SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
hier ook geen connectie... geen fut dusquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:56 schreef Zhano het volgende:
Voor het eerst sinds een maand FIFA 14 opgestart: geen EA server connectie.![]()
![]()
pindakaas een prio?quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:12 schreef Reemi het volgende:
Dit heeft een prio, thorb zou het toch pas over een week lezen![]()
![]()
Ik probeer het ergens in 2014 wel weer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
hier ook geen connectie... geen fut dus![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:10 schreef Reemi het volgende:
twitter:voetbalzonenl twitterde op zaterdag 30-11-2013 om 13:02:05Ludiek protest balende PSV-fans met busjes peper en potten pindakaas http://t.co/g5HzoEjhmx reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net wanneer je denkt dat ze zich niet nog belachelijker kunnen maken gebeurt er dit.quote:
PSN: DePresident_![]()
haha inderdaadquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:19 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Net wanneer je denkt dat ze zich niet nog belachelijker kunnen maken gebeurt er dit.Ik vind het echt prachtig
![]()
![]()
Ik schaam me rot als supporter.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha inderdaadIk vind het echt prachtig
Oke ik was er nog niet van op de hoogte! Ik vergeef het je.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Psv toelachen heeft altijd een prio.![]()
Kan je die IRS rate nog verlagen bij dat clickingbad spelletje? Dat is het enige wat ik niet begrijp.
Ik moest net tegen Constant en de tegenstander was constant LB+Y's aan het doen op IbarboUiteraard wel gewonnen met 2-1.
![]()
Dingen kopen bij "Laundering".quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:23 schreef DePresident. het volgende:
Kan je die IRS rate nog verlagen bij dat clickingbad spelletje? Dat is het enige wat ik niet begrijp.![]()
Dat jij je graag voor teveel geld dingen laat aansmeren door verkopers die het kaartje voorlezenquote:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |