Jij bukt zeker voorover als een bedrijf dat vraagt? TS heeft gewoon een terechte klacht als z'n spel niet werkt. Belachelijk dat EA hun klanten dan nog proberen wijs te maken dat ze niet hoeven te garanderen dat hun producten werkenquote:Op maandag 2 december 2013 16:33 schreef very het volgende:
Jankert!
Serieus...wat een gezever. Enig idee hoeveel er bij komt kijken om een game voor miljoenen spelers feilloos te laten verlopen? Dat daar een paar problemen mee zijn in de beginfase is gewoon logisch.
"Ja, vroeger kon het toch ook"...zal je reactie wel zijn, maar er is nogal wat veranderd in de jaren.
Ten eerste VEEL meer gamers en ten tweede veel verder ontwikkelde mogelijkheden met alle mogelijke problemen die daar bij komen kijken.
Serieus...zo'n brief ;')
de overtreffende trap van kansloos!
Er zijn zat bekende online games die op private servers draaien. Of dat net zo leuk is als the real thing is een andere vraag. meestal niet denk ik.quote:Op maandag 2 december 2013 16:31 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Want dat kan natuurlijk met een online game![]()
Die brief was inderdaad niet mijn sterkste punt. Ik heb er ook mijn excuses voor aangeboden. Zie mijn tweede mail.quote:Op maandag 2 december 2013 16:48 schreef very het volgende:
Nog even een deel van de brief gelezen...mijn god wat sneu. Ik "haat er op", ook al roep jij dat niet te doen. TS is 12 ofzo?
En hey...dan koop je toch lekker geen EA games meer
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:53 schreef Roadtrip het volgende:
Ok inb4 taal nazi's, ik heb het niet goed doorgelezen want ik heb er al een uur in gestoken deze mail op te stellen. Maar hier is het nette toch boze masterpiece:Maar er zijn twee dingen die jij beweert die nergens op slaan. Als eerste zijn dit soort problemen tijdens de launch niet onverwachts. Het is eigenlijk ook totaal niet complex. Het is simpelweg genoeg testen en voor fatsoenlijke servers zorgen. Als je 110 euro betaald voor een game mag je dat verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk kan er iemand een fout gemaakt hebben. Aan de andere kant is het onredelijk dat het een maand duurt om het op te lossen. Bovendien mag je dan compensatie verwachten.
Hoe denk je dat het in de echte wereld gaat? Bij andere normale bedrijven? Daar krijg je via clausules een schade vergoeding wanneer er problemen zijn.
Ook is het debiel dat EA beweert geen ondersteuning te geven en niet te kunnen garanderen dat hun product werkt. Daar is geen excuus voor.
Als ze het net hadden aangepakt zou ik niet klagen. Ik heb ze ook een maand de tijd gegeven, wat zeer redelijk is.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
Bij mij werkt het prima, op zo nu en dan een soundbug na.quote:Op maandag 2 december 2013 16:55 schreef kipknots het volgende:
[..]
Jij bukt zeker voorover als een bedrijf dat vraagt? TS heeft gewoon een terechte klacht als z'n spel niet werkt. Belachelijk dat EA hun klanten dan nog proberen wijs te maken dat ze niet hoeven te garanderen dat hun producten werken.
En ondertussen zijn ze al met twee updates gekomen waarmee ze proberen de problemen te verhelpen. Ze doen hun best hoor. Het is voor EA heus wel serieus.quote:Op maandag 2 december 2013 16:58 schreef Roadtrip het volgende:
Ook is het debiel dat EA beweert geen ondersteuning te geven en niet te kunnen garanderen dat hun product werkt. Daar is geen excuus voor.
Als ze het net hadden aangepakt zou ik niet klagen. Ik heb ze ook een maand de tijd gegeven, wat zeer redelijk is.
Je bent een van de weinigen. Praktisch alle battlefield 4 fora staan vol met problemen.quote:Op maandag 2 december 2013 16:59 schreef very het volgende:
[..]
Bij mij werkt het prima, op zo nu en dan een soundbug na.
Boeie...dat wordt vanzelf verholpen.
Die updates hebben het voor mij alleen maar erger gemaakt. Het ging van een spel wat ik kon spelen naar een spel wat niet werkte.quote:Op maandag 2 december 2013 17:00 schreef very het volgende:
[..]
En ondertussen zijn ze al met twee updates gekomen waarmee ze proberen de problemen te verhelpen. Ze doen hun best hoor. Het is voor EA heus wel serieus.
Dat gejank over een game die soms wat moeilijk doet, en afgaande op je eerste brief in veel gevallen nog door je eigen tekortkomingen.
Je krijgt ook ondersteuning: in de vorm van updates. Het is nogal wiedes dat ze niet elk probleemgeval apart behandelen, dat is nogal een onmogelijke taak als er inderdaad duizenden mensen zijn die problemen hebben. Los van het feit dat elk van die probleemgevallen weer andere hardware heeft, etc etc. Het is gewoon niet te doen. En als je een beetje nadenkt, dan snap je dat.quote:Op maandag 2 december 2013 17:40 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Je bent een van de weinigen. Praktisch alle battlefield 4 fora staan vol met problemen.
[..]
Die updates hebben het voor mij alleen maar erger gemaakt. Het ging van een spel wat ik kon spelen naar een spel wat niet werkte.
Daarbij blijft het debiel dat de klantenservice van EA niet kan garanderen dat het product werkt.
Als je een iPad koopt en hij doet het niet, krijg je toch ook ondersteuning?
Als eerste wil ik melden dat dit niet een hardware gerelateerd probleem is. Het is niet een issue aan mijn kant. Het is een probleem in de extreem brakke programmatuur van EA.quote:Op maandag 2 december 2013 17:43 schreef very het volgende:
[..]
Je krijgt ook ondersteuning: in de vorm van updates. Het is nogal wiedes dat ze niet elk probleemgeval apart behandelen, dat is nogal een onmogelijke taak als er inderdaad duizenden mensen zijn die problemen hebben. Los van het feit dat elk van die probleemgevallen weer andere hardware heeft, etc etc. Het is gewoon niet te doen. En als je een beetje nadenkt, dan snap je dat.
lol @ een paar problemenquote:Op maandag 2 december 2013 16:33 schreef very het volgende:
Jankert!
Serieus...wat een gezever. Enig idee hoeveel er bij komt kijken om een game voor miljoenen spelers feilloos te laten verlopen? Dat daar een paar problemen mee zijn in de beginfase is gewoon logisch.
"Ja, vroeger kon het toch ook"...zal je reactie wel zijn, maar er is nogal wat veranderd in de jaren.
Ten eerste VEEL meer gamers en ten tweede veel verder ontwikkelde mogelijkheden met alle mogelijke problemen die daar bij komen kijken.
Serieus...zo'n brief ;')
de overtreffende trap van kansloos!
omg illurminatiequote:Op maandag 2 december 2013 19:50 schreef Roadtrip het volgende:
Echt heel vreemd. Ook als ik die man zijn naam zoek in mijn inbox zie ik niks. Heel vreemd.
Boeiend genoeg voor jou om te antwoorden.quote:
Dat is meer vanwege het feit dat je weer je dagboek update, niet wat je erin zet.quote:Op maandag 2 december 2013 21:13 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Boeiend genoeg voor jou om te antwoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |