Mwah, als hij in topvorm is kan hij ook gewoon laag in de 13 rijden, of sneller. Het is in elk geval niet de "fluke" waarvan ik destijds dacht dat hij het wasquote:Op zondag 1 december 2013 12:56 schreef marcodej het volgende:
Lee mag Kemkers echt op zijn blote knietjes danken dat ie in Vancouver die fout maakte, want olympisch kampioen gaat ie nooit meer worden. Zo goed is ie namelijk helemaal niet.
Hiervoor was ie slechts een outsider ja.quote:
Wat een verschil met Sierd idd.quote:Op zondag 1 december 2013 13:01 schreef Evertjan het volgende:
commentator weet het allemaal wel geboeid te vertellen
er was op deze 10k dan ook geen spanningquote:Op zondag 1 december 2013 13:01 schreef Evertjan het volgende:
commentator weet het allemaal wel geboeid te vertellen
verkeerd gepiektquote:Op zondag 1 december 2013 13:04 schreef Felagund het volgende:
Wat is er met Van der Kieft gebeurd? Die reed op het NK nog een 13:04, vanochtend in de B-groep bijna 30 seconden langzamer.
Hij is buiten de top 10 van het klassement wel de tijdsnelste.quote:Op zondag 1 december 2013 14:01 schreef heywoodu het volgende:
En hij zegt dat Baumgärtner de 3e tijd heeft geschaatst met zijn 13:16, ja als je er gewoon een aantal niet mee gaat tellen kan ik ook wel de 3e tijd schaatsen
Ze heeft voor Duitsland een plek in de wacht gesleept. Ik weet verder niet de kwalificatie-voorwaarden van Duitsland zelf, dus het is goed mogelijk dat ze Pechstein en Beckert al hebben aangewezen voor de 5km.quote:Op zondag 1 december 2013 14:12 schreef heywoodu het volgende:
Stephanie Beckert heeft zich dit weekend gekwalificeerd voor Sochi op de 5km, dat wist ik nog niet.
Ze hadden het er net over, iets met A-groep en B-groep en snelste tijden enzo. Letterlijk zeiden ze dat Beckert zich had gekwalificeerd, zou kunnen dat ze nu gewoon allebei zeker zijn jaquote:Op zondag 1 december 2013 14:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze heeft voor Duitsland een plek in de wacht geslepen. Ik weet verder niet de kwalificatie-voorwaarden van Duitsland zelf, dus het is goed mogelijk dat ze Pechstein en Beckert al hebben aangewezen voor de 5km.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |