abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133846415
Nog even een deel van de brief gelezen...mijn god wat sneu. Ik "haat er op", ook al roep jij dat niet te doen. TS is 12 ofzo?

En hey...dan koop je toch lekker geen EA games meer :')
People assume too much.
pi_133846637
Ik vond FIFA 2005 erg leuk. Werkte ook prima. Daarna geloof ik nooit meer iets van EA gekocht voornamelijk omdat ik met aan paar titels van Blizzard en Rockstar al meer dan genoeg had.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_133846641
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:33 schreef very het volgende:
Jankert!
Serieus...wat een gezever. Enig idee hoeveel er bij komt kijken om een game voor miljoenen spelers feilloos te laten verlopen? Dat daar een paar problemen mee zijn in de beginfase is gewoon logisch.
"Ja, vroeger kon het toch ook"...zal je reactie wel zijn, maar er is nogal wat veranderd in de jaren.
Ten eerste VEEL meer gamers en ten tweede veel verder ontwikkelde mogelijkheden met alle mogelijke problemen die daar bij komen kijken.

Serieus...zo'n brief ;')
de overtreffende trap van kansloos!
Jij bukt zeker voorover als een bedrijf dat vraagt? TS heeft gewoon een terechte klacht als z'n spel niet werkt. Belachelijk dat EA hun klanten dan nog proberen wijs te maken dat ze niet hoeven te garanderen dat hun producten werken :').
pi_133846680
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:31 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Want dat kan natuurlijk met een online game :')
Er zijn zat bekende online games die op private servers draaien. Of dat net zo leuk is als the real thing is een andere vraag. meestal niet denk ik.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_133846704
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:48 schreef very het volgende:
Nog even een deel van de brief gelezen...mijn god wat sneu. Ik "haat er op", ook al roep jij dat niet te doen. TS is 12 ofzo?

En hey...dan koop je toch lekker geen EA games meer :')
Die brief was inderdaad niet mijn sterkste punt. Ik heb er ook mijn excuses voor aangeboden. Zie mijn tweede mail.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:53 schreef Roadtrip het volgende:
Ok inb4 taal nazi's, ik heb het niet goed doorgelezen want ik heb er al een uur in gestoken deze mail op te stellen. Maar hier is het nette toch boze masterpiece:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar er zijn twee dingen die jij beweert die nergens op slaan. Als eerste zijn dit soort problemen tijdens de launch niet onverwachts. Het is eigenlijk ook totaal niet complex. Het is simpelweg genoeg testen en voor fatsoenlijke servers zorgen. Als je 110 euro betaald voor een game mag je dat verwachten.

En natuurlijk kan er iemand een fout gemaakt hebben. Aan de andere kant is het onredelijk dat het een maand duurt om het op te lossen. Bovendien mag je dan compensatie verwachten.

Hoe denk je dat het in de echte wereld gaat? Bij andere normale bedrijven? Daar krijg je via clausules een schade vergoeding wanneer er problemen zijn.

Ook is het debiel dat EA beweert geen ondersteuning te geven en niet te kunnen garanderen dat hun product werkt. Daar is geen excuus voor.

Als ze het net hadden aangepakt zou ik niet klagen. Ik heb ze ook een maand de tijd gegeven, wat zeer redelijk is.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133846739
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:55 schreef kipknots het volgende:

[..]

Jij bukt zeker voorover als een bedrijf dat vraagt? TS heeft gewoon een terechte klacht als z'n spel niet werkt. Belachelijk dat EA hun klanten dan nog proberen wijs te maken dat ze niet hoeven te garanderen dat hun producten werken :').
Bij mij werkt het prima, op zo nu en dan een soundbug na.
Boeie...dat wordt vanzelf verholpen.
People assume too much.
pi_133846783
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 16:58 schreef Roadtrip het volgende:
Ook is het debiel dat EA beweert geen ondersteuning te geven en niet te kunnen garanderen dat hun product werkt. Daar is geen excuus voor.

Als ze het net hadden aangepakt zou ik niet klagen. Ik heb ze ook een maand de tijd gegeven, wat zeer redelijk is.
En ondertussen zijn ze al met twee updates gekomen waarmee ze proberen de problemen te verhelpen. Ze doen hun best hoor. Het is voor EA heus wel serieus.

Dat gejank over een game die soms wat moeilijk doet, en afgaande op je eerste brief in veel gevallen nog door je eigen tekortkomingen.

[ Bericht 11% gewijzigd door very op 02-12-2013 17:06:27 ]
People assume too much.
pi_133847894
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:59 schreef very het volgende:

[..]

Bij mij werkt het prima, op zo nu en dan een soundbug na.
Boeie...dat wordt vanzelf verholpen.
Je bent een van de weinigen. Praktisch alle battlefield 4 fora staan vol met problemen.

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:00 schreef very het volgende:

[..]

En ondertussen zijn ze al met twee updates gekomen waarmee ze proberen de problemen te verhelpen. Ze doen hun best hoor. Het is voor EA heus wel serieus.

Dat gejank over een game die soms wat moeilijk doet, en afgaande op je eerste brief in veel gevallen nog door je eigen tekortkomingen.
Die updates hebben het voor mij alleen maar erger gemaakt. Het ging van een spel wat ik kon spelen naar een spel wat niet werkte.

Daarbij blijft het debiel dat de klantenservice van EA niet kan garanderen dat het product werkt.

Als je een iPad koopt en hij doet het niet, krijg je toch ook ondersteuning?
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133847977
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:40 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Je bent een van de weinigen. Praktisch alle battlefield 4 fora staan vol met problemen.

[..]

Die updates hebben het voor mij alleen maar erger gemaakt. Het ging van een spel wat ik kon spelen naar een spel wat niet werkte.

Daarbij blijft het debiel dat de klantenservice van EA niet kan garanderen dat het product werkt.

Als je een iPad koopt en hij doet het niet, krijg je toch ook ondersteuning?
Je krijgt ook ondersteuning: in de vorm van updates. Het is nogal wiedes dat ze niet elk probleemgeval apart behandelen, dat is nogal een onmogelijke taak als er inderdaad duizenden mensen zijn die problemen hebben. Los van het feit dat elk van die probleemgevallen weer andere hardware heeft, etc etc. Het is gewoon niet te doen. En als je een beetje nadenkt, dan snap je dat.
People assume too much.
pi_133848353
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:43 schreef very het volgende:

[..]

Je krijgt ook ondersteuning: in de vorm van updates. Het is nogal wiedes dat ze niet elk probleemgeval apart behandelen, dat is nogal een onmogelijke taak als er inderdaad duizenden mensen zijn die problemen hebben. Los van het feit dat elk van die probleemgevallen weer andere hardware heeft, etc etc. Het is gewoon niet te doen. En als je een beetje nadenkt, dan snap je dat.
Als eerste wil ik melden dat dit niet een hardware gerelateerd probleem is. Het is niet een issue aan mijn kant. Het is een probleem in de extreem brakke programmatuur van EA.

Inderdaad werken een paar developers aan het oplossen van de technische problemen. Na een maand worden de problemen echter steeds erger. Niet alleen voor mij, maar ook voor de minimaal 1000 andere personen naar wie ik gerefereerd heb in mijn eerdere post.

EA maakt duidelijk fouten in deze situatie. Als eerste hebben ze de testfase extreem afgeroffeld. Ten tweede werken ze harder aan het uitbrengen van nieuwe DLC als aan het oplossen van de technische problemen. Ten derde behandelen ze ons klanten verkeerd.

EA had het totaal anders aan kunnen pakken. Ik werk persoonlijk voor de klantenservice van een groot ICT bedrijf en ik was meteen ontslagen als ik zo met klanten om zou gaan.

Als eerste zou ik met een echt persoon willen praten. Een persoon uit Nederland. Geen Google Translate van een script uit India.

Het eerste wat deze echte persoon hoort te doen is het aanbieden van excuses. Dit maakt voor mij als gebruiker al een enorm verschil. Hiermee erkennen ze mijn probleem. Simpelweg zeggen dat het jammer voor me is, maar dat hun producten niet hoeven te werken is onacceptabel.

Vervolgens horen ze mij voor mijn ongemak te kunnen compenseren. Het product wat ze mij verkocht hebben is simpelweg defect. Als ze het niet kunnen repareren dienen ze op een andere manier te compenseren. Een gedeelte van mijn aankoopbedrag terug, een waardebon, perks; manieren om de gedane schade recht te zetten. Een product van ¤110 verkopen en claimen er niemand verantwoordelijk is voor problemen is geen oplossing.

Op mijn werk zijn we voor zowel grote bedrijven als normale consumenten 24/7/365 bereikbaar. Het is bijzonder wanneer een klant meer dan 2 dagen moet wachten op een oplossing. En elke klant die belt, zelfs wanneer ze een onterechte klacht hebben krijgt bloemen thuisgestuurd. Omdat het zo hoort.

In de afgelopen twee jaar was er trouwens drie keer een bug door een fout van ons. We hadden niet uitgebreid genoeg getest. Hier werd iedereen financieel voor gecompenseerd.

Zo kan het ook. En het zijn goedkopere producten. :Y Ook software trouwens.
pi_133848832
Het is ook echt gewoon we kunnen niet garanderen dat het spel werkt. We gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben. We sluiten nu uw case.
pi_133849139
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:33 schreef very het volgende:
Jankert!
Serieus...wat een gezever. Enig idee hoeveel er bij komt kijken om een game voor miljoenen spelers feilloos te laten verlopen? Dat daar een paar problemen mee zijn in de beginfase is gewoon logisch.
"Ja, vroeger kon het toch ook"...zal je reactie wel zijn, maar er is nogal wat veranderd in de jaren.
Ten eerste VEEL meer gamers en ten tweede veel verder ontwikkelde mogelijkheden met alle mogelijke problemen die daar bij komen kijken.

Serieus...zo'n brief ;')
de overtreffende trap van kansloos!
lol @ een paar problemen :') Ze hebben de game nooit mogen uitbrengen.

Dice heeft de kennis en vaardigheden om een goed product op de markt te zetten en hierin hebben ze gefaald. Dit komt door allemaal door EA.
pi_133852405
Bizar. De mail waar EA zei geen ondersteuning te bieden is plots uit mijn inbox verdwenen.

Zonder grapjes. Ik kon hem niet meer vinden op gmail.com. Dus ik ga naar mijn samsung e-mail inbox. Daar staat hij. Ik klik erop en hij is ineens weg.

Dus ik naar dat android multitasking scherm en ik zie hem staan in het miniatuur van gmail. Ik klik erop en hij verdwijnt en ik krijg alleen mijn inbox te zien.

Hij staat ook niet in mijn junk of prullenbak.
pi_133852463
Er staat ook echt dat 1 december het laatste bericht was. Klik ik erop zie ik alleen een bericht van 30 november.
pi_133852512
Echt heel vreemd. Ook als ik die man zijn naam zoek in mijn inbox zie ik niks. Heel vreemd.
pi_133852542
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:50 schreef Roadtrip het volgende:
Echt heel vreemd. Ook als ik die man zijn naam zoek in mijn inbox zie ik niks. Heel vreemd.
omg illurminatie

pi_133853475
Wauw ik ben gaan bellen en heb gewoon een aardige man aan de telefoon *O*
pi_133856519
En het doet het nog steeds niet. Ik kreeg dit keer een duivelse Belg :') aan de telefoon.

Eigenlijk kunnen alleen mijn fouten opgelost worden. Wanneer mijn internet het niet doet kunnen ze me daarover afzeiken. Wanneer de game het niet doet is er geen oplossing. :r
pi_133856592
Oké, boeiend.
pi_133856673
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:11 schreef hoink581 het volgende:
Oké, boeiend.
Boeiend genoeg voor jou om te antwoorden. :Y
pi_133856884
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:13 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Boeiend genoeg voor jou om te antwoorden. :Y
Dat is meer vanwege het feit dat je weer je dagboek update, niet wat je erin zet.
pi_133856900
Is het weer zover? :')
pi_133859848
Ik heb maar een spellen van EA, need for speed, die ik gestopt ben te spelen toen ze porsche challenge uitbrachten. Tevens werd ik toen 12.

Antiklacht: wolfenstein 3D _O_
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 3 december 2013 @ 01:48:34 #199
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_133866256
heb te doen met die customer service gast die dat hele muur text zou moeten doorlezen :')
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
pi_133867451
Wat een oogaids die brief, vol met spelfouten en halve zinnen.. als je enigszins serieus genomen wilt worden zul je toch eerst je spelling moeten checken :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')