Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Nog een voordeel van sneeuw, je beleeft nog eens wat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar nam ik 1 afslagje te vroeg vlak voor het hotel en belandde met de Smart in het bos, op paadjes met een dik pak vers sneeuw, ik zag door de sneeuw niet waar het pad eindigde en het bos begon zeg maar. En ik durfde niet te stoppen, want Smart is heel licht en ik was bang dat ik dan niet meer op gang zou komenDus ik met een slakkengang doorrijden, zus bellen, die gillend van het lachen aan de foon. Daarna foto's gewhatsappt met wat ik allemaal zag en na een half uur zag ik een soort hek van een militair terrein en dat ben ik gaan volgen en toen kwam ik weer op de weg.
Dit was toen mijn uitzicht onderweg toen ik rechts het hek vond en dat ging volgen
Daar waren ook weer bandensporen gelukkig dus dat reed een stuk beter.
[ afbeelding ]
Ja, maar nu hebben ze dat militair terrein natuurlijk weggehaald.quote:Dus het voordeel als het nu weer gaat sneeuwen dat weekend:
IK WEET NU DE WEG![]()
En mijn zus maar janken van het lachen aan de foon als ik haar weer een foto stuurde van hoe diep in het bos ik zat inmiddels omdat ik niet durfde te remmenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog een voordeel van sneeuw, je beleeft nog eens wat.
[..]
Ja, maar nu hebben ze dat militair terrein natuurlijk weggehaald.
Er reed daar vorig jaar nl een dame heel verdacht langzaam langs dat hek, vast een Amerikaanse spionne van de NSA.
Alleen jarig zijn met de Elfstedentocht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:25 schreef Toekito het volgende:
Eind feb is leuk jarig zijn. Elfstedentocht
Ja, dus laten we gewoon afspreken dat we er sneeuwloos heen kunnen rijden, dat het dan heel snel valt en blijft liggen als we er zijn en dat het zondagmiddag nog ligt maar dat de snelwegen dan goed zijn. Voor dát scenario teken ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:27 schreef Laysa het volgende:
Is wel een heel mooi wandel gebied voor met hondjes![]()
In de Soesterduinen.
Ook zonder hondjes trouwens
Oh maar dat is heel makkelijk...Vanaf de oprit met het hotel achter je naar rechts...Dan de weg volgen tot aan de stoplichten, daar links...Zit je dus op de Utrechtseweg en dan gewoon rechtdoor tot aan Shabu..quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
Oh en mijn ouders zouden dan dat weekend met de trein naar Amersfoort komen en zus en ik met de auto vanuit het hotel naar Amersfoort voor Shabu.
Dus doe maar echt effe niet, die sneeuw, dat weekend*duimt*
Ja, dat vind ik eigenlijk best wel slecht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En mijn zus maar janken van het lachen aan de foon als ik haar weer een foto stuurde van hoe diep in het bos ik zat inmiddels omdat ik niet durfde te remmen![]()
merk je dat niet aan me dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alleen jarig zijn met de Elfstedentocht.
Dan ben je de laatste jaren niet veel ouder geworden, jammer genoeg.
Natuurlijk zag ik het al eerder, maar ik had de link nog niet gelegd.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Natuurlijk zag ik het al eerder, maar ik had de link nog niet gelegd.
Ah, snelwegen goed! Dát waren we vergeten te bestellen toen we er 5(!) uur over deden om 100 km af te leggen tussen weekendje Spa en thuis.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dus laten we gewoon afspreken dat we er sneeuwloos heen kunnen rijden, dat het dan heel snel valt en blijft liggen als we er zijn en dat het zondagmiddag nog ligt maar dat de snelwegen dan goed zijn. Voor dát scenario teken ik![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, snelwegen goed! Dát waren we vergeten te bestellen toen we er 5(!) uur over deden om 100 km af te leggen tussen weekendje Spa en thuis.
Ja vorig jaar glibberden we er ook heen iddquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oh maar dat is heel makkelijk...Vanaf de oprit met het hotel achter je naar rechts...Dan de weg volgen tot aan de stoplichten, daar links...Zit je dus op de Utrechtseweg en dan gewoon rechtdoor tot aan Shabu..
Astublieft Mevroi.
Nogal ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Altijd kut ja, als je dat vergeet op je bestellijst te zetten.
Oh...ja daar had ik even geen rekening mee gehoudenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja vorig jaar glibberden we er ook heen idd
Maar ik bedoelde mijn ouders met de trein, dat gaat niet goedkomen als de voorspellingen van de sneeuwstorm uitkomt. Windstoten van 120 km/u EN sneeuw, dat gaat de NS niet trekken![]()
Zou sneu zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde mijn ouders met de trein, dat gaat niet goedkomen als de voorspellingen van de sneeuwstorm uitkomt. Windstoten van 120 km/u EN sneeuw, dat gaat de NS niet trekken![]()
Maar... juist op lange rechte snelwegen is sneeuw toch geweldig?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, snelwegen goed! Dát waren we vergeten te bestellen toen we er 5(!) uur over deden om 100 km af te leggen tussen weekendje Spa en thuis.
Ik denk niet dat de stilstaande auto's voor ons dat lollig hadden gevonden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar... juist op lange rechte snelwegen is sneeuw toch geweldig?
Even goed gassen, op vaart komen, motor uitzetten en zonder brandstof te verbruiken kilometers maken. Lekker zuinig dus.
Eh, de NS trekt ook geen blaadjes, regen en (te) hoge temperaturen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Stilstaande auto'squote:Op zaterdag 30 november 2013 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de stilstaande auto's voor ons dat lollig hadden gevonden.![]()
Het zou wel een extra element aan het avontuur hebben toegevoegd: flink gas geven zonder een hand voor ogen te zien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |