SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
hier ook geen connectie... geen fut dusquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:56 schreef Zhano het volgende:
Voor het eerst sinds een maand FIFA 14 opgestart: geen EA server connectie.![]()
![]()
pindakaas een prio?quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:12 schreef Reemi het volgende:
Dit heeft een prio, thorb zou het toch pas over een week lezen![]()
![]()
Ik probeer het ergens in 2014 wel weer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
hier ook geen connectie... geen fut dus![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:10 schreef Reemi het volgende:
twitter:voetbalzonenl twitterde op zaterdag 30-11-2013 om 13:02:05Ludiek protest balende PSV-fans met busjes peper en potten pindakaas http://t.co/g5HzoEjhmx reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net wanneer je denkt dat ze zich niet nog belachelijker kunnen maken gebeurt er dit.quote:
PSN: DePresident_![]()
haha inderdaadquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:19 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Net wanneer je denkt dat ze zich niet nog belachelijker kunnen maken gebeurt er dit.Ik vind het echt prachtig
![]()
![]()
Ik schaam me rot als supporter.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha inderdaadIk vind het echt prachtig
Oke ik was er nog niet van op de hoogte! Ik vergeef het je.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Psv toelachen heeft altijd een prio.![]()
Kan je die IRS rate nog verlagen bij dat clickingbad spelletje? Dat is het enige wat ik niet begrijp.
Ik moest net tegen Constant en de tegenstander was constant LB+Y's aan het doen op IbarboUiteraard wel gewonnen met 2-1.
![]()
Dingen kopen bij "Laundering".quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:23 schreef DePresident. het volgende:
Kan je die IRS rate nog verlagen bij dat clickingbad spelletje? Dat is het enige wat ik niet begrijp.![]()
Dat jij je graag voor teveel geld dingen laat aansmeren door verkopers die het kaartje voorlezenquote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:31 schreef Ajacied7 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kocht ook weer een paar 35k packs en ik had o.a. El Shaa, Fidel Martinez en Lloris.. nog steeds heel veel verlies. En nu loopt mijn FIFA weer vast tijdens een potje. De helft van mijn losses komen door disconnects of het spel dat vastloopt.![]()
en de andere helft doordat jij compleet domineert maar de ander alsnog wint toch?quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kocht ook weer een paar 35k packs en ik had o.a. El Shaa, Fidel Martinez en Lloris.. nog steeds heel veel verlies. En nu loopt mijn FIFA weer vast tijdens een potje. De helft van mijn losses komen door disconnects of het spel dat vastloopt.![]()
Idd en dan vaak tegen tegenstanders die gewoon 3 volle balkjes verbinding hebben, hoe de fuck kun je disconnecten dan EA?quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Ongeveer een kwart.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en de andere helft doordat jij compleet domineert maar de ander alsnog wint toch?![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee eerste keeper van Espanyol
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zeg ff als je begint met single match. Dan probeer ik tegen jouw te komen om mijn record te verbeteren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga nu alleen nog maar potjes met bronzes in single matches spelen om mijn record te verbeteren.![]()
Als ik jou tegenkom druk ik je weg.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zeg ff als je begint met single match. Dan probeer ik tegen jouw te komen om mijn record te verbeteren.![]()
Aangezien ik geen 35k heb, zal ik voor jullie een 7.5k pack openen. Dit zal ik doen via de webapp zodat ik snel kan bewijzen dat ik een IF Navas pull.
Gr gr![]()
Gewoon een algeheel kebab zaak verbod krijgen in de regio Eindhoven.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:04 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wat een grafgrap weer, kan die niks aan doen dat die een vetklep is... vuile teringleier.
Kut limburger![]()
Niet haten,quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gewoon een algeheel kebab zaak verbod krijgen in de regio Eindhoven.
Kut limburger
Chuck Norris van het zuiden woont hier vlakbij.![]()
Alsof er dan niet andere opties zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kut limburger![]()
![]()
Rapper sjors?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:08 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Niet haten,
Chuck Norris van het zuiden woont hier vlakbij.![]()
Iemand zou hem op moeten geven voor het nieuwe seizoen van the biggest loser inderdaad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:08 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Alsof er dan niet andere opties zijn.![]()
fypquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kut fries![]()
Over wie heb je het nu?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Iemand zou hem op moeten geven voor het nieuwe seizoen van the biggest loser inderdaad.![]()
![]()
Jij bent niet serieus te nemen met je tering hondenstepquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:12 schreef MolFan het volgende:
FM14 is niet serieus te nemen. Utrecht kampioen en Eto'o is de spits van PSV na het eerste seizoen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gewoon een algeheel kebab zaak verbod krijgen in de regio Eindhoven.![]()
Moet ik je weer klappen mattie?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent niet serieus te nemen met je tering hondenstep![]()
![]()
![]()
![]()
Oh nooquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weer?!
Hoezo weer? Doe gewoon normaal. Met je fysieke bedreigingen. TR gemaakt.![]()
![]()
Hij loopt nu de hele tijd vast tijdens een wedstrijd en daardoor krijg ik steeds een loss erbij,, ik word helemaal ziek van dit spel.![]()
JBGS!1!!!!!quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij loopt nu de hele tijd vast tijdens een wedstrijd en daardoor krijg ik steeds een loss erbij., ik word helemaal ziek van dit spel.![]()
Rustig G. Je bent gewoon sexy bedoelde ik..... wist niet dat je kwaad werdquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
WAT HEEFT DIT TE MAKEN MET HOE GOED IK BEN MONGOOL![]()
![]()
Ga dan iets leuks doen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij loopt nu de hele tijd vast tijdens een wedstrijd en daardoor krijg ik steeds een loss erbij,, ik word helemaal ziek van dit spel.![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
WAT HEEFT DIT TE MAKEN MET HOE GOED IK BEN MONGOOL![]()
![]()
dat moet helemaal nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moet iets aan mijn record doen.![]()
Want je record is een afspiegeling van je kwaliteit?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moet iets aan mijn record doen.![]()
![]()
Heeft iemand al een 35k pack gehaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet altijd.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Want je record is een afspiegeling van je kwaliteit?![]()
Goedzo! Niet te veel hé. Anders wordt je net zo dik als Mathijs!quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hou er nu wel mee op en ik ga Doritos eten en voetbal kijken gr gr![]()
Bij DS2 eerder een afspiegeling van gebrek daaraan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Want je record is een afspiegeling van je kwaliteit?![]()
Heb je zijn record gezien dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bij DS2 eerder een afspiegeling van gebrek daaraan.![]()
![]()
kut vent nu moet je stoppen anders kan ik vannacht niet meer slapen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bij DS2 eerder een afspiegeling van gebrek daaraan.Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN![]()
Laat even zien zodat iedereen op de hoogte is van DS2's kwaliteiten.quote:
Had jij hem ook niet een keer ingemaakt?![]()
![]()
Ik heb nog nooit van hem verloren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Laat even zien zodat iedereen op de hoogte is van DS2's kwaliteiten.
Had jij hem ook niet een keer ingemaakt?![]()
Liegenaar. Je hebt 2 keer met 5-0 batta gehad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van hem verloren.![]()
Dat telt niet toen gebruikte ik mijn sprintknop niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Liegenaar. Je hebt 2 keer met 5-0 batta gehad.Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN![]()
In FUT13 1x 1-0 gewonnen met bronzes, 1x 1-1 met Ajax en 1x 1-3 gewonnen met Bayern.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Liegenaar. Je hebt 2 keer met 5-0 batta gehad.![]()
Is het heus?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT13 1x 1-0 gewonnen met bronzes, 1x 1-1 met Ajax en 1x 1-3 gewonnen met Bayern.![]()
Statsquote:
Batches cooked: 52.99B
Batches hand-cooked: 14,260
Batches sold: 46.73B
Batches hand-sold: 13.21M
Total upgrades purchased: 45
Total cash earned: $2.17T
Seconds spent playing: 36,670'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gofferquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Stats
Seconds spent playing: 36,670
Heb je ook dit:??
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Goffer
Heb je ook dit:
[ afbeelding ]??
You have a nearly impossible chance of a DEA raid (-981.5%)
You have a very low chance of an IRS audit (0.8%)'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
You have a nearly impossible chance of a DEA raid (-981.5%)
You have a very low chance of an IRS audit (0.8%)![]()
Hele nacht aan laten staan?![]()
hahah neejohquote:
Mooie goal Ramsey & Ozil assist
[ Bericht 11% gewijzigd door poker4lifee op 30-11-2013 16:31:07 ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:44 schreef poker4lifee het volgende:
haha ziek, vannacht nog zolang door lopen spelen johjoequote:Op zaterdag 30 november 2013 16:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Stats
Seconds spent playing: 36,670
maar dit is niet zoveel omdat
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
joe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar dit is niet zoveel omdat
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat is dat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Komt er nu wel aardig snel bij ja.
[ afbeelding ]![]()
Wat een goal van aubameyang !Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Geen nieuwe hoor. Alleen post niet zoveel. Speel sinds versie 13 en nee geen coins nodigquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:01 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hey leuk een nieuwe futter. Welkom. Hoelang speel je al en wil je soms coins kopen?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Dan wat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:11 schreef DutchSL het volgende:
Diame gescoord, als die een IF krijgt![]()
gekke wedstrijd van Bremen zeg2-0 achter, naar 2-2, naar 4-2, naar 4-4
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Verder:
Perrin (CB) 2 goals in een 4-0 zege voor Saint Etienne, vrijwel zekere IF.
Oviedo (LB) goal en assist voor Everton, stand 3-0, waarschijnlijke IF
Maar niet echt spelers om voor warm te lopen.
edit. de goedkoopste Oviedo is wel gelijk 7k ipv 300 ofzo![]()
![]()
Jol gaat nu wel zijn ontslag krijgen denk ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:47 schreef Dudeweiser het volgende:
Holy shit Carlton Cole heeft gescoord en Downing heeft een assist gegeven![]()
![]()
Jammer, dan kan Raiola Toivonen niet meer wegzetten bij Fulham.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jol gaat nu wel zijn ontslag krijgen denk ik![]()
Downing word nu gebruikt op een manier dat hij goed uit de verf komtquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:47 schreef Dudeweiser het volgende:
Holy shit Carlton Cole heeft gescoord en Downing heeft een assist gegeven![]()
![]()
Atiba Hutchinson op linksback straks tegen Fenerbahce.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik vind hem wel fijn. Had niets tegen Handanovic maar ik vind het leuker om Buffon op doel te hebben. Het enige wat ik mis zijn de long throws, voor de rest is er volgens mij niet heel veel verschil.quote:![]()
Aah ok, dus je zou kunnen zeggen dat Handanovic best kwaliteit/prijs is? Heb 'm al op goal namelijk, maar dacht van: misschien is Buffon wat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vind hem wel fijn. Had niets tegen Handanovic maar ik vind het leuker om Buffon op doel te hebben. Het enige wat ik mis zijn de long throws, voor de rest is er volgens mij niet heel veel verschil.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.![]()
Ik heb Buffon alleen daar neergezet omdat het Buffon is. Keepers vallen eigenlijk alleen op als ze domme dingen doen en dat heb ik bij beide eigenlijk nog niet gehad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aah ok, dus je zou kunnen zeggen dat Handanovic best kwaliteit/prijs is? Heb 'm al op goal namelijk, maar dacht van: misschien is Buffon wat.![]()
Hoooooi
Zie net die goals van Long van vorige week pas. Bohhhhhhhhhhhh
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Handanovic valt me best tegen. Ik heb Marchetti in een team en Handanovic in een ander team, Marchetti doet het veel beter. Pepe Reina daarvoor ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aah ok, dus je zou kunnen zeggen dat Handanovic best kwaliteit/prijs is? Heb 'm al op goal namelijk, maar dacht van: misschien is Buffon wat.
Buffon nog niet gehad.
Wat een prijsdalingen zeg, bij de PS4 release in Amerika schoot alles omhoog en nu de PS4 in Europa zakt alles totaal in elkaar.![]()
Zou hem gewoon proberen, kost toch geen fuck. Ik had ook Marchetti en Handanovic, gebruik nu eigenlijk altijd Buffon en eens in de 10 potjes zet ik Marchetti op doel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Handanovic valt me best tegen.
Ik heb Marchetti in een team en Handanovic in een ander team, Marchetti doet het veel beter. Pepe Reina daarvoor ook.
Buffon nog niet gehad.![]()
Nog steeds 570k te duur voor die statsquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:04 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker cheap gewordenwel een koopje trouwens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dit jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog steeds 570k te duur voor die stats![]()
![]()
Manzukic is nog beter volgens mij![]()
Wat een kutstatsquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:04 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker cheap gewordenwel een koopje trouwens
als dat een gewoon goud kaartje was geweest was hij 1k
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:06 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan em ook wel weer verkopen voor 100k meer, gaan we dus ook even doen
Wel oppassen met die legends..zakken als een baksteen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja ze zakken echt enorm vandaagquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel oppassen met die legends..zakken als een baksteen.. Heb gister wel Suker gekocht voor 1,1m , die is wel echt enorm goed, die ga ik ook houden en mee spelen
![]()
870k? helemaal niet, 560kquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Die Bierhoff is gewoon Mario chachacha Gomez maar dan 870k duurder![]()
![]()
Mario Gomez krijg je voortaan bij een pak cornflakes, dus het klopt wel wat Dudeweiser zegt.quote:Feyenoord Rotterdam![]()
Zwolle al 3 paal/lat geraakt vandaag trouwens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef Tim86 het volgende:
Zwolle al 3 paal/lat geraakt vandaag trouwens![]()
Hey! Nieuwe fut speler hier, fifa14 is mn eerste fifa die ik speel. Sinds een maand ofzo, dus kan er nog geen klote van eigenlijkspeel op de ps3 overigens.
Zowel gister als vandaag had ik in fut league een tegenstander die de hele wedstrijd niets deed. Wel shirt selecteren etc, maar vervolgens geen bal spelen. Iemand eerder meegemaakt?![]()
Welkomquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:27 schreef IbeBen het volgende:
Hey! Nieuwe fut speler hier, fifa14 is mn eerste fifa die ik speel. Sinds een maand ofzo, dus kan er nog geen klote van eigenlijkspeel op de ps3 overigens.
Zowel gister als vandaag had ik in fut league een tegenstander die de hele wedstrijd niets deed. Wel shirt selecteren etc, maar vervolgens geen bal spelen. Iemand eerder meegemaakt?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jawel af en toe, vaak is dat als je een doelpunt maakt. Kan ook zijn dat het een fitness team is, maar als het direct vanaf de aftrap is dan vind ik het wel vreemd.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:27 schreef IbeBen het volgende:
Zowel gister als vandaag had ik in fut league een tegenstander die de hele wedstrijd niets deed. Wel shirt selecteren etc, maar vervolgens geen bal spelen. Iemand eerder meegemaakt?
en welkom uiteraard
Feyenoord Rotterdam![]()
Gaat over de Eagles in ieder geval.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:24 schreef Fuszy het volgende:
wat zingen ze nou bij PEC? Alle .... zijn homo en doe er ook ... nog watAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ZwolleuhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
kut Zwolle. Het is dat ik het Zwolle nog minder gun, omdat ze ook van Feyenoord hebben gewonnen. TeringlijersFeyenoord Rotterdam![]()
Er blijven weinig teams over die je iets kan gunnen dan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:31 schreef Fuszy het volgende:
kut Zwolle. Het is dat ik het Zwolle nog minder gun, omdat ze ook van Feyenoord hebben gewonnen. TeringlijersAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daarom! de gunfactor is er gewoon niet meerquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er blijven weinig teams over die je iets kan gunnen dan.
Feyenoord Rotterdam![]()
Er zitten hier toch Leidenaren? Waar moet ik vanavond heen zijn geweest, want ben er te vinden vanaf een uur of 11.PSN: DePresident_![]()
Gratis 10 dagen Fox international nu hè..mochten mensen het nog niet doorhebben. Hoeven jullie minder om streams te bedelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
je hebt collegekaart toch? Dan moet je naar de Next, anders de Odessaquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:32 schreef DePresident. het volgende:
Er zitten hier toch Leidenaren? Waar moet ik vanavond heen zijn geweest, want ben er te vinden vanaf een uur of 11.![]()
Daarom zijn die streams zo kut. Oh nee. Dat zijn ze elke week alquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:32 schreef Tim86 het volgende:
Gratis 10 dagen Fox international nu hè..mochten mensen het nog niet doorhebben. Hoeven jullie minder om streams te bedelen
Feyenoord Rotterdam![]()
Oke thanks.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt collegekaart toch? Dan moet je naar de Next, anders de Odessa
Nouja, tegenstander selecteert shirt, klikt door en doet vervolgens meteen niets meer. Moet dus hele introfilmpje afkijken, wachten op de aftrap etc. Vervolgens balletje afpakken en scoren, keer of 15. Maja leuk is anders.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jawel af en toe, vaak is dat als je een doelpunt maakt. Kan ook zijn dat het een fitness team is, maar als het direct vanaf de aftrap is dan vind ik het wel vreemd.
en welkom uiteraard![]()
Bierhoff is die speler die de EK finale van 1996 besliste, maar ja hij zat inderdaad ook in Fifa 2000 en vele andere Fifa´s.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:45 schreef Vijf_voor het volgende:
Bierhoff is toch die speler uit Fifa 2000?![]()
Ik twijfel echt welke spits of middenvelder ik nog moet nemen bij Davor Suker die ik nu heb. heb nog 2,5m coins nu over maar wil niet alles uitgeven zeg maar. jammer dat Rui Costa zo duur is op het moment![]()
![]()
Dat doet nog best zeer hoorquote:
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
bier."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
leugens.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:52 schreef Reemi het volgende:
Slechtste FIFA'er van dit topic meldt zichFeyenoord Rotterdam![]()
Hier ben ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:52 schreef Reemi het volgende:
Slechtste FIFA'er van dit topic meldt zich![]()
![]()
gnabry klinkt als een enge ziekte.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom zijn mensen Gnabry naar beneden aan het pricefixenFeyenoord Rotterdam![]()
sorry echt sorryquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kunnen jullie nu een keer stoppen? Het is echt niet leuk meer zo.![]()
Zijn er hier nog mensen die FIFA op de PC spelen? Moet voor komende week een spel voor op school hebben. Heb (nog) geen goede torrent oid gevonden..![]()
FM 2014. 10 miljoen x beter dan Fifa. Zowel Fifa op de console als op de pcquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Zijn er hier nog mensen die FIFA op de PC spelen? Moet voor komende week een spel voor op school hebben. Heb (nog) geen goede torrent oid gevonden..Feyenoord Rotterdam![]()
Een spel voor op school?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Zijn er hier nog mensen die FIFA op de PC spelen? Moet voor komende week een spel voor op school hebben. Heb (nog) geen goede torrent oid gevonden..
Wat ben jij toezichthouder in de nablijf ruimte ofzo?![]()
Haha nee, komende week niks te doen. Weektaken al af en mag dus 2 uur per dag lappen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een spel voor op school?
Wat ben jij toezichthouder in de nablijf ruimte ofzo?Ben daar persoonlijk nooit fan geweest, ieder zijn mening.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
FM 2014. 10 miljoen x beter dan Fifa. Zowel Fifa op de console als op de pc![]()
FUT op de PCquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Zijn er hier nog mensen die FIFA op de PC spelen? Moet voor komende week een spel voor op school hebben. Heb (nog) geen goede torrent oid gevonden..___!
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Haha nee, komende week niks te doen. Weektaken al af en mag dus 2 uur per dag lappen.
[..]
Ben daar persoonlijk nooit fan geweest, ieder zijn mening.
waz ditFeyenoord Rotterdam![]()
IF RW Bale zou wel echt by far de beste RW uit het spel zijn zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet ie er denk ik wel nog een inschietenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
IF RW Bale zou wel echt by far de beste RW uit het spel zijn zeg![]()
![]()
skidrowgamesquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:21 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ziet er ook wel tof uit
Anyway, iemand met een download voor FIFA14?![]()
Redcatquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Zijn er hier nog mensen die FIFA op de PC spelen? Moet voor komende week een spel voor op school hebben. Heb (nog) geen goede torrent oid gevonden..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2 doelpunten en een assist kan ook wel tochquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moet ie er denk ik wel nog een inschieten![]()
![]()
35k pack beschikbaar. kopen of niet? ik heb geen geluk net als die ronaldo 50k pack opening.. 30 items 18 zeldzaam??![]()
Hij doet het daar nu beter dan ik verwacht hadquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Kopenkopenkopenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Ronaldo - Messi - Bale.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
IF RW Bale zou wel echt by far de beste RW uit het spel zijn zeg
Damn![]()
![]()
Lijkt me echt kut.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:32 schreef wonton het volgende:
Heeft iemand hier al naar the tomorrow ppl gekeken ? het vet?![]()
Haha het zal toch niet hè....quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee Tim drie keer raden wie de nieuwe presentatrice is van Campinglife![]()
bf4 maar ff voor 13 euro halen dan
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
bohhhhhhquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee Tim drie keer raden wie de nieuwe presentatrice is van CampinglifeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij VZ zegt iemand dat van den Berg (Hveen) Catalaans moet gaan leren ivm transfer geruchten... Iemand hier iets over gelezen oid?![]()
Je hebt 3 miljoen? Ok, dat is veel te veel. De helft dan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:50 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Dan zal ik alles moeten verkopen en een beetje geluk moeten hebben met zijn prijs.
[ Bericht 3% gewijzigd door DarkSonic2 op 30-11-2013 22:07:13 ]![]()
Vannacht maar weer eens FM uitproberen. Heb het volgens mij 4 jaar niet gespeeld ofzo, heeft iemand nog tips?![]()
1.5 miljoen? Easyquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt 3 miljoen? Ok, dat is veel te veel. De helft dan.![]()
![]()
Heb je 20+ uur per week beschikbaar ervoor? Anders niet aan beginnenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Vannacht maar weer eens FM uitproberen. Heb het volgens mij 4 jaar niet gespeeld ofzo, heeft iemand nog tips?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn aan het cheaten.![]()
![]()
Ik weet niet precies hoe veel, maar 1 miljoen minstens. Ik hou van bugs.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt 3 miljoen? Ok, dat is veel te veel. De helft dan.![]()
![]()
ik niet, vieze beestenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:24 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe veel, maar 1 miljoen minstens. Ik hou van bugs.![]()
![]()
heeft iemand al 35k pack geopend? kan je als je 100k hebt je coins terugverdienen met 35k packs ? ;p of gewoon 7.5k kopen?![]()
Natuurlijk manquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:33 schreef elshaarawy92 het volgende:
heeft iemand al 35k pack geopend?Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
35k packs veel meer kans op high-rated spelers. Ongeveer 64% kans dat je je coins terugverdiend.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:33 schreef elshaarawy92 het volgende:
heeft iemand al 35k pack geopend? kan je als je 100k hebt je coins terugverdienen met 35k packs ? ;p of gewoon 7.5k kopen?![]()
oeps gefaald. iets verkeerds ingevuld en nu gaan ze het onderzoeken en kan ik niet bestellen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:51 schreef poker4lifee het volgende:
bf4 maar ff voor 13 euro halen dan
misschien niet zo handig om er een adres van new york pizza bij te gebruiken voor usa amazon. kunnen ze iig pizza bestellen als ze me morgen proberen te bellen
anders koop ik wel 100k 10tje dan dat ik psn card haal en nog meer shit packs krijgquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
35k packs veel meer kans op high-rated spelers. Ongeveer 64% kans dat je je coins terugverdiend.![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:15 schreef Maver24 het volgende:
Weet er iemand hier een leuke hybrid met Pauleta en Suker. Ik kom er niet uit
wopwopwopAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kut Bale, dan komt er geen herstel van de markt dus volgende week want weer veel mensen die packs gaan openen![]()
![]()
hey,
Lees al tijdje mee hier en heb besloten ook maar een account aan te maken. Ben nu een nieuw team aan het bouwen en vroeg me wie jullie als beste optie in de spits zouden zien. Andere suggesties voor het team zijn ook welkom. Heb ongeveer 60k te besteden voor de spits.![]()
Wat is het team dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:46 schreef stroot93 het volgende:
hey,
Lees al tijdje mee hier en heb besloten ook maar een account aan te maken. Ben nu een nieuw team aan het bouwen en vroeg me wie jullie als beste optie in de spits zouden zien. Andere suggesties voor het team zijn ook welkom. Heb ongeveer 60k te besteden voor de spits.
edit: okAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Koevermansquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:46 schreef stroot93 het volgende:
hey,
Lees al tijdje mee hier en heb besloten ook maar een account aan te maken. Ben nu een nieuw team aan het bouwen en vroeg me wie jullie als beste optie in de spits zouden zien. Andere suggesties voor het team zijn ook welkom. Heb ongeveer 60k te besteden voor de spits.![]()
![]()
Benteke spits, De Bruyne CAMquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:46 schreef stroot93 het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/3159925/
Dit is mijn teamAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat je dus vraagt is eigenlijk gewoon wie de beste Premier League spits voor 60k is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:46 schreef stroot93 het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/3159925/
Dit is mijn team
Antwoord: Jovetic.![]()
beste speler jovetic. 35k packs gekocht(troll packs) Ik heb het meeste pech van deze forum. Dat wordt weer coins kopen![]()
![]()
De markt gaat nooit meer herstellen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:42 schreef DutchSL het volgende:
Kut Bale, dan komt er geen herstel van de markt dus volgende week want weer veel mensen die packs gaan openen![]()
rot op hoor Jovetic is 14k ofzo huilebalkquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:55 schreef elshaarawy92 het volgende:
beste speler jovetic. 35k packs gekocht(troll packs) Ik heb het meeste pech van deze forum. Dat wordt weer coins kopenik had godverdomme een Olic man
![]()
waarom zeg je niks dan sneaky 35k packs geopend en als je geluk had zou je het wel postenquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
rot op hoor Jovetic is 14k ofzo huilebalkik had godverdomme een Olic man
![]()
![]()
Ik had wel 3 of 4 rares maar allemaal discard value.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:11 schreef elshaarawy92 het volgende:
btw nog meer pech had perongeluk een 30k pack gekocht met 0 rares![]()
even Tim quoten:
bohhhhhhh
nu mijn eigen toevoeging:
wat is de cd/dvd van Muse live at rome olympic stadium tof
Feyenoord Rotterdam![]()
wat heeft het voor nut om een dure team te maken als je toch verliest als je tegenstander spitsen heeft zoals ibarbo/muriel/auba/sturridge etc.
[ Bericht 1% gewijzigd door elshaarawy92 op 30-11-2013 23:24:29 ]![]()
Niet ;p ;p ;pquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:19 schreef elshaarawy92 het volgende:
wat heeft het voor nut om een dure team te maken als je toch verliest als je tegenstander spitsen heeft zoals ibarbo/muriel/auba/sturridge etc. ;p![]()
Gisteren binnengekregen, gauw maar eens kijken danquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:17 schreef Fuszy het volgende:
even Tim quoten:
bohhhhhhh
nu mijn eigen toevoeging:
wat is de cd/dvd van Muse live at rome olympic stadium tof
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Waarom zou je een team maken met dure spelers als je ook Ibarbo kan halen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:19 schreef elshaarawy92 het volgende:
wat heeft het voor nut om een dure team te maken als je toch verliest als je tegenstander spitsen heeft zoals ibarbo/muriel/auba/sturridge etc.![]()
Dat is het hele probleem ook niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:19 schreef elshaarawy92 het volgende:
wat heeft het voor nut om een dure team te maken als je toch verliest als je tegenstander spitsen heeft zoals ibarbo/muriel/auba/sturridge etc.
Dure spelers zijn beter op bepaalde vlakken maar als geheel spelen ze niet goed genoeg voor het geld dat je extra betaalt.![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Ik haal wel vaker LW's van Real uit pakjes.![]()
dat geluk heeft helaas niet iedereen.
![]()
Niet zo maar een hatrick... een perfect hatrick als ik het goed heb gelezen.quote:Probeer Xbox One topic.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:45 schreef JoeydeKoala het volgende:
yoo mense. Zijn er hier nog die de one hebben? Heb een paar vraagjes![]()
Perfecte hattrick is toch in een helft + zonder iemand anders die tussendoor scoort en dan met links,rechts + hoofdje?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Niet zo maar een hatrick... een perfect hatrick als ik het goed heb gelezen.
[..]
Probeer Xbox One topic.
Mja doet natuurlijk niks af aan de prestatie hoor![]()
![]()
Zuivere hattrick is in 1 helft. Perfecte hattrick is met links rechts en hoofd.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Perfecte hattrick is toch in een helft + zonder iemand anders die tussendoor scoort en dan met links,rechts + hoofdje?
Mja doet natuurlijk niks af aan de prestatie hoor
edit: hmmm, ik weet niet of dit klopt. Iedereen spreekt elkaar een beetje tegen.![]()
Voor 1,2m gekocht? Voor hoeveel kan je die verkopen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:55 schreef Maver24 het volgende:
Eindelijk een legend waar ik dikke winst op ga maken. Hierro voor 1.2m !!!!!!!!!!![]()
Ja man 1.2 m gekocht. Staat er nu op voor 1.7mquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Voor 1,2m gekocht? Voor hoeveel kan je die verkopen?![]()
![]()
![]()
Lijkt me echt lastig in te schatten bij dat soort gasten..gigantische verschillen, weinig vergelijkingsmateriaal en prijzen in een vrije val naar beneden. En dat ze er hoger opstaan wil niet zeggen dat iemand dat ook gaat betalen. Maar met die 1.7m heeft hij wel wat margequote:Op zaterdag 30 november 2013 23:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Voor 1,2m gekocht? Voor hoeveel kan je die verkopen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet misschien ook maar even kijken of ik met legends wat geld kan verdienen. Heb nu 770k waar ik niets mee doe. Voordat ik het aan packs verspil zou ik even kunnen proberen om er wat meer van te maken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja man 1.2 m gekocht. Staat er nu op voor 1.7m![]()
![]()
1.425.000 zag ik er ook een gaan eerder, maar dan heb je alsnog prima winst.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:59 schreef Maver24 het volgende:
Goedkoopste na mij is 1.8m . Hopen dat hij verkoopt dan heb ik veel winstAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee. Die had ik nog op tijd verkocht eergister voor 1.1mquote:Op zondag 1 december 2013 00:00 schreef The_Yakuza het volgende:
Heb je die Effenberg nog? Vanmiddag ging er 1 voor 660k...![]()
Elke pass over twee meter springt weer drie meter van mijn schoenen, waarna de weg naar het doel open ligt voor de tegenstander
60% balbezit, 12 schoten op doel tegenover 5, 1-3 verliezen.
#ibgs![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 00:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee. Die had ik nog op tijd verkocht eergister voor 1.1m![]()
![]()
Ja serieus zo weinig. Dat is dan ook een deal geweestquote:Op zondag 1 december 2013 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1.425.000 zag ik er ook een gaan eerder, maar dan heb je alsnog prima winst.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: