abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 12 oktober 2000 @ 10:13:21 #26
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_390658
quote:
Roache_ - donderdag 12 oktober 2000 00:38
Dieren zijn onderdeel van onze voedselketen, en het kan me niet zoveel schelen als ik weet dat het boutje wat ik eet niet van een van de gelukkigste kippen op aarde afkomstig is
Als mensen als Verbal mijn vorige mailtje opvatten als een persoonlijke aanval: sorry, mijn fout, dan had ik duidelijker moeten zijn. Natuurlijk zijn er tussen de posters ook een hoop mensen die zich niet alleen in woord maar ook in daad diervriendelijk gedragen. Het ging om de tendens.

Degenen die ik bedoelde, zijn mensen als Roache. Hij veroordeelt met veel kabaal Robins' aktie, komt op voor de "weerloze dieren", maar geeft vervolgens toe dat het hem niet zoveel kan schelen of zijn kippeboutje niet ooit toebehoorde aan 'niet een van de meest gelukkige kippen'. Zo, die zit. Daar begrijp ik dus geen barst van. Ben je dan een gemakzuchtige blaat-aap of niet.

Door mensen als jij Roache, die het 'niet zoveel kan schelen', bestaat er nog steeds bio-industrie, waar kippen hun snavels worden afgeknipt en in een doodskistje gestopt nog voor ze gestorven zijn. Alleen doe jij het niet persoonlijk, maar laat je het doen. En jij, Roache, bent dus ook een dierenbeul, want als niemand meer bio-vlees koopt is het snel afgelopen met die bedrijfstak.

En dit heeft niets te maken met het goedpraten van Robins' actie, die was verwerpelijk, maar dit een beetje in perspectief plaatsen kan geen kwaad. Dus: veroordelen prima. Maar als er vervolgens een ware hetze wordt ontketend door mensen die hun Robin-antipathie gebruiken om zich hier als grote dierenvriend te profileren.. sneu.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 12-10-2000 10:16]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_390679
In deze laatste post van Gert kan ik me eindelijk vinden. Toevallig ben ik vegetariër en heel erg begaan met het lot van dieren. Dus inderdaad, die klap op die kip met die bal heeft bij mij heel erg veel verbruid. En dat vind ik niet hypocriet, want ik leef er ook naar.

Het gaat bij Robin om de hele tendens en het hele incident. Hij betuigt pas zijn spijt als hij door zijn medebewoners wordt aangevallen. Ik weet zeker dat als iedereen in de lach was geschoten, Robin het hardst had gelachen. Zijn verontschuldigingen vervolgens waren volgens mij absoluut niet gemeend. En kijk eens hoe hij zich verder gedraagt in het huis. Ik vind dat hij weinig respect toont voor anderen, mens en dier. Dit heb ik al eens eerder gezegd, maar de manier waarop hij met Dees omgaat spreekt ook niet voor hem. En dat hij dan af en toe grappig is met zijn stemmetjes en zijn pop is alleen maar voor de kijkers, denk ik.

Toen BB2 startte dacht ik direct al dat Robin precies het type is dat nooit helemaal zichzelf zal zijn en nooit het achterste van zijn toon laat zien. Dat is op zich niet erg, maar je weet dus niet hoe hij echt van binnen is. Voor mijn gevoel krijgen we nu af en toe 'sneak views' van zijn echte ik. En die vind ik persoonlijk niet mooi. En anderen met mij, geloof ik. Dat is toch niet meteen een hetze?

pi_390736
Klopt geheel, in mijn ogen is het een beetje een stiekemerd en meelopertje. Hij weet dit verdomd goed te brengen, maar hij schijnt zich in mijn ogen heel goed bewust te zijn van de camera's. Hij is een toneelspeler die maar 1 ding in gedachten heeft winnen. Niet dat dat erg is, dat willen ze immers allemaal. De manier waarop staat me alleen een beetje tegen. Ali was dan misschien irritant, maar wel eerlijk en direct, iets wat Robin dus niet is. Ali roelt dus nog steeds....
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_390867
Ik denk dat Robin zijn redenen had om die bal tegen die kip te schoppen, ik vermoed dat die kip niet op de seksuele avances van Robin in wou gaan.
  donderdag 12 oktober 2000 @ 13:05:40 #30
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_390906
quote:
Op 12 oktober 2000 10:13 schreef Gert het volgende:
Degenen die ik bedoelde, zijn mensen als Roache. Hij veroordeelt met veel kabaal Robins' aktie, komt op voor de "weerloze dieren", maar geeft vervolgens toe dat het hem niet zoveel kan schelen of zijn kippeboutje niet ooit toebehoorde aan 'niet een van de meest gelukkige kippen'. Zo, die zit. Daar begrijp ik dus geen barst van. Ben je dan een gemakzuchtige blaat-aap of niet.
Neen. Ik werp me niet op als specifieke dierenvriend, al wil ik me wel scharen onder hen die met veel liefde, genegenheid en plezier huisdieren houden. Ben geen lid van welke organisatie dan ook die dierenleed bestrijdt. Maar walg er wel van als ik zie dat een scharrelkip geschopt wordt.
Moet je eerst veganist zijn voordat je dierenkwelling veroordeelt? Waar denk je dat je riem en schoenen van zijn gemaakt? Maar wil dat zeggen dat ik dan moet goedkeuren dat we voor de lol die koe eens effe wat ballen tegen d'r kop gaan schieten? Denk na voordat je 'mensen zoals Roache' veroordeelt tot blaatapen omdat ze net zoals jij Robin's actie veroordelen maar geen recht van spreken zouden hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 12-10-2000 13:12]

Ben te zaai voor een signature
pi_390908
weathergirl zei het volgende -->

Toen BB2 startte dacht ik direct al dat Robin precies het type is dat nooit helemaal zichzelf zal zijn en nooit het achterste van zijn toon laat zien. Dat is op zich niet erg, maar je weet dus niet hoe hij echt van binnen is. Voor mijn gevoel krijgen we nu af en toe 'sneak views' van zijn echte ik. En die vind ik persoonlijk niet mooi. En anderen met mij, geloof ik. Dat is toch niet meteen een hetze?

Wat een onzin!! Hij is juist een van de weinige die zich zelf is vind ik. Hij is niet bang om een mening te verkondigen ook al is daar veel weerstand tegen. Hij was bijvoorbeeld ook de enige die Miranda hielp toen Leo over de koekjes begon te zanniken (de rest zat een beetje schaapachtig voor zich uit te kijken).of die keer dat hij darius terecht wees in de discussie met Desiree!!

---------------------------------------
Beste stuurlui staan aan wal

pi_390918
quote:
Op 11 oktober 2000 15:47 schreef JohanDirk het volgende:
In de brij van schijnheilige groepsleden die als puntje bij paaltje komt met elkaar meesmuilen maar in het geniep elkaar met bekrompen roddels onder de grond proberen te jagen, is Robin een lichtend baken van eerlijkheid.
Eerlijk? Hahahahahahaha!
Hij heeft ook zo eerlijk tegen Desiree gezegd dat hij haar niet meer moest hè? NOT!
Hij is tot nog toe de enige in dat huis die zo misbruik gemaakt heeft van een ander 'groepslid'. Dus beledig ze niet door Robin eerlijker te noemen. Robin is de grootste schijnheil van het stel.
quote:
Iemand die zo durft te zeggen wat hij denkt en zo naar die gedachten durft te handelen, zonder smeulende scrupules in de trant van 'kan de rest van de groep en de Nederlandse bevolking mijn gedrag nog wel waarderen', vergeef ik zijn soms wat onhandige mannetjesputterij en opgeblazen zelfbeeld.
Scrupules heeft hij inderdaad niet. Dat klopt. Hij gebruikt een vrouw, dumpt haar zonder de moed te hebben haar te vertellen waarom, beschimpt in zijn gebreide koltrui de modebewustheid van een andere bewoonster en mishandeld tussendoor nog even een weerloos dier.
quote:
Fouten heeft iedereen, en Robin durft ze te maken. Alleen daarom al verdient deze Hollandse Hercules de hoofdprijs.
Als je hem vergelijkt met die kip is hij inderdaad een sterke man
quote:
Nu zal de fatsoensrakker zeggen, ja maar hij hep wel met een bal op de kop van een kip geschoten en nog geraakt ook.
En dan zeg ik: hij kan goed mikken.
En dan zeg ik: dan ben jij ook een klootzak.
quote:
Kom op, waar hebben we het over?? 80 % van de BB-kijkers zit tijdens de uitzendingen een meut vlees weg te kanen dat vers uit een beestachtig concentratiekamp is weggetrokken, en HEEFT HET LEF zich druk te maken om een baldadig manneke dat uit stierlijke verveling een loslopende hen zit te plagen. Dit soort excessen van burgerlijke verontwaardiging noem ik ronduit: domme hypocrisie.
Ik noem het pas hypocriet dat iemand dit soort welbewuste dierenmishandeling probeert goed te praten. Gaat je ook niet lukken. Al schrijf je nog tien van die onzinnige epistels als hierboven.
pi_390934
quote:
Op 12 oktober 2000 13:12 schreef Zora het volgende:
Ik noem het pas hypocriet dat iemand dit soort welbewuste dierenmishandeling probeert goed te praten. Gaat je ook niet lukken. Al schrijf je nog tien van die onzinnige epistels als hierboven.
Voeg ik er nog even serieus aan toe: Dat ben ik helemaal met je eens. Dieren of kindermishandeling is niet goed te praten.

Ik was ook behoorlijk pissed toen ik Robin die bal richting kippen zag schieten en van mij had hij een stomp midden in zijn porum gehad als reactie. Ik had me niet in kunnen houden.

Persoonlijk vind ik Robin een eerste klas zaadpaal met een veel te grote muil. Maargoed van mij mogen mensen hem ook aardig vinden, verwacht echter niet dat ik hem aardig ga vinden want dat zal niet lukken vrees ik.

pi_390960
quote:
Op 12 oktober 2000 13:12 schreef Zora het volgende:
Ik noem het pas hypocriet dat iemand dit soort welbewuste dierenmishandeling probeert goed te praten. Gaat je ook niet lukken. Al schrijf je nog tien van die onzinnige epistels als hierboven.
Ik begon al langzaam te twijfelen aan mijn eigen moraal. Of ik misschien niet opgelet had en dierenmishandeling tegenwoordig "kon". Blij te zien dat dat nog niet zo is.

Ik sluit me dan ook volledig bij voornoemde spreker aan!

pi_390970
quote:
Op 11 oktober 2000 16:11 schreef JohanDirk het volgende:
Tenslotte is stierenvechten ook een geaccepteerde sport en een prachtig, macho slachtingsritueel.
Stierenvechten een geaccepteerde sport? Dream on! Maar het maakt wel in een keer duidelijk wat voor een type jij bent.
Iemand die het prachtig vindt dat kansloze dieren door een laffe meneer de spieren door worden gesneden om uiteindelijk te stikken in hun eigen bloed, is een dierenbeul. Familie van Robin? Zal wel.
pi_390975
Ik vind echt dat Robin te hard wordt aangepakt!!

In dat filmpje dat Robin de kip aanschiet heeft veronica lopen knippen op de montagetafel

In VOO filmpje gaat het als volgt : Hieke zegt "dat is niet leuk man" Robin antwoord "sorry voor mij wel"

"in het echt ging het als volgt: Robin schoot de kip nog raak ook. De rest vond dat niet echt tof van hem. Robin zei sorry en miranda vroeg of ze de nominatie overnieuw mocht doen. En toen zei Robin: van mij wel.
Volgens mij is hier dus van gemaakt: Sorry, voor mij wel. Want dit heb ik hem niet horen zeggen in de uitzending." ("" gepost door smooth)

Zora schreef het volgende -->

Eerlijk? Hahahahahahaha!
Hij heeft ook zo eerlijk tegen Desiree gezegd dat hij haar niet meer moest hè? NOT!
Hij is tot nog toe de enige in dat huis die zo misbruik gemaakt heeft van een ander 'groepslid'. Dus beledig ze niet door Robin eerlijker te noemen. Robin is de grootste schijnheil van het stel.

Wie gebruikt er nu wie?? Desiree gebruikte Robin ook gewoon...zij heeft zelf in de uitzending gezegd dat ze niet van Robin hield..Ze hebben gewoon lopen zoenen wil dat direct zeggen dat ze verliefd op elkaar zijn?? Desiree heeft gewoon behoefte aan aandacht..zij ligt ook in bed met ferdi..en met Leo was ze ook heel "intiem" op de bank.

pi_390988
quote:
Op 12 oktober 2000 13:40 schreef ponytale het volgende:
In dat filmpje dat Robin de kip aanschiet heeft veronica lopen knippen op de montagetafel

(blablablabla)


Tenzij ze het bij VOO zo verknipt hebben dat het eigenlijk de kip was die een moordaanslag pleegde op Robin, blijft het verhaal volgens mij redelijk hetzelfde?
pi_390991
quote:
Op 12 oktober 2000 13:40 schreef ponytale het volgende:

"in het echt ging het als volgt: Robin schoot de kip nog raak ook. De rest vond dat niet echt tof van hem. Robin zei sorry en miranda vroeg of ze de nominatie overnieuw mocht doen.


Dat Veronica filmpje heb ik niet eens gezien. Wat je hierboven beschrijft heb ik op stream en tv gezien en is voldoende bewijs dat het een dierenbeul is. Of mag je tegenwoordig mens en dier mishandelen, als je daarna maar sorry zegt?
quote:
Wie gebruikt er nu wie?? Desiree gebruikte Robin ook gewoon...zij heeft zelf in de uitzending gezegd dat ze niet van Robin hield..Ze hebben gewoon lopen zoenen wil dat direct zeggen dat ze verliefd op elkaar zijn?? Desiree heeft gewoon behoefte aan aandacht..zij ligt ook in bed met ferdi..en met Leo was ze ook heel "intiem" op de bank.
Intiem met Leo? Omdat ze tegen hem aan lag op de bank?
intiem
a) heel nauw contact
b) geslachtsgemeenschap
c) gezellig, knus

A en b was het niet. C doen dan maar?

pi_391001
Of was het D) een lekker steuntje in de rug
  Admin donderdag 12 oktober 2000 @ 14:30:50 #40
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_391050
Ja, ook ik eet vlees en ja ik vind 't nog lekker ook *schaam*. De mens is nou eenmaal van nature een vleeseter.
Dat betekent niet dat ik voor de lol eens lekker een paard met een eind hout in de hol ga boren voor danwel mijn eigen plezier, danwel stoerdoenerij tegenover anderen.

Dat is ook precies waarmee Robin danig de fout in is gegaan. Al eerder viel mij wat agressief gedrag op van Robin t.o.v. de kippen. Stond hij niet een aantal dagen geleden al te schreeuwen dat ze uit z'n weg moesten gaan ?

"Ik schoot en toevallig raak ik 'm" wist hij te melden. Ik zeg dan "je had al helemaal niet moeten schieten". Ga met Mirrorman mee en had 'm zelf meteen een poeier gegeven.

Het is natuurlijk flauwekul om te zeggen dat iemand die vlees eet ook maar meteen dierenmishandeling goed moet keuren.
In expeditie robinson werd laatst een kip geslacht. Dat is niet leuk om te zien, maar op dat moment nodig om te overleven. Zeg niet dat ik zit te genieten als ik het zie, maar kan er in ieder geval nog begrip voor opbrengen. De actie van Robin is totaal niet goed te praten natuurlijk, en wat mij betreft is het bij de volgende nominatieronde meteen exit-robin.

Robin weet zich vooralsnog grotendeels in te houden, maar als z'n masker even wegvalt zien we een agressief mannetje, en dat is nou precies een karaktereigenschap die mij persoonlijk ontzettend tegen staat...

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator donderdag 12 oktober 2000 @ 15:18:33 #41
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_391132
Iemand die vlees eet hoeft helemaal niet 'ook meteen maar' dierenmishandeling goed te keuren (al doe je dat wel als je biovlees eet, maar dat willen een hoop mensen liever niet weten. Veel te veel gedoe.)

Maar ik vind wel dat er hier en in het
"Robin is gek"-topic vreselijk doorgedraafd wordt. De ene poster wil hem opwachten en in elkaar beuken zodra hij het huis uitkomt, de ander ziet in hem een potentiële seriemoordenaar, en hier in dit topic hadden minstens twee mensen hem direct een hoek willen geven na het kip-incident (ook als het niet zo'n klein manneke was geweest vraag ik me af? En verlaag je je dan niet tot precies hetzelfde als Robin).

Het is duidelijk dat Robin zeer impopulair is bij een hoop mensen hier. Maar dat hij een dierenmishandelaar en vrouwenmisbruiker wordt genoemd, dat vind ik hysterisch.

Robin is imho een nogal arrogant, onbezonnen mannetje. Maar wel iemand die zegt wat-ie vindt. Hij heeft daardoor al diverse aanvaringen gehad met bewoners. Maar met anderen, die dit waarderen (Koos, Bianca) een goede band opgebouwd. Robin is geen allemansvriend. Ik vind dat niet 'berekenend' en 'toneelspelen'. Juist niet.

En, vanmiddag gezien op de streams: Robin en Miranda zijn hout aan het hakken, met een Robin die voortdurend oplet dat er geen kippen in de buurt lopen die spaanders op hun harses kunnen krijgen.

En daar gaan we weer, de Robin-haters zullen dit onmiddelijk uitleggen als 'berekenend gedrag, als het 'bespelen van de camera', als 'proberen in een goed blaadje te komen'.

Maar volgens mij wou De Grote Dierenbeul gewoon voorkomen dat er ongelukken met de kippen gebeurden, en deed-ie dit instinctief, net zoals jij en ik hadden gedaan.

Ach ja, ieder zijn voorkeur. Veel plezier met dat leuke, vlotte, grappige, goedlachse (over nep gesproken) leeghoofd van een Dzjor-dzjie Kimmmieeeeeeee.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 12 oktober 2000 @ 15:21:48 #42
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_391142
* Verbal biedt op voorhand zijn excuses aan aan tere zielen die dit lezen
quote:
Op 11 oktober 2000 16:11 schreef JohanDirk het volgende:
Tenslotte is stierenvechten ook een geaccepteerde sport en een prachtig, macho slachtingsritueel.
OEI!!! Deze had ik even over het hoofd gezien...

JohanDirk, je kletst als een kip zonder kop.
Hoe DURF je stierenvechten geaccepteerd te noemen?
Hoe DURF je stierenvechten een sport te noemen?
NIEMAND die ook maar enigszins bij zijn volle verstand is doet zulke uitspraken. Zullen we jou eens in een arena dumpen met een bot zwaard tegenover een paar met scherpe wapens uitgeruste mensen, die eerst wel even je bi- en triceps hebben ingekerfd opdat je niet teveel weerstand kunt bieden, en je dan 'heldhaftig' doorboren, na je eerst een tijd gejend te hebben?
Nee, WIJ zijn 'laf', in meneers opinie, en 'fatsoensrakkers' nog wel.
'macho slachtingsritueel'??? Tja, als je een stel lafhartige opgedofte sissies in maillot al macho noemt, kan ik me voorstellen dat je jezelf in een tutu kwijlend voor de tv ligt af te rukken bij de beelden van onze kakelende Robin...

Weet je wat een macho sport zou zijn? Je snikkel in een muizenval proppen en de wondzalf vervangen door Tabasco, complete nitwit die je bent !!!!

Jij hebt ze duidelijk niet alle drie op een rijtje...

V

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 12-10-2000 15:45]

Ja inderdaad, V. ja.
pi_391219
Applaus voor Verbal!
pi_391226
quote:
And The Oscar Goes To ....
Mijn naam is Robin
Je weet wel
Die jongen die altijd vanuit de ooghoeken
de camera in de gaten houdt
Ik ben acteur
dat heb je zeker wel gezien
Ik kan heel goed verliefd spelen
en liefde doet pijn
Kijk maar naar Desiree
die is nu helemaal in de war
Heb ik toch mooi gedaan
Acteren is het conflict opzoeken
zoals toen met Darius
en die is nu weg
Survival of the fittest
Dat is pas back to basic
Heb ik toch mooi gedaan
Ik ben ook goed in typetjes
dan moeten mensen lachen
want dan praat ik over seks
Nee ik heb geen mps
Ik ben allround acteur
Ik verdiep me ook in mijn rol
zoals bijvcoorbeeld Frank de Boer
die kan ik perfect nadoen
Heb je het gezien?
Die kip brak bijna in tweeen
Heb ik toch mooi gedaan
Maar nu zijn de bewoners boos
en de makers ook een beetje
ze vinden het zielig voor de kip
dus heb ik mijn excuus aangeboden
Heb je het gezien?
Oscarnominatie dacht ik zo
Bron vermelding: Spits van vandaag. Stukje van Roel Kyvelos. En hij slaat de spijker op de kop volgens mij. Ik lag in ieder geval in een deuk toen ik het las. En hij zal het wel weten want ons kent ons.

[Dit bericht is gewijzigd door Party-pooper op 12-10-2000 16:12]

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_391242
Hee fok-crew, mag ik bovenstaand stukje ook posten in het robin-topic, ik vind hem daar ook wel op zijn plaats, alleen ja dan doe ik wel aan cross-posten.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_391245
what the fuck ik doe het gewoon.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  donderdag 12 oktober 2000 @ 17:08:08 #47
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_391328
quote:
Op 12 oktober 2000 14:30 schreef Danny het volgende:(snip)
De mens is nou eenmaal van nature een vleeseter.(snap)

En zelfs hierover verschillen de meningen ook nog.
pi_391330
mderooij schreef het volgende -->
Robin moet dood

Natuurlijk meen je dit niet , maar dat je zoiets op durft te schrijven..echt heel zielig

hij schopt tegen een kip en volgens jullie is hij direct een dierenbeul for life die 10 jaar in een cel moet zitten en aan de andere kant veroordelen jullie niet deze zielepoot die zo'n verschikkelijke zin durft uit te spreken.

En maar zeiken dat ze zo dom zijn (dumb and dumber)..ga zelf een keer in het huis zitten..echt de beste stuurlui staan aan wal..net alsof jullie allemaal zo slim zijn!!! waarom kijken jullie anders zo'n programma?

Robin is gewoon een hele aardige jongen in real life (ik ken hem persoonlijk) en hij is juist een heel gevoelige jongen.

ik verwacht excuses van mderooij..dit kan echt niet ook al is het niet gemeend

  donderdag 12 oktober 2000 @ 17:12:44 #49
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_391332
quote:
Op 12 oktober 2000 15:21 schreef Verbal het volgende:
* Verbal biedt op voorhand zijn excuses aan aan tere zielen die dit lezenOEI!!! Deze had ik even over het hoofd gezien...

JohanDirk, je kletst als een kip zonder kop.
Hoe DURF je stierenvechten geaccepteerd te noemen?
Hoe DURF je stierenvechten een sport te noemen?
NIEMAND die ook maar enigszins bij zijn volle verstand is doet zulke uitspraken. Zullen we jou eens in een arena dumpen met een bot zwaard tegenover een paar met scherpe wapens uitgeruste mensen, die eerst wel even je bi- en triceps hebben ingekerfd opdat je niet teveel weerstand kunt bieden, en je dan 'heldhaftig' doorboren, na je eerst een tijd gejend te hebben?
Nee, WIJ zijn 'laf', in meneers opinie, en 'fatsoensrakkers' nog wel.
'macho slachtingsritueel'??? Tja, als je een stel lafhartige opgedofte sissies in maillot al macho noemt, kan ik me voorstellen dat je jezelf in een tutu kwijlend voor de tv ligt af te rukken bij de beelden van onze kakelende Robin...

Weet je wat een macho sport zou zijn? Je snikkel in een muizenval proppen en de wondzalf vervangen door Tabasco, complete nitwit die je bent !!!!

Jij hebt ze duidelijk niet alle drie op een rijtje...

V


Ben het helemaal eens met je Verbal, maar had niet gereageerd omdat ik me niet kon voorstellen dat JohanDirk dit echt meent. Denk dat hij maar een beetje aan het provoceren is.
Als dat wel zo bedoeld is, dubbel zo
  donderdag 12 oktober 2000 @ 17:13:10 #50
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_391333
quote:
Op 12 oktober 2000 17:09 schreef ponytale het volgende:
ik verwacht excuses van mderooij..dit kan echt niet ook al is het niet gemeend
Waarom zou JIJ excuses verwachten? Ben jij Robin?

Just curious...

En nee, Robin hoeft van mij niet dood, maar blinde adoratie is weer het andere uiterste, nietwaar?

V

PS:
Waarom plant je dit hier? Hoort deze discussie niet in het topic waarin mrdeooij dat heeft geplaatst?

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 12-10-2000 17:16]

Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')