Bij mij kun je het binnenrooster eraf klikken, en bij jou?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:43 schreef citywok het volgende:
Suskasten zijn niet zomaar te plaatsen, daarvoor moet het hele gebeuren eruit gesloopt worden, verhuurder ziet me al aankomen.
Wat betreft de ventilatie: er zijn voldoende andere aanvoerkanalen, zoals ik al zei. De MV is simpel in opzet en zal van één gesloten kanaal niet minder functioneren.
Geluidsoverlast is minstens zo slecht voor je leefklimaat. En daarvoor gaat die kast dicht.
Dus: hoe kan ik dat het beste doen?
Er zijn voldoende ventilatiekanalen wanneer alles openstaat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:43 schreef citywok het volgende:
Suskasten zijn niet zomaar te plaatsen, daarvoor moet het hele gebeuren eruit gesloopt worden, verhuurder ziet me al aankomen.
Wat betreft de ventilatie: er zijn voldoende andere aanvoerkanalen, zoals ik al zei. De MV is simpel in opzet en zal van één gesloten kanaal niet minder functioneren.
Geluidsoverlast is minstens zo slecht voor je leefklimaat. En daarvoor gaat die kast dicht.
Dus: hoe kan ik dat het beste doen?
Zoals bij mij 2x200x5cm? Kerel de openhaard waait uit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:56 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Er zijn voldoende ventilatiekanalen wanneer alles openstaat.
Je denkt dat er ventilatiekanalen teveel zijn toegepast? en dat ze er voor de lol zitten?
Ik kan 'm op een andere pc wel zien, iemand anders ook problemen met de foto?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:50 schreef 2014 het volgende:
[..]
Bij mij kun je het binnenrooster eraf klikken, en bij jou?
Ps ik zie de foto niet.
Met diezelfde logica mag je hem ook niet dicht kunnen zetten, anders zou je langzaam in een hypercapnisch coma glijden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:56 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Er zijn voldoende ventilatiekanalen wanneer alles openstaat.
Je denkt dat er ventilatiekanalen teveel zijn toegepast? en dat ze er voor de lol zitten?
Daarom kan je een ventilatierooster dichter doen wanneer er veel wind staat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:59 schreef 2014 het volgende:
[..]
Zoals bij mij 2x200x5cm? Kerel de openhaard waait uit.
beetje tegenstrijdig wat je nu schrijft, snap je het zelf wel?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Daarom kan je een ventilatierooster dichter doen wanneer er veel wind staat.
Maar het moet altijd openstaan om aan de ventilatie eisen te voldoen.
Is dat wel opvullend genoeg? Ik ben bang dat de lucht en dus het geluid er zo langs kan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:21 schreef 2014 het volgende:
Ja zie de foto nu, is beetje lastig op tablet.
Kun je er geen rolletjes buisisolatie tussenstoppen?
Lijkt mij de meest schone handige omdat flexibel en betaalbare oplossing
Heb je wel'in verschillende diameters ik denk dat je wel in die richting moet denken iets wat flexibel is en blijft evt schuimrubber.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:09 schreef citywok het volgende:
[..]
Is dat wel opvullend genoeg? Ik ben bang dat de lucht en dus het geluid er zo langs kan.
Niks tegenstrijdig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:45 schreef 2014 het volgende:
[..]
beetje tegenstrijdig wat je nu schrijft, snap je het zelf wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |