Ja, ik vond die uitspraken van Anema over Bowe en Richardson leukquote:Op donderdag 5 december 2013 21:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kijk nog is naar me quoteIk bedoel je opmerking over Bowe en Richardson
Richardson heeft een relatie met Bergsma, niet met Bowe.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kijk nog is naar me quoteIk bedoel je opmerking over Bowe en Richardson
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ik vond die uitspraken van Anema over Bowe en Richardson leuk
Ik had het filmpje dus niet tot het einde goed beluisterdquote:Op donderdag 5 december 2013 22:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Richardson heeft een relatie met Bergsma, niet met Bowe.
Volgens Anema kan er geen vriendschap tussen concurrenten bestaan en is die dus gespeeld.
Dan zul je ook wel geen schaatswedstrijden langer dan 1500 meter kijken.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:11 schreef Mansjester het volgende:
Ik had het filmpje dus niet tot het einde goed beluisterd![]()
Goed verhaal van wie?quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zul je ook wel geen schaatswedstrijden langer dan 1500 meter kijken.
Verder wel goed verhaal van Adema over die zogenaamde vriendschappen tussen concurrenten.
Anema.quote:
De 5 en 10 kmquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zul je ook wel geen schaatswedstrijden langer dan 1500 meter kijken.
De Hein heeft het niet dit seizoenquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik had meer van Otterspeer verwacht.
Dus tussen Koen en Shani is ook maar toneel? Daar geloof ik helemaal niks vanquote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef Montov het volgende:
Morgen begint het om 14:50.
Wust en Ter Mors rijden niet de 1000m, ondanks eerdere berichten.
En kennelijk is het niet helemaal koek en ei tussen Bergsma en De Jong:
http://nos.nl/video/583031-berlijn-bergsma-vs-de-jong.html
Ben benieuwd of ze hiermee het podium zou hebben gehaald in de A groep, denk het welquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
en de B-groep uiteraard dik gewonnen.
weet wel zeker van welquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze hiermee het podium zou hebben gehaald in de A groep, denk het wel
Volgens mij doen er betere schaats(t)ers mee dan vorige week, of heb ik dat fout?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wordt het niet té saai, deze onthoofde WB
Jammer dat ie de vorm van vorig jaar mist.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:59 schreef DeeBee het volgende:
Greig blijft gewoon een held, als Australiėr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |