Dit!quote:Op maandag 2 december 2013 09:20 schreef snakelady het volgende:
Je wilt ook wel van niet veel naar iets redelijk extreems, opbouwen daar naar toe lijkt me een beter plan.
Inderdaad er zijn zoveel simpele dingen om de seks spannend te maken bijv een ballon gebruiken of een zweepje om dr te kriebelen op dr rug zachtjes uh verzin het maar zolang het maar niet pijnlijk isquote:Op maandag 2 december 2013 09:20 schreef snakelady het volgende:
Je wilt ook wel van niet veel naar iets redelijk extreems, opbouwen daar naar toe lijkt me een beter plan.
Dit.quote:Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef Seven. het volgende:
Klinkt saai. Passen jullie seksueel gezien eigenlijk wel bij elkaar?
quote:Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef Seven. het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef Seven. het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2013 09:20 schreef snakelady het volgende:
Dat het niet fysiek pijn doet vind ik niet genoeg reden om het van je partner te verwachten. Een footjob is nogal een fetishding en als je daar zelf niets mee hebt of voeten zelfs een beetje vies vindt (zoals veel mensen) zou je je daar super ongemakkelijk bij voelen en er mogelijk enorm op afknappen je vriend zo te zien.quote:Op zondag 1 december 2013 17:53 schreef vera166 het volgende:
Een footjob kan ze ook wel een beetje apart vinden ja, maar ik (en ik ken haar niet enzo en nouja wat ze niet wil moet ze niet doen) vind wel dat ze dat zou kunnen proberen. Dat is niet pijnlijk voor haar en doet ze jou een plezier mee.
In feite maakt ze van pijpen al een groot probleem, ik vraag me af waar je dan nog naar wilt opbouwen.quote:Op maandag 2 december 2013 09:20 schreef snakelady het volgende:
Ik ben het met je eens dat communicatie het belangrijkste is, maar van moeite hebben met pijpen naar anaal is wel een erg grote stap.quote:Op maandag 2 december 2013 14:14 schreef Frag_adder het volgende:
Ai. lastige situatie. Wat je voorstelde is wellicht meteen een erg grote stap voor haar, maar als ze bij pijpen al zo rageert vermoed ik dat je met kleine stapjes ook niet heel ver gaat komen.
Ik raad je aan met haar een gesprek te beginnen over seks in jullie relatie. Niet om wat je graag zou doen op experimenteel vlak, maar meer waar je nu zelf mee zit. Geef aan waar je te kort komt, dat je dit een groot probleem in jullie relatie vindt en of jullie hier samen uit kunnen komen.
[..]
In feite maakt ze van pijpen al een groot probleem, ik vraag me af waar je dan nog naar wilt opbouwen.
Eigenlijk heb je gelijk, als ze hem al niet graag pijpt, kan TS eigenlijk heel weinig verwachten.quote:Op maandag 2 december 2013 14:14 schreef Frag_adder het volgende:
In feite maakt ze van pijpen al een groot probleem, ik vraag me af waar je dan nog naar wilt opbouwen.
De stap is groot, maar geeft heel duidelijk weer hoe groot het probleem is voor TS. De verschillen tussen deze twee personen op sexueel gebied is groot en TS grijpt naar iets extreems als compentatie, wat een volkomen natuurlijke reactie is overigens.quote:Op maandag 2 december 2013 14:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat communicatie het belangrijkste is, maar van moeite hebben met pijpen naar anaal is wel een erg grote stap.
Nee vind ik ook niet eigenlijk. Als het echt tegen je principes is om iets met je voeten te doen, tsja dan hoeft het niet. Maar vind wel dat ze dan te begrijpen heeft dat de TS het saai vindt.quote:Op maandag 2 december 2013 12:36 schreef [url=http://forum.fokgelijk er/profile/155363]Dipkip[/url] het volgende:
[..]
Dat het niet fysiek pijn doet vind ik niet genoeg reden om het van je partner te verwachten. Een footjob is nogal een fetishding en als je daar zelf niets mee hebt of voeten zelfs een beetje vies vindt (zoals veel mensen) zou je je daar super ongemakkelijk bij voelen en er mogelijk enorm op afknappen je vriend zo te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |