bron.quote:Op zondag 1 december 2013 18:02 schreef Rodawa het volgende:
Hebben jullie het al gehoord? Er worden drie letters toegevoegd aan het alfabet zodat wij het kennen. Echt onzin.Maar daarmee zou onze communicatie uitgebreid worden of zoiets. Dat wordt dus een nieuw toetsenbord kopen.
De klanken zijn 'ding', 'eim' en 'kid' ofzo.
Vind je het heel raar als ik je niet geloofquote:Op zondag 1 december 2013 18:02 schreef Rodawa het volgende:
Hebben jullie het al gehoord? Er worden drie letters toegevoegd aan het alfabet zodat wij het kennen. Echt onzin.Maar daarmee zou onze communicatie uitgebreid worden of zoiets. Dat wordt dus een nieuw toetsenbord kopen.
De klanken zijn 'ding', 'eim' en 'kid' ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |