Ik wacht nog even met fappen. Voordat je het weet gaat fokkie weer met vreemde termen gooien.quote:
Waar zeg ik datquote:Op zondag 1 december 2013 16:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel jammer dat je zeg dat het hier dan altijd kut is. Terwijl dat de laatste weken echt het geval niet meer is.
Dat zegt meer over jou dan natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 16:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waar zeg ik datJNG SC was aids daar was iedereen het over eens. Van deze SC weet ik niet veel behalve dat er veel dezelfde users zitten dus ik trek mijn conclusies ja.
Goed plan. Fokkie is net een losgeslagen kleuter.quote:Op zondag 1 december 2013 16:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met fappen. Voordat je het weet gaat fokkie weer met vreemde termen gooien.
Je kan zonder zorgen je gang gaanquote:Op zondag 1 december 2013 16:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met fappen. Voordat je het weet gaat fokkie weer met vreemde termen gooien.
Lekker oppervlakkig.quote:Op zondag 1 december 2013 16:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waar zeg ik datJNG SC was aids daar was iedereen het over eens. Van deze SC weet ik niet veel behalve dat er veel dezelfde users zitten dus ik trek mijn conclusies ja.
En waarom heb je je gezicht verbouwd?quote:Op zondag 1 december 2013 16:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
De foto's of mijn borsten? Allebei ja
Gezeik in de SC waardoor JNG uiteindelijk sloot. En daarvoor het geforceerde leven in topics blazenquote:
Ik moet je er wel nog een note voor geven trouwens. Je zal nu wel moeten huilen verwacht ik.quote:
Die users zijn hier niet of nauwelijks meer.quote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gezeik in de SC waardoor JNG uiteindelijk sloot. En daarvoor het geforceerde leven in topics blazen
niets moetquote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet je er wel nog een note voor geven trouwens. Je zal nu wel moeten huilen verwacht ik.
Dat ik snel conclusies trek?quote:Op zondag 1 december 2013 16:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan natuurlijk.
Ik heb je geblokkeerd vanwege je oppervlakkigheid. Ik verwacht nu jouw nummer in mijn DM.quote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gezeik in de SC waardoor JNG uiteindelijk sloot. En daarvoor het geforceerde leven in topics blazen
truequote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die users zijn hier niet of nauwelijks meer.
Het is even een traantje wegpinken. Maar ik zorg er persoonlijk voor dat de volgende note die je me geeft een positieve isquote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet je er wel nog een note voor geven trouwens. Je zal nu wel moeten huilen verwacht ik.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En waarom heb je je gezicht verbouwd?
Daarvoor al?quote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Taxi drinken I guess.quote:Op zondag 1 december 2013 16:33 schreef Snowbells het volgende:
Waar zijn die promi en taexon eigenlijk?
quote:Op zondag 1 december 2013 16:33 schreef Snowbells het volgende:
Waar zijn die promi en taexon eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |