SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Even mijn tegenstanders bekijken, allemaal uit minstens 4 divisies hoger dan ik, wat een fijne matchmaking toch weer![]()
![]()
Laatste post vorige topicquote:Op zondag 1 december 2013 00:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Staat een Rijkaard die je redelijk goedkoop kan pakken. Duurt alleen nog wel 57 minuten... Startprijs is 150k goedkoper dan de rest en de BIN is 90k goedkoper....![]()
Zit ernstig te twijfelen tussen welk team ik moet gaan maken (in afwachting van verdere prijsdaling vd legends.
Team A:
of team B:
Wat zijn jullie meningen?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2013 00:11:47 ]![]()
Team A sowiesoquote:Op zondag 1 december 2013 00:09 schreef The_Yakuza het volgende:
Zit ernstig te twijfelen tussen welk team ik moet gaan maken (in afwachting van verdere prijsdaling vd legends.
Team A:
[ afbeelding ]
of team B:
[ afbeelding ]
Wat zijn jullie meningen?![]()
Waar kan je dat zien?quote:Op zondag 1 december 2013 00:06 schreef DutchSL het volgende:
Even mijn tegenstanders bekijken, allemaal uit minstens 4 divisies hoger dan ik, wat een fijne matchmaking toch weer![]()
Die rijkaard is interessant maar ik zag ze vandaag ook nog voor 800k weggaan. Ik heb nu 1.1m nog op de bank. Als ik hierro verkoop dan weer 2.7m ofzo + ik heb nog suker![]()
quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Altijd Kluivert.quote:Op zondag 1 december 2013 00:09 schreef The_Yakuza het volgende:
Team A:
[ afbeelding ]
of team B:
[ afbeelding ]
Wat zijn jullie meningen?![]()
Je zit ook op xbox? Als ik het niet vergeet ga ik wel even kijken of ik Rijkaard voor <700k kan oppikken.quote:Op zondag 1 december 2013 00:15 schreef Maver24 het volgende:
Die rijkaard is interessant maar ik zag ze vandaag ook nog voor 800k weggaan. Ik heb nu 1.1m nog op de bank. Als ik hierro verkoop dan weer 2.7m ofzo + ik heb nog suker![]()
Xbox onequote:Op zondag 1 december 2013 00:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je zit ook op xbox? Als ik het niet vergeet ga ik wel even kijken of ik Rijkaard voor <700k kan oppikken.![]()
![]()
Morgen om 13u Spurs - Man U. Tegelijk met (een deel van) Ajax.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Rijkaard op de PS is erg zeldzaamquote:Op zondag 1 december 2013 00:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je zit ook op xbox? Als ik het niet vergeet ga ik wel even kijken of ik Rijkaard voor <700k kan oppikken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook wel logischquote:
Straks zijn die middelmatige legends allemaal gewoon betaalbaar..alleen de toppers blijven echt duur denk ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik blijf Van der sar ook wel echt extreem duur vinden in vergelijking met de andere keepers. Snap dat hij wel wat beter is, maar dan nog![]()
![]()
Man U factor ook wel..extra populairquote:Op zondag 1 december 2013 00:24 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik blijf Van der sar ook wel echt extreem duur vinden in vergelijking met de andere keepers. Snap dat hij wel wat beter is, maar dan nogAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |