Het goede doel erachter vind ik ook wat minder hoor. Ik vind het gewoon echt leuk om te kijken/luisteren. Ik kijk vooral voor Gerard Ekdom, maar die zit er dus niet in dit jaarquote:Op zondag 1 december 2013 01:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat vind ik dus serieus vreselijk
Kan er niks aan doen. Ik respecteer iedereen die het geweldig vindt hoor, uiteraardEn ik snap best dat mensen het gezellig vinden enzo.
Maar die 'opsluiting' en dat dat zogenaamd zo dapper en goed is enzo en al die BNers die daar dan langs komen...Zo van 'kijk ons eens goed zijn'.
Echtquote:Op zondag 1 december 2013 01:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, hij is ouder dan ik hoor.
Ja, en dan dat: Wij eten niets, maar drinken wel de hele tijd fruitsap met suiker.quote:Op zondag 1 december 2013 01:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat vind ik dus serieus vreselijk
Kan er niks aan doen. Ik respecteer iedereen die het geweldig vindt hoor, uiteraardEn ik snap best dat mensen het gezellig vinden enzo.
Maar die 'opsluiting' en dat dat zogenaamd zo dapper en goed is enzo en al die BNers die daar dan langs komen...Zo van 'kijk ons eens goed zijn'.
Ik denk het wel.quote:Op zondag 1 december 2013 01:07 schreef Queller het volgende:
[..]
Voel jij ook een warme trots opkomen??
Gerard kan ik juist niet uitstaan. Met zijn eeuwige stemmetjes en dezelfde tiepjes.quote:Op zondag 1 december 2013 01:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het goede doel erachter vind ik ook wat minder hoor. Ik vind het gewoon echt leuk om te kijken/luisteren. Ik kijk vooral voor Gerard Ekdom, maar die zit er dus niet in dit jaar
Ik vind die ere-ronde op de bolderkar en dan dat 'kijk ons eens geweldig zijn' na afloop zo ergquote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, en dan dat: Wij eten niets, maar drinken wel de hele tijd fruitsap met suiker.
Ga dan ook gewoon voor water. Hebben de mensen waar je het voor doet het ook mee te doen.
quote:Op zondag 1 december 2013 01:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa
Bie-Tie phome home...
[ afbeelding ]
Ik denk idd dat je hem of heel leuk vind, of 3 keer niksquote:Op zondag 1 december 2013 01:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gerard kan ik juist niet uitstaan. Met zijn eeuwige stemmetjes en dezelfde tiepjes.
En, Star Wars of Star Trek?quote:Op zondag 1 december 2013 01:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa
Bie-Tie phome home...
[ afbeelding ]
Ik geloof ook niet dat ze helemaal niet eten hoor, er zijn ook plekjes waar vrijwel geen camera komt.quote:Op zondag 1 december 2013 01:12 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik vind die ere-ronde op de bolderkar en dan dat 'kijk ons eens geweldig zijn' na afloop zo erg
Ik vind het zo ontzettend geen heldendaad. Een paar dagen in een warm huis, met glas. En dat je dan niet mag roken en eten. Althans, niet zichtbaar. Nou nou...
Sorry, ik heb er niets mee. En heb nog nooit iets gegeven
Kan me wel voorstellen dat het op zo'n plein gezellig is
Ja, die dan weer wel! Met mate.quote:Op zondag 1 december 2013 01:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik denk idd dat je hem of heel leuk vind, of 3 keer niksIk lag altijd in een deuk met Sander en Ramon als klusjesmannen
quote:Op zondag 1 december 2013 01:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa
Bie-Tie phome home...
[ afbeelding ]
Maar waarom zou je dan in godsnaam in een glazen huis 'opgesloten' gaan zittenquote:Op zondag 1 december 2013 01:13 schreef Toekito het volgende:
Dat plein was toen in Den Haag erg gaaf idd. En van mij mogen ze eten, mits normaal. Dus stamppot of pasta's geen 8 gangen diners.
Ik één keer maar.quote:Op zondag 1 december 2013 01:14 schreef Greys het volgende:
[..]
ET!![]()
Die heb ik dan weer wel 612 keer gezien.
puur om dicht bij je fans, op dat plein, te zijn. Dat lukt met je standaard studio niet.quote:Op zondag 1 december 2013 01:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan in godsnaam in een glazen huis 'opgesloten' gaan zitten![]()
![]()
Slaap lekker mopjequote:Op zondag 1 december 2013 01:16 schreef Greys het volgende:
Ik ga een tukje doen beebsen!
Bedankt voor het lachen en de Wars/Treklessen!
Dat laatste klinkt dubieus, maar daar hebben we het niet over.
Tah!
Welterusten dan.quote:Op zondag 1 december 2013 01:16 schreef Greys het volgende:
Ik ga een tukje doen beebsen!
Bedankt voor het lachen en de Wars/Treklessen!
Dat laatste klinkt dubieus, maar daar hebben we het niet over.
Tah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |